דפים

יום שישי, 22 בינואר 2021

מי הזיז את החמאה שלי? תכירו את ממרח החמאה הטבעוני מופחת שומן של "משומשו"

 


מתוך הרגל, פינוק, נוחות, עניין של טעם או החלטה, אצלנו חייבים למרוח חמאה ולא משנה מה יהיה על הלחם אחר כך. החמאה תמיד תבוא ראשונה לפני כולם, ומי אמר שזה רע?


בימים אלו ממש, נכנס אלי למקרר מוצר חדש שצבר שבחים ומשתלב נהדר בארוחות הבקר וארוחות הערב של בני הבית. מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו" משיק ממרח טבעוני חדש בפיתוח ראשון מסוגו-ממרח בטעם חמאה מופחת שומן ועל בסיס שמן קוקוס. - כי אצלנו הבריאות קודמת לכל.

החמאה הטבעונית עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, ללא חלב, ללא כולסטרול, ללא סויה וללא חומרים משמרים. בהשוואה לממרחי חמאה הקיימים בשוק, רמת השומן בממרח נמוכה בחמישים אחוז. הממרח מכיל כמו סידן גבוהה, ללא שומני טראנס וללא חשש מאלרגניים. בעוד כל מוצרי החמאה המוכרים מכילים למעלה מ 70% שומן, ממרח החמאה הטבעוני מכיל רק 35% שומן שהם כמחצית מכמות הקלוריות בהשוואה למוצרים מקבילים קיימים. טעמו של ממרח החמאה משובח והוא מצוין בכריכים, טוסטים, בישול ואפייה. אני הוספתי לפירה של ארוחת הצהריים ונשאלתי על ידי הסועדים המחייכים - איזה קסם הפעלתי הפעם שיצא לי כל כך טעים?



עוד אומר, יש מי שחוששים לשלב חמאה או ממרח חמאה בתפריט מתוך הידיעה שהטעם המושלם הושג ב"חטא" שיש לו מחיר בריאותי. אלא שבהשוואה לחמאה בה יש 90% שומן וכמות גבוהה של חומצות שומן רוויות, בממרח החמאה של משומשו מדובר בממרח חמאה טבעוני על בסיס שמן קוקוס בעל ערכים תזונתיים טובים יותר מכל תחליפי החמאה שבשוק. התבוננות על טבלת הערכים התזונתיים מלמדת כי המוצר עשיר בסידן, ללא תוספת סוכר ועם כמות פחמימות נמוכה יחסית. עוד ביתרונותיה שלא מוטבעת על גבי המוצר מדבקה אדומה המזהירה מפני כמות נתרן גבוהה. הממרח בטעם חמאה על בסיס שמן הקוקוס מצטרף לסדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של "משומשו".




כשר פרווה
בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן כ 13.90 ש"ח לאריזה של 150 גרם.
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק









ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה