בימים אלו משיקה "אסם", מובילת שוק הקטשופ בישראל, מהדורה מיוחדת של קטשופ 'על האש' לקראת תקופת המנגלים הקיציים, ששיאם ביום העצמאות ול"ג בעומר הקרבים.
קטגוריית הרטבים גדלה בשנה האחרונה (2020) ב 11.3% וכעת עומדת על כ- 460 מיליון שקלים בשנה, כאשר אחד הטרנדים המובילים בשנים האחרונות הוא רטבי שולחן, רטבים לחיצים בטעמים מיוחדים וכאלו התואמים מאכלים ספציפיים. בהתאם, אסם-נסטלה התקדמה צעד נוסף ובחרה לקחת את הקטשופ האהוב ולשלב אותו עם טעמים פופולאריים של רוטבי השולחן השונים. בכך, יצרה את קטשופ 'על אש' המעניק טעמים חדשניים ורלוונטיים שישביחו כל על האש עם מינימום מאמץ ומקסימום טעם.
קטשופ "על האש" מותאם במיוחד כמטבל לבשרים שהוכנו על האש או במחבת הביתי. הוא מעשיר ומשדרג את טעמם עם תיבול עשיר וספייסי והולך עם הכל, קבב, נקניקיות, המבורגרים ובשרים על האש, מה שהופך את המנגל המשותף לחוויה טעימה ומהנה.
לארוחת הצהרים בשבת הכנתי תבשיל מאוד אהוב אצלנו זהו צלי בקר מבושל, פרוס ועליו כמות נדיבה של צ'יפס. אני מוציאה את הצ'יפס מהטיגון, הישר ומניחה ישירות על פרוסות הבשר. בשלב הבא הופכת את הסיר לקערת הגשה רחבה ומניחה על השולחן.
את מנת העונג הזו אכלו אצלי אמש עם טחינה ועם קטשופ על האש שנתן טוויסט נפלא למנה. נסו את זה בבית.
לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "קטשופ הוא מוצר תיבול אהוב ביותר בישראל ובעולם. באופן כללי קטגוריית רטבי התיבול צומחת וגדלה מאד בשנים האחרונות, ולכן לאחר השקת קטשופ טוסט שהתקבל באהדה רבה, אנחנו שמחים להמשיך את תהליכי החדשנות והגיוון ולהשיק את קטשופ על האש, קטשופ נהדר בתיבול נפלא שמותאם בדיוק לחיך הישראלי ומשביח כל "על האש". אין צורך בחשיבה או הכנה מראש – פשוט מביאים את הקטשופ ונהנים. קטשופ על האש משתלב מצוין עם נקניקיות, קבב, המבורגר, חזה עוף ועוד ".
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.
ריקי ברוך
בכשרות בד"ץ ורבנות מקומית שדרות .
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.
ריקי ברוך
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה