יום שלישי, 19 במרץ 2024

רוצו לצפות בסרט "טעם החופש" - עכשיו בבתי הקולנוע

 



"אם את רוצה להיות מנצחת- תרכיבי את התזמורת שלך" היה אחד ממשפטי העוצמה החזקים שנאמרו לאורכו של הסרט הנפלא "טעם החופש" שיצא לאקרנים ממש בימים אלו ומזמין את כל המשפחה לחוויה קולינרית מרהיבה. 
עכשיו בבתי הקולנוע - לרכישת כרטיסים לחצו כאן

"קולינריה היא רק אחת הדרכים להעניק אהבה"
"טעם החופש" הינו סיפור חייה של ואריה, טבחית צעירה אשר חולמת להפוך לשפית מצליחה, מתגלה נרטיב מרתק המתחיל בתחנת דלק קטנטנה ומגיע לשיאו בהקמת מסעדת חלום. דרך גילוי ספר מתכונים עתיק וקסום של אולגה פרנקו שמביא איתו את רוחה של פראנקו, ואריה מתמסרת לגילוי חדש של המטבח האוקראיני, ובכך מרחיבה את גבולות הטעם והבישול.

אחרי מסע ארוך של מכשולים ואתגרים, ואריה מוצאת את מקומה במסעדה יוקרתית, אך זוהי רק ההתחלה. עליה להוכיח את עצמה לא רק במטבח, אלא גם בתוך צוות העבודה המורכב והתחרותי. בתמיכה של טאראס, השכן התומך והחברים החדשים ורוחה של אולגה פראנקו, ואריה תמצא את דרכה בעולם הקולינריה ואולי גם תמצא אהבה.





יש בסרט הנפלא הזה הכל. מחשבות שהומחשו במילים, דמויות מרתקות, חלום אחד גדול של צעירה שלא שעתה לכל קטני האמונה שסביב לה ויכלה להם. צילומים מרהיבים, עיצוב תלבושות מזהיר, מנות גורמה, מאבקי אגו במטבח המקצועי, מוסיקה נפלאה, תצלומי תקריב וצילומי פנורמה עוצמתיים ומנה אחת של בורשט שהפתיעה בעוצמת הפשטות והפכה את הקערה על פיה.
התאהבתי בואריה בדקה הראשונה. הכריזמה, היופי, העקשנות וההתמדה כנגד כל הסיכויים מלמדים את הצופה שרעשי הרקע סביב, הם בסך הכל רעשי רקע וככל שהחלום מדויק הדרך אליו גם אם ארוכה ומייגעת - היא הדרך להגשמה. 


טעם החופש - The Taste of Freedom הוא  סרטו של אולכסנדר ברזאן
זוכה הסרט הטוב ביותר בפסטיבל האוכל SILENCE,ÇA TOUILLE צרפת
משתתף רשמי בפסטיבל סרטי האוכל Devour צרפת.
שחקנים ראשיים
אירינה קודשבה בתפקיד ואריה
אירמה ויטובסקה בתפקיד אולגה פראנקו
קונסטנטין טמליאק בתפקיד טאראס

אוקראינה 2023, 117 דקות
סרט לכל המשפחה | רומנטיקה| פודי | פנטזיה אוקראינית | כתוביות עברית
👈רוצו לראות!!

















ריקי ברוך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה