זה סוד גלוי אצלנו שאנו מכורים לטחינה אחוה.
הנכדים שלי מחזיקים ביד אחת מזלג וביד שניה את הבקבוק הלחיץ שלל טחינה אחוה ומזלפים על כל מה שרק אפשר. על שניצל, על צייפס, עם פסטה, עם לחם רוסטיק וסתם כי בא להם ללקק עם האצבע.
על פי סקר חדש שפורסם (ד"ר חזי גור מזרחי, המכון לחקר הקמעונאות), בישראל מוערך שוק הטחינה הגולמית ביותר מ-200 מיליון שקל בשנה, כולל המוצרים המשלימים והפרימיום. למעלה מ-13 מיליון אריזות נמכרות מדי שנה, כשמובילת השוק היא "אחוה", עם נתח שוק של 29.3%. על פי הדו"ח, שבדק מהו מותג הטחינה הזול בישראל, טחינה אחוה מובילה בשוק המקומי, עם היצע רחב של מוצרים שמתאימים לכלל האוכלוסייה. "התגובה החיובית מצד הצרכנים מראה כי קיימת פתיחות גדולה לחדשנות בתחום הטחינה, וכי צרכנים מוכנים להשקיע במוצרים שמספקים חוויה קולינרית עשירה יותר", לדברי ד"ר גור מזרחי.
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו שמחים לבשר על הצטרפותה של הטחינה המסורתית לסדרת הטחינות של אחוה. בניגוד לאחוה, הטחינה החדשה מיוצרת בשיטה המסורתית של השרייה במלח, מה שמשפר מאוד את הטעם, הצבע והמרקם. גם בטחינה זו נשמור על המחיר הזול ביותר על המדף, המגיע, על פי נתוני סטורנקסט לשנת 2023, לפער של כ-20% מהטחינות המתחרות".
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן (נקבע על ידי רשתות המזון): כ- 11 – 14 ₪ לאריזת 500 גרם.
להשיג בכל רשתות השיווק למעט רשת רמי לוי שיווק השקמה ושופרסל.
בימים אלו משיקה חברת "אחוה" טחינה גולמית חדשה: טחינה מסורתית.
חברת "אחוה", יצרנית הטחינה והחלוה המובילה בישראל, בעלת נתח השוק הגדול ביותר בשוק הטחינה, משיקה טחינה גולמית חדשה המצטרפת לסדרת טחינות אחוה: טחינה מסורתית. הטחינה החדשה בעלת מליחות מעודנת, מיוצרת מ-100% שומשום טבעי בטחינה דקה ובמרקם עדין וקטיפתי אופייני. הטחינה המסורתית ללא גלוטן, עשירה בסידן, סיבים תזונתיים וחלבון, תשווק לצד טחינה אחוה שהינה טבעית ללא מלח, טחינה גולמית מלאה וטחינה אורגנית. מרקם הטחינה עדין והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם.
הטחינה המסורתית הגיעה לטעימה והתנסות הכנתי קערה גדולה לארוחת הערב וחילקתי לשני טעמים: ללא פטרוזיליה, עליה פיזר הבן שלי מעט גרגרי רימונים. ומנה לטובת הגדולים עם פטרוזיליה קצוצה. עוד הכנתי פוקאצ'ות מבצק ללא לישה מה שאני עושה לעיתים תכופות. מבחר סלטים, חצילים בתנור, לא ויתרנו על הצ'יפס... וישבנו לארוחת ערב טעימה במיוחד.
אדגיש ואומר שלא הוספתי מלח לטחינה הגולמית, אהבנו את המליחות המעודנת ובכלל את הטעם החדש ישן שאנו כל כך אוהבים.
על פי סקר חדש שפורסם (ד"ר חזי גור מזרחי, המכון לחקר הקמעונאות), בישראל מוערך שוק הטחינה הגולמית ביותר מ-200 מיליון שקל בשנה, כולל המוצרים המשלימים והפרימיום. למעלה מ-13 מיליון אריזות נמכרות מדי שנה, כשמובילת השוק היא "אחוה", עם נתח שוק של 29.3%. על פי הדו"ח, שבדק מהו מותג הטחינה הזול בישראל, טחינה אחוה מובילה בשוק המקומי, עם היצע רחב של מוצרים שמתאימים לכלל האוכלוסייה. "התגובה החיובית מצד הצרכנים מראה כי קיימת פתיחות גדולה לחדשנות בתחום הטחינה, וכי צרכנים מוכנים להשקיע במוצרים שמספקים חוויה קולינרית עשירה יותר", לדברי ד"ר גור מזרחי.
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו שמחים לבשר על הצטרפותה של הטחינה המסורתית לסדרת הטחינות של אחוה. בניגוד לאחוה, הטחינה החדשה מיוצרת בשיטה המסורתית של השרייה במלח, מה שמשפר מאוד את הטעם, הצבע והמרקם. גם בטחינה זו נשמור על המחיר הזול ביותר על המדף, המגיע, על פי נתוני סטורנקסט לשנת 2023, לפער של כ-20% מהטחינות המתחרות".
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן (נקבע על ידי רשתות המזון): כ- 11 – 14 ₪ לאריזת 500 גרם.
להשיג בכל רשתות השיווק למעט רשת רמי לוי שיווק השקמה ושופרסל.
ריקי ברוך
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה