בימים אלו משיק יקב 1848 זוכה "יקב הבוטיק הטוב בישראל", את דור 6 סדרת יינות חדשה עליו אמונים סטודנטים לפלנינג ועיצוב של "הבצפר"
עם חידוש היישוב היהודי בירושלים בשנת
1848, פתח יצחק גלינא-שור את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי
בירושלים.
יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה,
ונמכרו מבית לבית.
במהלך שמונה דורות מאז הוקם המשיך היקב
לצמוח. יקב 1848 הוא חלוץ תעשיית היין הישראלית
בהבגרת יינות בחבית, הראשון להקמת
קו מילוי בקבוקי יין
והמוביל את הענף במיתוג יינות איכות כמוצר סופר פרימיום.
כיום, משלב היקב את הידע והניסיון עם טכנולוגיות ייצור מן
המתקדמות בעולם.
צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים מובילים את
יקב 1848 למצוינות
תוך חזון להתפתח כאחד מיקבי העלית האיכותיים באזור.
לאחר מספר שנות שתוף פעולה ופיתוח
הסתיים לאחרונה ביקב פרויקט מיתוג בו לקחו
חלק פעיל
יין לכל אירוע
ומשימה.
במסגרת פרויקט הגמר של קורס אסטרטגיה, שיווק ומיתוג יצאו הסטודנטים בקורס מהחשיבה המקובלת בתעשיית היין, זו המתרכזת באריזות, זנים, כרמים ואיכויות יין. למדו להבין את הצורך של הצרכן המתקשה לבחור את היין למטרתו.
הסטודנטים בודדו סיטואציות בהן מחפשים צרכנים את היין
רגעים זוגיים, מסיבות, אירועים משפחתיים חברתיים ואחרים והמליצו להתאים את היין לסיטואציות הצרכניות .
קונספט "special occasions" הוצג ליקב 1848, אומץ על ידו , הייננים הרכיבו בלנדים מיוחדים שיתאימו לאופי וסוג האירוע וכך נולדה סדרת דור 6 הכוללת 3 בקבוקי יין:
PARTY TIME - יין למסיבות
FAMILY EVENTS - יין לאירוע משפחתי
FOR TWO - יין לערב רומנטי
בקרוב... |
מחיר לצרכן 99 ¤ לבקבוק, ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות.
ריקי ברוך
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה