יום חמישי, 4 באוגוסט 2022

NUK משיק את מוצץ Mickey NUK Space בעיצוב דמויות דיסני האהובות: מיקי ומיני מאוס.

 



לראשונה בישראל, השילוב המושלם בקטגוריית המוצצים:
NUK Space, המוצץ המאוורר שעוצב במיוחד לעורם העדין של תינוקות, עכשיו בעיצוב רטרו טרנדי, עם הדמויות האהובות של דיסני - מיקי מאוס ומיני מאוס !







NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק את מוצץ Mickey NUK Space בעיצוב רטרו וטרנדי עם דמויות דיסני האהובות על ידי הישראלים: מיקי ומיני מאוס.





מוצץ NUK מסייע להתפתחות בריאה של הפה
מוצץ ספייס של NUK, בעל פתחים גדולים במיוחד לזרימת אוויר מקסימלית, המאפשרים לעורו העדין של התינוק לנשום ובכך להפחית את הגירוי והאדמומיות סביב הפה ולשמור על עור הפנים של התינוק יבש ונקי. לפטמת מוצצי NUK ספייס יש את צורת פטמת NUK המקורית, המדמה את פטמת האם בזמן שהיא מניקה ולכן מוצצי NUK מסייעים להתפתחות בריאה של הפה. 95% מהתינוקות מאמצים אותם* ו-92% מהאימהות המניקות אישרו שמוצץ NUK אינו משפיע על ההנקה**. היות והפטמה שטוחה, דקה וצרה, היא מתאימה בצורה מושלמת לפה התינוק, ומשאירה מספיק מקום ללשון וללסת, לתנועות היניקה הטבעיות, עובדה שמיילדות, רופאי ילדים ואורתודונטים***, כמו גם אימהות** אישרו. צורת פטמת NUK המתאימה מבחינה אנטומית - היא אידיאלית, מכיוון שיניקה טבעית לא רק מבטיחה את צריכת המזון, היא גם מסייעת בפיתוח יכולות חשובות כמו הדרך הנכונה לבלוע, ללעוס, ואפילו לדבר.


מוצץMickey NUK Space משווק בקופסה קשיחה, רב-פעמית, השומרת על ניקיון המוצץ ומגנה עליו - במיוחד כשנמצאים בחוץ.

לירון קירשנבאום, מנהלת תחום בניאופרם מוצרי צריכה מציינת כי מותג NUK מרחיב את סדרת מוצרי הדיסני שלו ובכך מצטרף לטרנד הלוהט של דיסני, שכובש את ישראל בימים אלו, עם השקת מוצצי ספייס מיקי מאוס החדשים. מאז השקתם, זכו מוצצי ספייס של NUK להצלחה בקרב הורים ותינוקות בזכות העיצוב הייחודי והפתחים הגדולים. כעת, כאשר המוצצים משלבים בצורה נפלאה, את העיצוב הייחודי והיתרונות הבולטים של מוצץ ספייס, יחד עם דמויות דיסני הפופולריות והאהובות, המוצץ החדש מהווה את אחד הפריטים המתאימים ביותר לתינוק ולהורים שרוצים לשמור על סטייל.

מוצץ Mickey NUK Space מתאים לגיל 0-6 חודשים ו-6-18 חודשים.
מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪ (לאריזה של זוג מוצצים).
ניתן להשיג בסופר-פארם, Be, שילב, חנויות מתמחות לתינוקות, נקודות מכירה מובחרות ובאתר NUK.


****
המותג NUK המתמחה בפיתוח מוצרי תינוקות עוסק כבר מעל 60 שנה במציאת פתרונות שיקלו על חייהם של ההורים ויתרמו להתפתחותם הבריאה של ילדיהם מהלידה ועד גן הילדים. מוצרי NUK הינם חלק מחיי היומיום של תינוקות, במעל ל-110 מדינות ברחבי העולם. אתר הייצור של כל המוצצים, בקבוקי ההזנה, הכוסות, בקבוקי המעבר והפטמות של NUK, נמצא בגרמניה ועומד בדרישות איכות גבוהות ביותר.
* מחקר שוק בלתי תלוי, 114 אימהות, גרמניה, 2018
** מחקר שוק בלתי תלוי, 307 אימהות, גרמניה, 2017
*** מחקר שוק בלתי תלוי, 50 מיילדות, 50 רופאי ילדים ו- 50 אורתודונטים, גרמניה, 2017






















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה