יום שלישי, 28 ביוני 2022

מייקל ג'קסון- המופע שכובש את העולם מגיע לראשונה ישראל ! FOREVER KING OF POP

 



אגואיסט הפקות ומיוזיק ביזנס מציגים:

המופע שכובש את העולם מגיע לראשונה ישראל !

FOREVER

KING OF POP


מסע רגשי ועמוק דרך להיטיו הגדולים של מייקל ג'קסון

8 בספטמבר בשעה 21:00

9 בספטמבר מופע צהריים בשעה 13:30

10 בספטמבר בשעה 20:30

היכל התרבות – תל אביב


מייקל ג'קסון השאיר מורשת מוזיקלית שנשארה בתוקף עד היום.
עם יותר ממיליון וחצי צופים מרוגשים ואחרי סיבוב הופעות בינלאומי במקסיקו, צרפת, גרמניה, פולין, רוסיה, ספרד, פורטוגל ועוד המופע KING OF POP FOREVER משמח את אוהבי מלך הפופ. זהו מסע רגשי ועמוק דרך להיטיו הגדולים של מייקל ג'קסון.



KING OF POP FOREVER הוא המופע הרשמי היחיד בעולם שמקבל את חסותה של משפחת ג'קסון שנוהגת גם לבקר בו בהופעות מסביב לעולם.

במופע 40 אמנים על הבמה ובהם מיטב הקולות, המוזיקאים, הרקדנים, אמני ההיפ-הופ, תלבושות מיוחדות, עיצוב אור-קולי מדהים ואפקטים שיפתיעו את מעריציו של מייקל; FOREVER KING OF POP היא הזדמנות ייחודית ליהנות מאחת ההופעות המצליחות של השנה!

"המופע טוב מכדי להיות אמיתי. נראה היה שראיתי את מייקל שם...' ג'וזף ג'קסון

"זה לא רק הכישרון שלו והמוזיקה שלו על הבמה, אלא גם הלב שלו. הייתי רוצה לראות את המופע הזה בברודווי." לה טויה ג'קסון

"מופע נהדר, כולם עושים עבודה נפלאה." ג'רמיין ג'קסון






FOREVER KING OF POP

8 בספטמבר בשעה 21:00

9 בספטמבר מופע צהריים בשעה 13:30

10 בספטמבר בשעה 20:30

מחירי כרטיס: החל מ199 ₪

פרטים נוספים ורכישה: אתר "לאן": www.leaan.co.il או בטלפון 8780*


















ריקי ברוך


יום רביעי, 22 ביוני 2022

חתוכיות חמאה ושוקולד לבן





אם אתם כמוני אז אתם אוהבים שוקולד לבן ולא מעניין אתכם שאומרים ש"שוקולד לבן הוא בכלל לא שוקולד."
שוקולד לבן הוא שוקולד לכל דבר והוא טעים ונפלא בזכות עצמו, בעוגות, בקינוחים ובשאר מיני גלידות ומאפים.

השבוע הגיעו להתנסות מטבעות שוקולד לבן 30% (חלבי) של מותג UNIQUE מבית "מייסטר". המטבעות הנפלאות מצטרפות לסדרת מטבעות השוקולד המצוינת של המותג. נכנסתי למטבח והחלטתי להכין חיתוכיות.
הם יצאו נפלאות בזכות שילוב המרכיבים הנכון ומטבעות השוקולד שנשנשתי לפני ואחרי ולפעמים גם בזמן... הכנת העוגה.  



חתוכיות חמאה ושוקולד לבן

מרכיבים:

150גרם חמאה
כוס סוכר חום
2 ביצים
1 כף תמצית וניל
כוס וחצי קמח תופח או קמח רגיל עם אבקת אפיה
חצי כפית מלח
1 כוס אגוזי פקאן קצוצים גס, קלויים
1 כוס מטבעות שוקולד לבד שבורים (להכניס לשקית ולהשתמש בפטיש שניצלים לשבירתם)


ההכנה:

ממיסים חמאה על אש בינונית-גבוהה. 
מסירים מהאש מצננים מעט ומוסיפים את הסוכר תוך ערבוב
מוסיפים בהדרגה ביצים ותמצית וניל ל
בקערה נפרדת לאחד קמח, אבקת אפייה ומלח, ואז גם אגוזי פקאן ושברי מטבעות שוקולד
עתה מאחדים את שתי התערובות 
מרפדים תבנית מרובעת/מלבנית בניר אפיה ומעבירים את העיסה לתוכה.
בתנור שחומם מראש אופים 20-25 דקות ובודקים עם קיסם הננעץ במרכז יוצא יבש-נקי. 
מצננים לחלוטין. שולפים את העוגה עם ניר האפיה וחותכים לריבועים. 
מותג UNIQUE מבית "מייסטר" מציג מטבעות שוקולד לבן 30% (חלבי), המצטרפות לסדרת מטבעות השוקולד המצוינת של המותג. חברת מייסטר מתמחה בחומרי גלם ועזרי אפייה מקצועיים לשוק המקצועי והביתי. המטבעות מתאימות להכנת מגוון אינסופי של קינוחים ובהם גלידות, מוסים, ציפויים, עוגות, פרלינים, עוגיות ועוד.

השוקולד הלבן מיוצר מחמאת קקאו (30%), סוכר, אבקת חלב שמנה ואבקת חלב רזה, ונילין ומתחלבים. את המטבעות אפשר לטמפרר. כשרות: חלבי, בהשגחת הרבנות ובד"צ חוג חתם סופר.

מטבעות השוקולד לבן חלבי, מצטרפים לשני סוגים נוספים בסדרה: מטבעות שוקולד לבן פרווה טבעוני, ומטבעות שוקולד מריר - 60% מוצקי קקאו (פרווה).
מחיר הסוגים השונים: 45 ש"ח לאריזה במשקל 1 ק"ג.

בין הלקוחות המוסדיים והמקצועיים של מותג UNIQUE - מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, רשת פתאל ורשת דן, קונדיטוריות וקונדיטורים מובילים ובהם מיקי שמו, רולדין, רשת גולדה ועוד. להשיג באתרברשתות ובחנויות מתמחות. 















ריקי ברוך

יום שלישי, 14 ביוני 2022

חברת "אחוה" משיקה סדרת סירופ לשתייה: בטעם ענבים, אננס ופטל






לרגל הקיץ משיקה חברת "אחוה" סדרת סירופ לשתייה: בטעם ענבים, אננס ופטל.



חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה סדרה חדשה של סירופ לשתייה. סדרת המוצרים כוללת סירופ לשתייה איכותי, מרוכז במיוחד, בשלושה טעמים: סירופ בטעם ענבים, בטעם אננס ובטעם פטל. הסירופים משווקים בבקבוקי 900 מ"ל בעיצוב חדש, כשמכל בקבוק משקה ניתן להכין 70 כוסות מיץ!



לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו שמחים לחדש לצרכן סדרת מוצרים חדשה בתחום הסירופ לשתייה. לאחרונה עלו מחירי הסירופים בצורה ניכרת וביקשנו לתת מענה של מחיר זול במיוחד, למרות מס הסוכר הגבוה, כחלק ממדיניות המחירים של אחוה, לספק מוצרי איכות במחיר נוח ומשתלם".

חברת "אחוה" הנה יצרנית טחינה, חלוה ודברי מאפה. תשלובת המפעלים, הממוקמים באריאל, מעסיקים 235 עובדים, מכל הדתות והמגזרים. מפעלי אחוה מתפרסים על שטח של 18,000 מ"ר ומייצרים 4 טון טחינה גולמית מידי שעה. מוצרי החברה מופצים בהפצה עצמאית של המפעל לכל רשתות המזון בארץ ומוצריה מיוצאים גם למרבית מדינות העולם.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12.90 – 14.90 שקל לבקבוק 900 מ"ל.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.












ריקי ברוך

יום שני, 13 ביוני 2022

וניליה משיקה גלידת "אוריאו" המכילה שברי עוגיות אמיתיות - ללא גלוטן.



הקיץ ממש כבר כאן אבל אצלנו אוכלים גלידה בכל ימות השנה. נכון שבחורף זה פוחת מעט (רק מעט!) אבל עדיין לא נוותר על גלידה כי היא הפינוק הכי טעים שיש כאן ולכן אני שמחה לשתף אתכם בחגיגה העכשווית.

רשת הגלידריות "וניליה" מכריזה על מהפכה בריאה בתחום הגלידות ומשיקה: גלידת "אוריאו" עם שברי עוגיות – ללא גלוטן.
נכנסתי לסניף שברמת אביב ולמדתי מנותנת השרות המקסימה שהטעם החדש נחטף וההוכחה ניכרת בתבנית המתרוקנת מול עיני. אחרי שטעמתי היה לי ברור מהי הסיבה. הגלידה לא פחות מנפלאה!



הנה זה בא... חגיגה לרגישים לגלוטן ולצליאקים: גלידת "אוריאו" המכילה שברי עוגיות אמיתיות - ללא גלוטן
אסף בלנק, מנכ"ל רשת וניליה "אנחנו מאמינים שגם אנשים שחייבים לצרוך מזון ללא גלוטן אין פירושו של דבר שהם חייבים לוותר על הטעם או האיכות של המוצר,

לראשונה בישראל - רשת הגלידריות "וניליה" מכריזה על על מהפכה בריאה בתחום הגלידות . לכל הרגישים לגלוטן: מעתה, יוכלו ליהנות מגלידת "אוראו" ללא גלוטן בכל סניפי רשת הגלידריות האיכותית "וניליה" ברחבי הארץ. הרשת פיתחה גלידה ללא גלוטן בטעם "אוראו", והטמיעה בתוכה שברי עוגיות "אוראו" אמיתיות.

עוגיות "אוראו" נטולות הגלוטן משווקות אך ורק בארה"ב, ו"וניליה" לא חסכה במאמצים ובהשקעה כדי להביא אותן ארצה. העוגייה עצמה זהה בטעמה לחלוטין לעוגיית "אוראו" המפורסמת המקורית, המכילה גלוטן. במבחני טעימה קפדניים שנערכו לה לא הצליחו הטועמים המנוסים להבדיל בין העוגייה ללא גלוטן לזו המכילה גלוטן.

"אוראו" היא לא סתם עוגייה. עוגיית הסנדוויץ' הכפולה עם הקרם החלומי שבליבה כבשה לעצמה מועדון מעריצים עולמי שמתייחסים אליה ביראת קודש ממש. כמו מותגי-על בודדים בתחום המזון – אוהדיה רגישים לכל תזוזה מיקרוסקופית בטעמה, והעובדה שלא הצליחו להבדיל בין טעמה של עוגייה מקורית לזו נטולת הגלוטן, היא הוכחה מכרעת לאיכותה.



"העובדה ש"וניליה" מייבאת את עוגיות "אוראו" ללא גלוטן לישראל היא לא מקרית: הרשת מגלה מחויבות גבוהה לצרכיהם של צליאקים ולרגישים לגלוטן, שמספרם גדל מדי שנה, ובסניפיה יש מבחר גדול של טעמים ומוצרים ללא גלוטן, כמו קרפ ללא גלוטן ומבחר גדול של טעמי גלידות ללא גלוטן," אמר אסף בלנק, מנכ"ל וניליה. "אנחנו מאמינים שגם אנשים שחייבים לצרוך מזון ללא גלוטן אין פירושו של דבר שהם חייבים לוותר על הטעם או האיכות של המוצר, ואנחנו מקפידים לתת ללקוחות האלה את הגלידה הטובה ביותר שאנחנו מסוגלים לייצר."





המנכ"ל גילה עוד, כי "אנחנו משקיעים לא מעט גם באיתור תחליפים למוצרים המכילים גלוטן, שיעמדו בסטנדרט הגבוה ביותר, תוך הקפדה על 100% רכיבים טבעיים."

ניתן להשיג ב כ- 21 סניפי רשת "וניליה" ברחבי הארץ, מחיר 18 ₪ למנה.























ריקי ברוך





יום חמישי, 9 ביוני 2022

לכל אישה מגיע ליהנות מ"ערוגות קוסמטיקה טבעית"

 


מאז מתמיד העדפתי טיפוח טבעי. גם בגיל 63 אני לא צובעת שיער, אני נמנעת מלהשתמש במוצרים הקוסמטיים של החברות הנמכרות בפארמים ומשתדלת להתאים את הטוב ביותר לעורי. ככה אני, אוהבת את הטבעי שלי אבל מטפחת אותו. השבוע הגיעו להתנסות שלושה מוצרי קוסמטיקה מעולים של המותג ערוגות.

אסתר לחמן היא בעלת המותג והיא זו שהקימה את ערוגות אחרי שנים של חיים קרובים לטבע, חיפוש אחרי בריאות ואיכות חיים אלטרנטיבית מתוך אמונה שנשים צריכות לתת לגוף ולרוח את הטוב ביותר. ערוגות הוא בעצם מותג נשי לאיכות חיים יומיומית. המוצרים כולם נוצרו מתוך החיים עצמם, מתוך הכרות עמוקה עם צמחי-מרפא ועם הכוח הנשי, מתוך רצון להגיש חומרי גלם טהורים ושלמים, חוויית הניחוחות המרפאים והטקסטורות העשירות במוצרים שלנו מדברים בעד עצמן כשהמטרה להכניס טבע טהור לגוף, להכיר יופי וחיוניות אמתיים בתוכך ולחזק את הקשר העמוק בינינו לבין הסביבה ובנינו לבין עצמנו.

כאמור השבוע הגיעו להתנסות שלושה מוצרים נפלאים. התחלתי להשתמש ואני שמחה לשתף אתכם בייחודו של כל אחד מהמוצרים ומברכת על הבחירה הנכונה. 



סרום חומצה הילאורנית
חומצה הילאורנית היא הרכיב הסודי שעושה את כל ההבדל, זוהי חומצה אקטיבית שנמצאת בגוף שלנו ומשפיעה על העור, הציפורניים והשיער. בסביבות גיל 25-30 מתחילה הכמות שבגוף שלנו לרדת. המולקולה
אחרי שנתיים אינטנסיביות של פיתוח ומחקר הושק בערוגות סרום חומצה היאלורונית עם המולקולה הטבעית הקטנה ביותר זו שחודרת את כל שכבות העור ועושה את ההבדל הבולט לעין! החומצה ההיאלורונית מופקת כולה מן הצומח אורגנית וטבעונית לחלוטין.
החומצה החיונית מצויה בכל תא בגוף, תפקידה הוא להעביר ערכי תזונה לכל תא ותא.
גם קולגן יש לנו באופן טבעי בגוף והחומצה ההיאלורונית מתחברת אליה באופן טבעי ויוצרת מעין חיזוק איתני בשכבת העור שמעניק לו מראה מלא יותר, רענן וחיוני.
החומצה מחליקה קמטים, קמטוטים ויוצרת עור בעל גוון אחיד ומראה בריא יותר.
לחומצה יש יתרונות נוספים: היא מחדירה לחות עמוקה מעניקה גמישות וברק טבעי לעור הפנים היא מומלצת ויעילה מתאימה לכל סוגי העור . נספגת בקלות ומטפלת בבעיות עור נוספות כגון: סבוריאה, פסוריאזיס ואקנה מבוגרים. ההמלצה שלנו לעסות בוקר וערב את החומצה על עור פנים נקי ולהינות מהתוצאות

חוץ ממני, מי צריכה חומצה היאלורונית? מי שסובלת מפגמי עור נקודתיים כמו פיגמנטציה, רוזיצאה, אקנה, קמטים כתמים או חוסר אחידות בעור.
איך משתמשים בחומצה היאלורונית? קל ופשוט-עסי מעט מהסרום על עור נקי בוקר וערב לתוצאות מירביות.
מה מיוחד בחומצה ההיאלורונית שלנו? קודם כל אנחנו כהרגלנו משתמשים בחומרי גלם ממקור טבעי אורגני ללא רעלים ובאיכות הגבוהה ביותר!
בנוסף חשוב לדעת שלא כל מוצר חומצה היאלורונית בשוק מכיל את הרכיבים שיאפשרו לחומצה ספיגה
ויעילות מירבית-הוספנו קומפלקס ויטמינים ומינרלים שיוודאו שהחומצה חודרת לרקמות העמוקות בעור ממלאת את העור בלחות ופועלת שעות ארוכות היא
מכיל 30 מ”ל
מחיר ל 100 מ”ל 825 ש”ח
מותר לשימוש בזמן הריון והנקה 



קרם פנים טבעי ליום אנטי אייג’ינג נץ החלב

הקרם הוא תרכיז פרחים וצמחי מרפא למיצוק החלקה והזנה עמוקה לעור הפנים,
קרם יום אורגני אנטיאייג’ינג נץ החלב מומלץ לסוג עור רגיל-יבש. מכיל מיצוי פרחי נץ החלב לחידוש והעשרת עור הפנים, שמני חוחובה וחמניות למראה צעיר וחיוני, מיצוי קמומיל קלנדולה וגרניום לחידוש תאי העור, קומפלקס ויטמינים בכבישה קרה להעשרת נוגדי חימצון לעור בריא ומלא חיים.
קרם פנים אורגני הוא קרם נושם – את הקרם שלנו תוכלי למרוח בבוקר הוא נספג היטב ושומר על העור שלך עשיר בלחות

נושם ומאוזן- בערב אין צורך לשטוף הוא נספג היטב ומשאיר עור חלק בריא ונושם. הוספנו לו מסנן קרינה טבעי כך שגם בחורף את מוגנת מפני כתמי שמש, קמטים ופיגמנטציה
הקרם מועשר בתמצית וורדים אורגנית איכותית במיוחד למניעת קמטים, הזנה עמוקה וניחוח נשי מעודן.
זוהי פורמולה מתקדמת טבעונית מועשרת בקומפלקס ויטמינים ממקור צמחי בלבד שישמרו על העור שלך לאורך שנים בריא זוהר ורענן. הקרם בניחוח ורדים נשי ומעודן. והוא מוצר טבעוני!
מומלץ מאוד בחורף כקרם יום גם לבעלי עור מעורב
נץ החלב – קרם יום טבעי אורגני המותאם במיוחד לחידוש ומיצוק עור רגיל-יבש, לשיקום והחייאת העור.
בעל מקדם הגנה טבעי אורגני – SPF 15 למניעת קמטים וכתמי פיגמנטציה!
מכיל 50 מ”ל

זה הקרם שבחרתי לטפל בכהויות שיש לי תמיד מתחת לעיניים. התוצאות נראו בי אחרי שבוע ימים. מגע התכשיר עם עור היה נעים. הניחוח עדין, הספיגה טובה, מה שהותיר אחריו עור נעים למגע. הוא מטשטש קימטוטים ולא משאיר תחושה דביקה שמרתיעה אותי בסוגי קרם שניסית בעבר ועזבתי.
 
אם גם לך (כמוני) נמאס מהכהויות מתחת לעיניים, מנפיחות ועור עייף - הגעת למוצר הנכון! קרם העיניים הוא מוצר זהב  של ערוגות עם מאות המלצות חמות מנשים- הוא עושה ליפטינג עדין ומעלים כהויות ושקים שחורים מתחת לעיניים את ההבדל ממש כמוני תרגישי מיד בשימוש הראשון!


אזור העיניים הוא אזור רגיש ביותר לכן חשוב לטפל בו בעדינות ורגישות. הקרם מבוסס על תמציות צמחי אנטיאייג’ינג ומרענן ומשקם את אזור העיניים , משקם עור יבש או בוגר. מעלים קמטוטים ומזין וממלא את העור כך שיראה בריא ומלא חיים
קרם עיניים אורגני אנטי-אייג’ינג מומלץ לחידוש והעשרת עור העיניים העדין, תמצית ורדים וקמומיל להחלקת קמטים חמאת שיאה ושמן זית לריענון והזנה עמוקה קומפלקס ויטמינים נוגדי חימצון למיצוק, איזון וחיוניות מיידית העוזרים להעלמת קמטים.

קרם עיניים אורגני תלתן הינו מוצר טבעוני!
מומלץ לשלב עם סרום זרעי אתרוג!
מכיל 30 מ”ל
מחיר ל 100 מ”ל 346.5 ש”ח
מותר לשימוש בזמן הריון והנקה. 

וכמה מילים חשובות על קרם ההגנה שכולנו משתמשים יום יום 

מתוך היצע התכשירים של המותג ערוגות תוכלו לבחור מוצרי טיפול וטיפוח לשיער, לטיפוח הפנים, לגוף, לאם ולתינוק, חומרי גלם טבעיים, סבונים, בשמים אורגניים, אקססוריז ומארזים.  

 תוכלו למצוא את תכשירי ערוגות בנקודות מכירה רבות על פני מפת הארץ תוכלו לרכוש אותם באתר או בחנויות הטבע, ברשות: ניצת הדובדבן, טבע קסטל, נקודת טבע, עדן טבע מרקט ועוד.

לכל מוצרי הטיפוח של ערוגות יש כמובן תו תקן אורגני.

עוד מציעים בערוגות את בית הספר הישראלי לצמחי מרפא. בית הספר נמצא בחוות צמחי המרפא ומעניק חוויה לימודית מעצם הקרבה והשהות בסביבה טבעית נעימה ובתוך שדות צמחי המרפא! תוכלו לקחת חלק בלימודים במקום, הרצאות סדנאות וקורסים און ליין. 

ליצירת קשר: עקבו אחרי "ערוגות" באינסטגרם, הצטרפו לקהילת חוכמת נשים טבעית בפייסבוק.

עוד בערוגות- ספר רוקחות טבעית ספר ראשון מסוגו בעברית- הרבה יותר מספר מתכונים, אסתר מכניסה אותנו למטבח הביתי ולגינת התבלינים ובתאורים חיים ומרתקים מלמדת אותנו צעד צעד להכניס את ממלכת הטבע ליומיום. הספר מחולק לפי עונות השנה ומוסיף עומק וגישה חדשה ורעננה לגוף ולטבע סביבנו.(פרטים בקרוב)

*קרדיט תצלומים יערה ברוך
*קרדיט תמונות אתר "ערוגות"











ריקי ברוך





יום חמישי, 2 ביוני 2022

מגולגלות אגוזים מקמח אגוזי נמר במלית צ'ופלה.





השבוע הגיעו להתנסות מוצרי אפייה של SHELLY'S שעשו לי חשק גדול להיכנס למטבח ולאפות עוגיות. האמת היא שעוגיות תמיד עדיפות אצלנו על פני עוגה, הם נשמרות היטב, הן טעימות, אפשר לתת לנכדים ביד ללא דאגה וכולם מרוצים ונהנים. 



חדש על המדף: קמח אגוזי נמר ואגוזי נמר קלופים, ללא גלוטן. חברת "רוצים את הטבע" משיקה שני מוצרים חדשים במותג SHELLY'S - המצטרפים לסדרת החמאות האיכותית: קמח אגוזי נמר ואגוזי נמר קלופים. בקרוב, כל סדרת החמאות תשווק בעיצוב חדש ומרענן!

המוצרים החדשים מכילים 100% אגוז נמר (צ'ופה), והם מתאימים לשוחרי בריאות ולנמנעים מגלוטן. האגוז לא מהונדס גנטית והוא מקור טוב לסיבים תזונתיים. טעמו המתקתק מאפשר להכין ממנו מאפים וקינוחים.
קמח אגוזי נמר: מכיל 100% קמח אגוזי נמר. הקמח מתקתק ומתאים לעוגות, עוגיות וקינוחים
אגוזי נמר קלופים: מכיל אך ורק אגוזי נמר. מומלץ להשרות במים 10 דקות לפני האכילה

המוצרים החדשים מתווספים לסדרת החמאות המזינות והטבעוניות של שליז', המוצעות במגוון טעמים ושילובים. החמאות לא מכילות תוספת סוכר או ממתיקים והן ללא חומרים משמרים או מלאכותיים. לכל חמאה רמת מתיקות שונה. החמאות נהדרות למריחה על הלחם, לשילוב במוצרי מאפה וקינוחים, במוזלי, בדייסות וגם ככה סתם, עם כפית.

נכנסתי למטבח והכנתי מגולגלות מקמח אגוזי נמר במלית צ'ופלה - חמאת אגוזי נמר קשיו וקקאו. התוצאה הייתה טעימה וקצרה שבחים.
לצורך הכנת הבצק שלבתי שני סוגי קמחים כדי לשמור על טעם עדין ובצק גמיש נח לעבודה.


מגולגלות אגוזים מקמח אגוזי נמר במלית צ'ופלה
לבצק
חצי כוס קמח אגוזי נמר
2.5 כוסות קמח תופח
ביצה
200 גרם חמאה
שלושת רבעי כוס סוכר

למלית
צנצנת צ'ופלה מבית SHELLY'S

ההכנה
ללוש במיקסר את כל מרכיבי הבצק עד איחוד 
לעטוף בניילון נצמד ולצנן חצי שעה במקרר
להוציא מהמקרר לחלק את הבצק לשלושה חלקים
לרדד כל חלק לעלה למרוח צ'ופלה - חמאת אגוזי נמר קשיו וקקאו ולגלגל לרולדה 
להניח על תבנית מרופדת בניר אפיה
לחזור על אותה פעולה עם שני החלקים הנוספים
לפרוס את הרולדות למנות בסכין חדה
לאפות בתנור שחומם מראש על 180-170 מעלות עד הזהבה.



סדרת החמאות כוללת:
צ'ופלה: מכיל אך ורק קקאו, אגוזי קשיו ואגוזי נמר
קרמלו: מכיל אך ורק קוקוס קלוי, קשיו ואגוזי נמר
מסיבת אגוזים: מכיל אך ורק אגוזי נמר, אגוזי לוז, שקדים, שומשום, קוקוס ווניל טבעי
חמאת אגוזי לוז, אגוזי נמר וקשיו: מכיל אך ורק אגוזי נמר, אגוזי לוז ואגוזי קשיו


אגוז נמר
(גומא נאכל/שורש צ'ופה) הוא צמח עשבוני רב שנתי ממשפחת הגמאיים, שפקעותיו משמשות למאכל מזה אלפי שנים. למרות שמו – אגוז נמר – מדובר כאמור בפקעת אשר בדומה לבוטן, גדלה מתחת לאדמה. את אגוז הנמר מגדלים במקומות רבים בעולם: שורשים שלו שנמצאו במצרים, תוארכו לשנת 16,000 לפני הספירה ופקעות מיובשות שלו נמצאו בקברים מצריים מהאלף השלישי לפני הספירה – מה שמעיד על חשיבותו בתזונה ובמרפא.
טעמו אגוזי ומתקתק ואפשר לאוכלו טרי, קלוי, מיובש או אפוי (כתוספת או כחטיף), להכין ממנו חמאה וממרחים, משקה "חלב" (במדינות היספניות למשל, מקובל להכין מהם את ה"הורצ'טה" המסורתית - משקה דמוי חלב), שמן או קמח.

כשרות: פרווה בהשגחת הרבנות ובד"ץ העדה החרדית.
מחירים מומלצים לצרכן:
קמח אגוזי נמר: 26.90 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם.
אגוזי נמר קלופים: 29.90 ש"ח לאריזה במשקל 300 גרם.
חמאות : 34.90 ש"ח למיכל במשקל 300 גרם.
להשיג בשופרסל GREEN, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, עדן טבע, אניס, בוטיק טבע , זמורה אורגני, וחנויות הטבע ברחבי הארץ.




"רוצים את הטבע" מציע מתכון להכנה קלה ומהירה של עוגיות אגוזי נמר ובוטנים
מצרכים:
1 כוס קמח אגוז נמר של SHELLY'S
3 כפות חמאת בוטנים
1 בננה
3 כפות סוכר קוקוס
2 כפות שמן קוקוס
1/2 כפית קינמון
1/8 כפית מלח
1/2 כפית תמצית וניל
אופציונלי: שבבי קקאו / שבבי שוקולד מריר / 2 כפות חמאת אגוזי נמר

הוראות הכנה:
מחממים תנור ל-180 מעלות, ומרפדים תבנית בנייר אפייה
ממיסים בסיר קטן שמן קוקוס וחמאת בוטנים למשך 5 דקות, על אש נמוכה
בקערה גדולה מערבבים בננה, קמח אגוז נמר, סוכר קוקוס, קינמון, מלח ותמצית וניל. מוסיפים את תוכן הבלילה (בשלב זה להוסיף את המצרכים האופציונלים)
ליצור מהעיסה כדורים ולהניח בתבנית
לאפות 18-15 דקות, עד שקצוות הכדורים משחימות. להוציא ולצנן