יום חמישי, 4 ביוני 2015

בואו לגלות את סוד הקציצות



שנים שאמא שלי מבשלת נפלא. 5 ילדים ובני זוגם, 12 נכדים ושבעה נינים גדלנו על אוכל ביתי עשיר, מזין וטעים. הבקר שהגעתי לבקר את אמא במושב היא לא הפסיקה לשאול אותי על שעור הקציצות מאתמול .





כשהגעתי הבקר לבית הורי במושב התבוננו יחד בתצלומי שעור הקציצות ואמא שאלה אותי מיליון שאלות. כאשר התרכזנו בתמונות התקריב הראתי לה את סוד הצלחת הקציצות שגם אתם עוד תוכלו לגלות.


מטוגנות


האמת שהיא היתה מופתעת ואני הייתי מופתעת ממנה עוד יותר. איך זה יכול להיות חשבתי, שאחרי כל כך הרבה שנים במטבח היא איננה יודעת את זה... מילא שאני לא יודעת אבל היא? הרי שנים היא מטגנת, מבשלת, אופה "ממנגלת" (עד שלב המנגל) קציצות בקר, עוף, דגים, קבב או המבורגרים ואת הדבר הכי משמעותי היא פשוט לא ידעה... 


אם גם אתם רוצים לגלות את סוד הקציצות? חפשו אותו בתמונות...



מבושלות



המבורגר 

דגים














2 תגובות: