יום חמישי, 11 ביוני 2020

תכירו את הבייביסיטר של תומס






התינוקות שלנו הם האוצר הרגיש, הפגיע והרך ביותר במשפחה. ציפור נפשינו עד שנעשה הכל כדי להטיב עמו ולהעניק לו שנות גדילה מפנקות באהבה גדולה. חיתולים חד פעמיים הם כבר מזמן ההוכחה שלתינוק שלי מגיע את הטוב ביותר. בימים אלו משיק בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל חיתול חדש הסופג כ-30% יותר מהמתחרים המובילים* ונבדק דרמטולוגית לעורו הרגיש של התינוק.





החיתול החדש של בייביסיטר פותח לאחר תהליך בו לקחו חלק הורים רבים שהביאו מניסיונם ודעתם במטרה להגיע למענה המיטבי. בנוסף לפרמטרים הקיימים בו עד עתה, מציג החיתול החדש שורה של חידושים. הוא בעל יכולת ספיגה גבוהה יותר ב -30% מהמתחרים המובילים, הוא רך ונעים יותר למגע, נבדק דרמטולוגית ונמצא מתאים לעור רגיש. החיתול המשופר בעיצוב הייחודי יחליף את המוצר הנוכחי. 


 תומס נכדי


החיתול בטכנולוגיית dry-tech קבל תוספת שכבה רכה ונעימה במיוחד, למגע עורו של התינוק, מערכת סגירה עם גמישות משופרת היוצרים יחד עטוף מושלם ומניעת דליפות. ראו את רגלו של תומס נעטפת כולה בחיתול והוא חופשי להתנייד כאוות נפשו.
העיצוב החדש של חיתולי בייביסיטר קיים במידות 3, 4, 4+ ,5 ו- 6,
בסקר שערכה החברה, נמצא כי 91% מלקוחות בייביסיטר ציינו שהחיתול החדש איכותי יותר ו-93% ציינו שהחיתול החדש נוח לשימוש.





תומס מכיר היטיב את חיתולי בייביסיטר מיום שנולד לפני שנה ושלושה חודשים. בימים אלו הוא מתחדש בדגם המשופר. מתוך ההתנסות שלו נכדי האהוב, הכרתי את העיצוב החדיש. החיתול החד פעמי נלבש במשך זמן ארוך יותר ללא דליפות ולאורך לילה שלם, בבקר נראה עורו העדין חלק ונקי. 
את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, באתר האונליין של סופר-פארם, וכן ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות נבחרות.
ויש גם קופון הנחה במחיר הכרות-מכאן









ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה