יום חמישי, 9 ביוני 2022

לכל אישה מגיע ליהנות מ"ערוגות קוסמטיקה טבעית"

 


מאז מתמיד העדפתי טיפוח טבעי. גם בגיל 63 אני לא צובעת שיער, אני נמנעת מלהשתמש במוצרים הקוסמטיים של החברות הנמכרות בפארמים ומשתדלת להתאים את הטוב ביותר לעורי. ככה אני, אוהבת את הטבעי שלי אבל מטפחת אותו. השבוע הגיעו להתנסות שלושה מוצרי קוסמטיקה מעולים של המותג ערוגות.

אסתר לחמן היא בעלת המותג והיא זו שהקימה את ערוגות אחרי שנים של חיים קרובים לטבע, חיפוש אחרי בריאות ואיכות חיים אלטרנטיבית מתוך אמונה שנשים צריכות לתת לגוף ולרוח את הטוב ביותר. ערוגות הוא בעצם מותג נשי לאיכות חיים יומיומית. המוצרים כולם נוצרו מתוך החיים עצמם, מתוך הכרות עמוקה עם צמחי-מרפא ועם הכוח הנשי, מתוך רצון להגיש חומרי גלם טהורים ושלמים, חוויית הניחוחות המרפאים והטקסטורות העשירות במוצרים שלנו מדברים בעד עצמן כשהמטרה להכניס טבע טהור לגוף, להכיר יופי וחיוניות אמתיים בתוכך ולחזק את הקשר העמוק בינינו לבין הסביבה ובנינו לבין עצמנו.

כאמור השבוע הגיעו להתנסות שלושה מוצרים נפלאים. התחלתי להשתמש ואני שמחה לשתף אתכם בייחודו של כל אחד מהמוצרים ומברכת על הבחירה הנכונה. 



סרום חומצה הילאורנית
חומצה הילאורנית היא הרכיב הסודי שעושה את כל ההבדל, זוהי חומצה אקטיבית שנמצאת בגוף שלנו ומשפיעה על העור, הציפורניים והשיער. בסביבות גיל 25-30 מתחילה הכמות שבגוף שלנו לרדת. המולקולה
אחרי שנתיים אינטנסיביות של פיתוח ומחקר הושק בערוגות סרום חומצה היאלורונית עם המולקולה הטבעית הקטנה ביותר זו שחודרת את כל שכבות העור ועושה את ההבדל הבולט לעין! החומצה ההיאלורונית מופקת כולה מן הצומח אורגנית וטבעונית לחלוטין.
החומצה החיונית מצויה בכל תא בגוף, תפקידה הוא להעביר ערכי תזונה לכל תא ותא.
גם קולגן יש לנו באופן טבעי בגוף והחומצה ההיאלורונית מתחברת אליה באופן טבעי ויוצרת מעין חיזוק איתני בשכבת העור שמעניק לו מראה מלא יותר, רענן וחיוני.
החומצה מחליקה קמטים, קמטוטים ויוצרת עור בעל גוון אחיד ומראה בריא יותר.
לחומצה יש יתרונות נוספים: היא מחדירה לחות עמוקה מעניקה גמישות וברק טבעי לעור הפנים היא מומלצת ויעילה מתאימה לכל סוגי העור . נספגת בקלות ומטפלת בבעיות עור נוספות כגון: סבוריאה, פסוריאזיס ואקנה מבוגרים. ההמלצה שלנו לעסות בוקר וערב את החומצה על עור פנים נקי ולהינות מהתוצאות

חוץ ממני, מי צריכה חומצה היאלורונית? מי שסובלת מפגמי עור נקודתיים כמו פיגמנטציה, רוזיצאה, אקנה, קמטים כתמים או חוסר אחידות בעור.
איך משתמשים בחומצה היאלורונית? קל ופשוט-עסי מעט מהסרום על עור נקי בוקר וערב לתוצאות מירביות.
מה מיוחד בחומצה ההיאלורונית שלנו? קודם כל אנחנו כהרגלנו משתמשים בחומרי גלם ממקור טבעי אורגני ללא רעלים ובאיכות הגבוהה ביותר!
בנוסף חשוב לדעת שלא כל מוצר חומצה היאלורונית בשוק מכיל את הרכיבים שיאפשרו לחומצה ספיגה
ויעילות מירבית-הוספנו קומפלקס ויטמינים ומינרלים שיוודאו שהחומצה חודרת לרקמות העמוקות בעור ממלאת את העור בלחות ופועלת שעות ארוכות היא
מכיל 30 מ”ל
מחיר ל 100 מ”ל 825 ש”ח
מותר לשימוש בזמן הריון והנקה 



קרם פנים טבעי ליום אנטי אייג’ינג נץ החלב

הקרם הוא תרכיז פרחים וצמחי מרפא למיצוק החלקה והזנה עמוקה לעור הפנים,
קרם יום אורגני אנטיאייג’ינג נץ החלב מומלץ לסוג עור רגיל-יבש. מכיל מיצוי פרחי נץ החלב לחידוש והעשרת עור הפנים, שמני חוחובה וחמניות למראה צעיר וחיוני, מיצוי קמומיל קלנדולה וגרניום לחידוש תאי העור, קומפלקס ויטמינים בכבישה קרה להעשרת נוגדי חימצון לעור בריא ומלא חיים.
קרם פנים אורגני הוא קרם נושם – את הקרם שלנו תוכלי למרוח בבוקר הוא נספג היטב ושומר על העור שלך עשיר בלחות

נושם ומאוזן- בערב אין צורך לשטוף הוא נספג היטב ומשאיר עור חלק בריא ונושם. הוספנו לו מסנן קרינה טבעי כך שגם בחורף את מוגנת מפני כתמי שמש, קמטים ופיגמנטציה
הקרם מועשר בתמצית וורדים אורגנית איכותית במיוחד למניעת קמטים, הזנה עמוקה וניחוח נשי מעודן.
זוהי פורמולה מתקדמת טבעונית מועשרת בקומפלקס ויטמינים ממקור צמחי בלבד שישמרו על העור שלך לאורך שנים בריא זוהר ורענן. הקרם בניחוח ורדים נשי ומעודן. והוא מוצר טבעוני!
מומלץ מאוד בחורף כקרם יום גם לבעלי עור מעורב
נץ החלב – קרם יום טבעי אורגני המותאם במיוחד לחידוש ומיצוק עור רגיל-יבש, לשיקום והחייאת העור.
בעל מקדם הגנה טבעי אורגני – SPF 15 למניעת קמטים וכתמי פיגמנטציה!
מכיל 50 מ”ל

זה הקרם שבחרתי לטפל בכהויות שיש לי תמיד מתחת לעיניים. התוצאות נראו בי אחרי שבוע ימים. מגע התכשיר עם עור היה נעים. הניחוח עדין, הספיגה טובה, מה שהותיר אחריו עור נעים למגע. הוא מטשטש קימטוטים ולא משאיר תחושה דביקה שמרתיעה אותי בסוגי קרם שניסית בעבר ועזבתי.
 
אם גם לך (כמוני) נמאס מהכהויות מתחת לעיניים, מנפיחות ועור עייף - הגעת למוצר הנכון! קרם העיניים הוא מוצר זהב  של ערוגות עם מאות המלצות חמות מנשים- הוא עושה ליפטינג עדין ומעלים כהויות ושקים שחורים מתחת לעיניים את ההבדל ממש כמוני תרגישי מיד בשימוש הראשון!


אזור העיניים הוא אזור רגיש ביותר לכן חשוב לטפל בו בעדינות ורגישות. הקרם מבוסס על תמציות צמחי אנטיאייג’ינג ומרענן ומשקם את אזור העיניים , משקם עור יבש או בוגר. מעלים קמטוטים ומזין וממלא את העור כך שיראה בריא ומלא חיים
קרם עיניים אורגני אנטי-אייג’ינג מומלץ לחידוש והעשרת עור העיניים העדין, תמצית ורדים וקמומיל להחלקת קמטים חמאת שיאה ושמן זית לריענון והזנה עמוקה קומפלקס ויטמינים נוגדי חימצון למיצוק, איזון וחיוניות מיידית העוזרים להעלמת קמטים.

קרם עיניים אורגני תלתן הינו מוצר טבעוני!
מומלץ לשלב עם סרום זרעי אתרוג!
מכיל 30 מ”ל
מחיר ל 100 מ”ל 346.5 ש”ח
מותר לשימוש בזמן הריון והנקה. 

וכמה מילים חשובות על קרם ההגנה שכולנו משתמשים יום יום 

מתוך היצע התכשירים של המותג ערוגות תוכלו לבחור מוצרי טיפול וטיפוח לשיער, לטיפוח הפנים, לגוף, לאם ולתינוק, חומרי גלם טבעיים, סבונים, בשמים אורגניים, אקססוריז ומארזים.  

 תוכלו למצוא את תכשירי ערוגות בנקודות מכירה רבות על פני מפת הארץ תוכלו לרכוש אותם באתר או בחנויות הטבע, ברשות: ניצת הדובדבן, טבע קסטל, נקודת טבע, עדן טבע מרקט ועוד.

לכל מוצרי הטיפוח של ערוגות יש כמובן תו תקן אורגני.

עוד מציעים בערוגות את בית הספר הישראלי לצמחי מרפא. בית הספר נמצא בחוות צמחי המרפא ומעניק חוויה לימודית מעצם הקרבה והשהות בסביבה טבעית נעימה ובתוך שדות צמחי המרפא! תוכלו לקחת חלק בלימודים במקום, הרצאות סדנאות וקורסים און ליין. 

ליצירת קשר: עקבו אחרי "ערוגות" באינסטגרם, הצטרפו לקהילת חוכמת נשים טבעית בפייסבוק.

עוד בערוגות- ספר רוקחות טבעית ספר ראשון מסוגו בעברית- הרבה יותר מספר מתכונים, אסתר מכניסה אותנו למטבח הביתי ולגינת התבלינים ובתאורים חיים ומרתקים מלמדת אותנו צעד צעד להכניס את ממלכת הטבע ליומיום. הספר מחולק לפי עונות השנה ומוסיף עומק וגישה חדשה ורעננה לגוף ולטבע סביבנו.(פרטים בקרוב)

*קרדיט תצלומים יערה ברוך
*קרדיט תמונות אתר "ערוגות"











ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה