יום שני, 23 בספטמבר 2024

" סבוני ירדן" - מתנה נפלאה לחג מתוצרת כחול לבן

 



כבר שנים שאני נאמנה לסבון ירדן. 
הוא מלווה אותי עוד מימי השרות בצה"ל ועד היום. (אז היה רק סבון מוצק!)
אודה שאני אוהבת את כל תכשירי הסדרה אבל את הסבון המוצק אני אוהבת עוד יותר. הוא בניחוח מיוחד. מעניק תחושה של רעננות וניקיון והכי חשוב הוא תוצרת כחול לבן.

אז אם מאסתם במתנות של כלי בית לחג, הרי שסדרת הסבונים של ירדן היא התשובה הנכונה לחגי תשרי ולא רק. 








ויש לי בשורה נוספת -  מעכשיו אפשר להשיג את הסבונים הנהדרים של "סבוני ירדן" גם ברשת ביתא רוקחים – שלה 53 סניפים ברחבי הארץ! כל סבוני הסדרה המיתולוגית ישראלים, כחול לבן. ו... בואו נודה על האמת - איזה רעיון נהדר זה להעניק אותם כמתנות לחגים וכן, גם כמתנה לעצמנו😊

הסדרה כוללת סבונים מוצקים, סבון נוזלי, שמפו, מרכך, סבון מסיכת בוץ וסבון גופרית. ועוד לא דיברנו על העובדה שזו גם דרך אמיתית לתמוך בפועל בעסקים ובמוצרים שלנו, הישראלים.

"סבוני ירדן" (משנת 1966), הם סבונים טבעיים בניחוח ייחודי, שנרקחו מיידע משפחתי עתיק יומין שפיתחה משפחת מלכי לפני מאות שנים. מאז ועד היום, מועבר הידע הזה מדור לדור. בני המשפחה, ששורשיה באיטליה, עסקו שנים רבות בצמחי מרפא ובקוסמטיקה טבעית ובשלב מסוים, שילבו את הידע של שני התחומים ויצרו סבון טבעי ואיכותי, בניחוח המשכר והמוכר עד היום. כל מוצרי "סבוני ירדן" מיוצרים בישראל בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי.

המוצרים מכילים שמנים ובהם שמן זית, שמן דקלים ושמן קוקוס, והם ללא פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, SLS, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי. הם לא נוסו על בעלי חיים והאריזות ניתנות למיחזור. במהלך השנים, זכו מוצרי החברה בפרסים שונים.

בסדרה:
שלישיית סבוני ירדן (כל סבון 100 גרם. סה"כ 300 גרם) לבן או בגוון פיסטוק
סבון נוזלי בנפח 500 מ"ל
שמפו בנפח 500 מ"ל
מרכך בנפח 500 מ"ל
סבון גופרית בסדרת ים המלח במשקל 90 גרם
סבון מסיכת בוץ בסדרת ים המלח במשקל 90 גרם

כשר בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.

את סבוני ירדן ניתן להשיג ברשת ביתא רוקחים, באתר סופר פארם אונליין, רשת ניצת הדובדבן, בבתי טבע, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר סבוני ירדן.






















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה