יום רביעי, 8 בדצמבר 2021

עוגת תפוז משובחת





השבוע הגיעו להתנסות מוצרי האיכות של 
McCoramick-מקורמיק. אני מרבה להשתמש בתמציות (תמצית הווניל היא המרכזית שבהם!) ובתערובות התבלינים שמשביחים אצלי כל מתכון ומוסיפים ארומה וטוויסט שבני הבית אוהבים. 
בימים אלו מרחיבה McCoramick ענקית המזון העולמית את פעילות המותג בישראל ואנחנו רק נהנים.
החברה משיקה את לין התבלינים האיכותיים בהם ליין התערובות המיוחדות בטעמים בלעדיים לבשר, דגים, פסטה, סלטים וירקות מבושלים או טריים.
מוצרי החברה ישובו ויוצגו בסטנדים מיוחדים ברשתות המזון לפי קטיגוריות מיוחדות של McCoramick . 


חברת התבלינים הגדולה ביותר בעולם, McCormick (מקורמיק), מרחיבה את פעילותה בישראל. ענקית המזון האמריקאית, המיובאת לישראל על ידי חברת ר.ב.דגנים, משיקה את ליין התבלינים האיכותיים והמובחרים של McCormick, בהם ליין התערובות המיוחדות בטעמים בלעדיים לבשר, דגים, פסטה, סלטים וירקות, בקונספט חדשני. מוצרי החברה, בהם מגוון תמציות McCormick המיוחדות לאפייה, יוצגו בסטנדים מיוחדים ברשתות המזון, שיחולקו לפי קטגוריות התיבול המיוחדות של McCormick, הבנויות לפי סוגי מנות ותבשילים להן מותאם התיבול המדויק.

חברת McCormick מתמחה בייצור עשבי תיבול ותבלינים טהורים. החברה משווקת ומייצרת תבלינים ותערובות משולבים במיוחד ליצירת הטעם המושלם, כולל מטחנות תבלינים בעלות מספר רמות טחינה, להדגשת טעמים בתיבול טרי. תערובות התבלינים מיועדים לבשר, דגים, עוף, ירקות, לתיבול והעשרה של מרקים, תבשילים, קדירות, בשר על האש, סלטים וכו', במגוון טעמים בהם מקסיקני, צ'ילי, איטלקי, מעושן ועוד. השימוש במוצרי התיבול והתערובות של מקורמיק מאפשר להגיע לטעמים וניחוחות מדויקים בקלות, ללא צורך בהבנה מעמיקה במטבח, רק להשתמש בתיבול הרצוי ולקבל ארוחת שף ביתית.

בין מוצרי McCormick שישווקו בישראל: תערובת תיבול עם מלח וורוד, פלפל שחור ושום, תערובת תיבול בזיליקום ואורגנו, שום ומלח ים, תערובת תיבול פלפל אדום כתוש עם אורגנו ושום. בנוסף, ישווקו תבלינים טהורים בהם כמון טחון, תבלין אורגנו, פלפל שום במטחנה, צ'ילי מקסיקני ועוד, וכן מגוון התמציות של מקורמיק בהן תמצית שקדים, תמצית חמאה, תמצית לימון, תמצית קוקוס ועוד, ההופכות מנות לעשירות וטעימות בנגיעה אחת.
כשר פרווה בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19 – 24 ₪ לאריזת 100-180 גרם.
להשיג ברשתות המזון והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.
 

כשהמוצרים הגיעו להתנסות פתחתי את בקבוקון תמצית התפוז וניחוח מבושם השתלט מסביב. חיפשתי מתכון לעוגת תפוזים והתחלתי להכין את המשובחת שבעוגות. אתם מוזמנים להתנסות. 





עוגת תפוז משובחת 
המרכיבים
3 ביצים
250 גרם סוכר
275 גרם קמח - שתי כוסות פחות כף
שקית אבקת אפיה
100 גרם חמאה רכה
100 גרם יוגורט 
1 תפוז שטוף וחתוך לחתיכות עם הקליפה.
כפית תמצית תפוז מרוכזת של מקורמיק

לזיגוג
מיץ מתפוז אחד
100 גרם סוכר

ההכנה:
מחממים תנור ומשמנים מעט תבנית אפיה או סיר פלא
מכינים את כל עוגת התפוזים
מקציפים את הסוכר והביצים בקערה גדולה עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.
מנפים את הקמח עם אבקת האפייה ואז מוסיפים לתערובת שבקערה מעט בכל פעם יחד עם החמאה הרכה. ממשיכים לערבב עד לתערובת אחידה, ומוסיפים בהדרגה את היוגורט.

במעבד מזון מעבדים את כל התפוז עד שהוא כמעט מרוכך. ומוסיפים לאט לתערובת העוגה ומעבירים לתבנית המשומנת. 
אופים במשך 50-60 דקות ומצננים בערך רבע שעה.
מכינים את הזיגוג התפוז - על ידי המסת הסוכר במיץ התפוזים ומניחים להתבשל במשך כמה דקות, רק עד הסמכה.
שופכים על העוגה ומצפים לקרור מוחלט לפני החיתוך.
העוגה משובחת שטרם טעמתם!!!.














ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה