יום חמישי, 30 במאי 2024

מי חטף את הפופקורנס שלי?

 

אנחנו מכורים לפופקורן ותמיד תמצא אצלנו במזווה שקית או שתיים של החטיף הטעים והקל שמתאים לכל שעה ביום. השבוע הגיע להתנסות מבחר מושלם של טעמים ואנחנו חגגנו על המגוון שהוא רק חלק ממה שמציע לנו המותג פופקולנד 



פופקולנד הוקמה בשנת 2009 ע"י מעוז רעם, יזם צעיר אשר החל את דרכו בדוכנים בקניונים אשר הציעו מגוון רחב של מוצרים שבראשם היה הפופקורן בטעמים במבחר עצום של מעל ל-20 טעמי פופקורן ייחודיים, זה היה ”מבחן הטעימה“ הראשוני של פופקולנד עם מאות אלפי לקוחות אשר ביקרו בדוכנים וקנו ממגוון טעמי הפופקורן אשר הותאמו לטעם הישראלי.





שישה טעמים מובילים (ועוד רבים נוספים) מככבים בסדרת חטיפי ”פופקורנס“: תות שדה, קרמל מלוח, גבינה, גריל, בצל ומלח ים. כל הטעמים נבחרו והותאמו בקפידה ע"י מבחני טעימה נרחבים במגוון מגזרים וגילאים.
הקראנצ'יות ושילוב הטעמים המטריפים של הפופקורן במגוון הטעמים נותן הרגשה של טעם מוכר וטעים בכל ביס הגורם לגמור את השקית מהר מידי!
חשוב לי להדגיש כי חטיפי פופקורנס אינם מטוגנים (כן, כן בשונה מכל פופקורן שאתם מכירים), הם נטולי גלוטן, טבעונים, ללא שומן טראנס, ללא חומרים משמרים, מכילים סיבים תזונתיים, והכי חשוב טעימים בטירוף!!

האמת שקשה לי לומר לכם מי החטיפים הכי טעים. כי כולם נעלמים כאן ברגע שנפתחת השקית... 





עוד אציין כי מגוון המוצרים מיוצרים כחול לבן, בתנאים נאותים תחת פיקוח משרד הבריאות ותקני איכות מהגבוהים והמחמירים ביותר בארץ עולם ובכשרות פרווה-בדץ העדה החרדית לימות השנה, ובית יוסף לפסח.
פופקולנד קונה את גרעיני הפופקורן מחקלאים מקומיים וכמו כן גם את שאר חומרי הגלם שכולם מיוצרים בארץ.
את חטיפי הפופקורנס פופקורן בטעמים תוכלו למצוא ברשת שופרסל וברשתות השיווק המובילות.


בואו לראות ולבחור את הטעמים שלכם בפייסבוק וגם באינסטגרם ובאתר

















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה