יום שלישי, 21 בפברואר 2023

חדש מ"סנו פרש הום"! מקלות ריחניים, בניחוח "ליידי קוקו", בבקבוק זכוכית יוקרתי ומעוצב.

 



הבקר שפתחתי את דלת חדר הרחצה וקידם את פני ניחוח נפלא של אביב.
אמש כאשר הגיע להתנסות, הוצאתי מהקופסא שלפתי את פקק הבקבוק והוספתי את המקלות. הכנסתי בחדר הרחצה למשך הלילה ונכנסתי לישון.
הבוקר כאמור זכיתי לקבלת פנים של פריחה.



חדש מ"סנו פרש הום"! מקלות ריחניים, בניחוח "ליידי קוקו", בבקבוק זכוכית יוקרתי ומעוצב - לבישום עוצמתי של הבית והסביבה האישית ולתחושה יוקרתית ועוטפת.

המקלות הריחניים טבולים בבושם "ליידי קוקו", המשלב תווים עדינים של פצ'ולי, הדרים ופרחים לבנים, לניחוח מאוזן והרמוני, שמעניק לבית אווירה ריחנית ורגועה. הבושם עוצמתי ומתפשט, כך שבכל חלל יורגש הניחוח הקסום והממכר.

הניחוח החדש "ליידי קוקו" - מצטרף לשני הניחוחות האהובים שהושקו בשנה שעברה בסדרת סנו פרש הום מקלות ריחניים: כביסה רעננה וניחוח בייבי.

· באריזה 100 מ"ל
· מחיר 19.90 – 22.90 שקלים (לפי אתר זאפ)
לפרטים נוספים בקרו באתר סנו.




























ריקי ברוך


יום שבת, 18 בפברואר 2023

חברת "אחוה" משיקה את סדרת ממרחי הטחינה המתוקים בעיצוב חדש





אני חסידה מושבעת ולקוחה מתמידה על מותג אחוה. כל מוצר שלהם מתקבל אצלנו באהבה כאשר בראש הרשימה הטחינה והחלוה שאנו אוהבים בכל ימות השנה.


חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, לעולם אינה קופאת על השמרים ומחדשת לנו שוב ושוב.
בימים אלו משיקה אחוה את סדרת הממרחים המתוקים שלה, מבוססי טחינה גולמית, בעיצוב חדש. הסדרה כוללת ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, אליהם מצטרף גם ממרח חלוה. הממרחים משווקים בצנצנות נוחות במשקל 400 גרם, בכשרות מהדרין, והם נהדרים לשימוש כממרח מתוק וכן לאפייה של עוגות ועוגיות. ממרחי הטחינה משמשים כמקור טוב לסיבים, סידן, ברזל, הם אינם מכילים שמן דקל וחומרים מהחי ומתאימים לטבעונים.


נכנסתי למטבח והכנתי רולדות במלית חלוה ובמלית שוקולד, אני נוהגת להעביר אותם לצנצנת והם נחטפים כאן על ידי כולם. לכל אחד יש את הטעם המועדף שלו ואפילו הנכדים כבר יודעים מה לבקש בשובם מהגן.

בצק פריך לגלילות שוקולד/ חלוה/ תמרים 
1 ק"ג קמח
2 א. אפיה
2 סוכר וניל
1/4 כוס סוכר
חצי כוס שמן
בערך 180 גר חמאה
1כוס נוזלים מים או מיץ תפוזים אני מערבבת.

ההכנה 
ללוש בצק מכל המרכיבים 
לעטוף בנילון נצמד
לשים במקרר במנוחה של שעתיים.
להוציא לחלק את הבצק לשניים.
לרדד כל חלק לעלה. 
למרוח ממרח חלוה של אחוה ולגלגל לגליל.
לפני שמכניסים לתנור חותכים לעוגיות עד שני שליש של גובה הגליל 
אופים ב180 מעלות. אפשר טורבו. 
מוציאים מקררים פורסים עד הסוף את העוגיות ומפזרים אבקת סוכר.



סדרת ממרחי הטחינה של אחוה נחשבים לממרחים פופולאריים וזוכים להצלחה. כל הממרחים מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם 65% ומשומשום מלא) והם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחס לממרחי שוקולד. לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, לא פעם, ממרחי השוקולד מכילים כמות מאד גבוהה של סוכר, שומן ומרכיבי מזון לא איכותיים היוצרים מוצר מזון בעל ערכים תזונתיים נמוכים. חברת "אחוה" פיתחה ממרח טחינה מלא עם שילוב שוקולד ללא תוספת סוכר! מדובר בפיתוח המבסס את היתרונות של הקקאו על הערכים התזונתיים הגבוהים של הטחינה המלאה ללא תוספת סוכר. הממרח מכיל 51% טחינה משומשום מלא, דבר התורם לערכים הגבוהים של הסידן (460 מ"ג ב-100 גרם), לכמות גבוהה של סיבים תזונתיים (10 גרם ל-100 גרם) והוא דל מאד בנתרן (41 מ"ג ל-100 גרם) בנוסף לכך, הממרח איננו מכיל שומן טרנס וצבעי מאכל. מדובר במוצר המאפשר לציבור הרחב ליהנות מממרח שוקולד ללא תוספת סוכר ועם ערכים תזונתיים גבוהים, הדומים לערכי ממרחי הטחינה.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.




























ריקי ברוך

יום שישי, 17 בפברואר 2023

ריזוטו ארבוריו באפונה, פטריות וכרשה- מנה חלבית נפלאה

 


שני מוצרים נפלאים מבית "פסטה ריקו" הגיעו השבוע להתנסות. בכל שקשור לאורז-ריזוטו אוהבים אצלי בכל צורה וטעם אבל יותר מכל אוהבים אותו נקי, חלק ובטעמו המקורי על בסיס הכנת אורז לבן רגיל. כדי לשדרג את המנה שאביא כאן בחרתי להכין את ההצעה המוגשת באתר פסטה ריקו והיא יצאה מושלמת לצד שעועית ירוקה ברוטב העגבניות, שעועית טרייה שאני תמיד מעדיפה על פני הקפואה בשקית (טעם שונה לחלוטין).


ריזוטו ארבוריו של "פסטה ריקו"
ריזוטו היא מנת אורז בעלת מרקם חלק ועשיר שמקורה בצפון איטליה. זן האורז המזוהה ביותר עם המנה הוא ארבוריו, המעניק למנה מרקם רך וקטיפתי הודות לכמות העמילן הרבה המשתחררת ממנו, וליכולתו לספוח כמות רבה של מים בעת הבישול. הריזוטו של פסטה ריקו מזן ארבוריו מורכב מ 100% זן ארבוריו (אינו מעורבב עם זנים נוספים) ומתאים להכנת מנות ריזוטו מושלמות.

ריזוטו בירקות-מתכון חלבי
מצרכים:
שקית 800 גר’ ריזוטו ארבוריו “ריקו”
50 גר’ חמאה + כף שמן זית
2 כפות יין לבן
ציר ירקות/מים
כרישה בינונית קצוצה (רק חלק לבן)
בצל לבן בינוני קצוץ
פטריות פורטובלו ושמפיניון קצוצות
4 שיני שום קצוצות
מלח, פלפל, שאטה גרוס, אגוז מוסקט טחון.
גראנה פדנו/פרמז’ן
אפונה קפואה
בצל ירוק קצוץ דק

ההכנה:
מחממים מחבת על להבה בינונית, מטגנים ב 50 גר’ חמאה יחד עם כף שמן זית את הבצל והכרישה הקצוצה עד להזהבה (השמן מונע את שריפת החמאה).
מוסיפים לטיגון את הפטריות הקצוצות, שיני השום והריזוטו.
מטגנים הכול יחד עד לתחילת הדבקות לקרקעית הסיר (ניתן לראות קרום דק מאוד של חמאה).
מוסיפים יין לבן – מאדים כדקה ואז מתחילים להוסיף את הנוזל בשלבים. ניתן להוסיף כנוזל: ציר עוף /ציר בקר / ציר ירקות /מים
מוסיפים נוזל עד שהאורז מכוסה לגמרי (לא יותר ולא פחות), מעבירים ללהבה קטנה- בינונית ומקפידים לערבב היטב במשך כל זמן הבישול.
כאשר רואים שהנוזלים הצטמצמו, ניתן להוסיף עוד מצקת מן הנוזל, ולאחר אידוי הנוזלים, עוד מצקת של נוזל (סה”כ מוסיפים 3 פעמים נוזל). לא לשכוח לערבב כל זמן הבישול.
אחרי שמוסיפים בפעם האחרונה את הנוזל, מוסיפים גם: גראנה פדנו או פרמז’ן מגורדת, אפונה, ובצל ירוק קצוץ ומאחדים הכול יחד.
להגשה: מניחים את הריזוטו בקערה ומעליו מסדרים גילופי גראנה פדנו או פרמז’ן, פטרייה צרובה וארטישוק אלה רומנה צרוב.




סימון תזונתי ל-100 גרם מוצר לפני בישול:
אנרגיה (קלוריות) 347
חלבונים (גרם) 7.4
סך הפחמימות (גרם) 78
מתוכן
סוכרים (גרם) 0.3
שומנים (גרם) 0.6
נתרן (מ”ג) 4



כשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 לאריזת 800 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובאתר האינטרנט של פסטה ריקו.






רוטב עגבניות חתוכות דק של "פסטה ריקו"





את רוטב העגבניות כאמור שלבתי במנה של שעועית ירוקה עליה פוזרו נתחי חזה עוף שאני נוהגת לבשל בתוך מרק ירקות, מה שמספיג בו טעמים נפלאים, נפרס לפרוסות דקות ומעורבב עם השעועית ויוצר מנת חלבון ופחמימה מעולה. המנה מצטרפת לצד הריזוטו הנפלא שהבאתי כאן מעל.

אם גם אתם אוהבים מנות על בסיס חומרי גלם איכותיים, מנות שאינן מכבידות על הגוף דלות שמן ופחמימות נסו גם אתם. עשרות מתכונים נפלאים ישלבו את הרוטב המושלם הזה החל בפיצות, פסטות, ממולאים, סלטי חצילים קלויים, לאזניה, מוסקה ועוד.



רוטב העגבניות המשובח מיוצר מעגבניות הגדלות באי סרדיניה האיטלקי במשך יותר מ -40 שנה. האדמה הסרדינית מטפחת עגבנייה מתוקה ללא שימוש בחומרי הדברה; העגבניות העסיסיות שגדלות באזור זה נותנות טעימה מהשמש האיטלקית. כל חומרי הגלם מגיעים אך ורק מהאזורים המתאימים היסטורית לגידול העגבניות, ובזכות המקצועיות והמיומנות של היצרנים והמיקרו אקלים המיוחד, שמבטיח את הלחות ואחוז המלח הנכון בשדות .לאחר שנאספו מהשדות הן מועברות מיד למפעל, שם הן מעובדות ונארזות תוך מספר שעות, תוך שמירה על הטעם ועל המאפיינים התזונתיים של הפרי הטרי. מגוון מוצרי העגבניות של ריקו מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רטבים ומוצרי בסיס מעגבניות איכותיות וטעימות שמגיעות היישר מסרדיניה- איטליה.




כשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 ₪ לבקבוק 680 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובאתר האינטרנט של פסטה ריקו.




























ריקי ברוך

תיוג











חדש מיחיעם - נקניקיות בראטוורסט, נקניקיות לצלייה בסגנון בווארי - הצעת הגשה

 




לקראת סוף השבוע הגיעו להתנסות נקניקיות חדשות מבית יחיעם. החלטתי לשלב אותן בארוחת צהרי שישי שהיא ארוחה שאני נוהגת להקל בה ראש לנוכח ארוחת ליל השבת העמוסה שבאה בעקבותיה. 


נקניקיות בקר פרמיום בסגנון בווארי נקניקיות גורמה חדשות המצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום של מעדני יחיעם, מיועדות לצלייה במחבת או על האש, ללא גלוטן ומכילות 14% חלבון.
חיפשתי הצעת הגשה לתפריט שהכנתי מראש ויצרתי מנה נפלאה המשלבת מרק שעועית חומה יבשה בבישול איטי (אחרי השרייה של יממה ובישול בשלושה שלבים) לצד קרוטונים בשום שהכנתי מלחמניות שנותרו בסלסלת הלחם מאתמול וכמובן טבעות נקניקיות צלויות בשמן זית.
כל סועד משלב את המינון שהוא אוהב בין השלושה. 






יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניקיות פרמיום חדשות, נקניקיות בראטוורסט – נקניקיות לצלייה בסגנון בווארי. הנקניקיות מכילות תערובת בשרים מובחרת מבשר עוף, הודו ובקר והן עוברות תהליכי תיבול הכוללים תערובות עשבי תיבול ותבלינים ייחודיות המעניקים להם טעם ומרקם מיוחדים. נקניקיות בראטוורסט מיועדות לצלייה במחבת או על האש, מכילות 14% חלבון, ללא גלוטן, והן מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום המובילה של מעדני יחיעם.



סדרת נקניקיות הפרמיום של "מעדני יחיעם" כוללת נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, נקניקיות בסגנון צרפתי בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה, ונקניקיות בסגנון אמריקאי, 100% בקר פרמיום על פי מתכון וידע של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה"ב, A&H. כל הנקניקיות עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, בקוטר רחב במרקם בשרי ובטעם משובח, ללא גלוטן ובעלות רמת חלבון גבוהה (כ-14-16%). הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, כ-4 יחידות נקניקיות גדולות באריזה והן חלק מקטגוריית נקניקי הבוטיק של יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם נקניקי סרוולד, פרשוטו, סלמי צרפתי, סלמי הרץ ועוד.



כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19 – 23 שקלים לאריזת 280 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

























ריקי ברוך







יום רביעי, 15 בפברואר 2023

המותג דוקטור עור משיק את סדרת Natural OR סדרת אנטי אייג'ינג חדשנית המבוססת על רכיבים ממקור טבעי.






אני משתמשת במוצרי ד"ר עור כבר שנים רבות. בכל השקה אני מאמצת החידוש ומקפידה על אופן השימוש המומלץ. בימים אלו מרחיבה ניאופארם את המותג דוקטור עור ומשיקה את סדרת Natural OR סדרת אנטי אייג'ינג חדשנית המבוססת על רכיבים ממקור טבעי!  ממקור טבעי .

זה כבר מזמן הפך למגמה. ציבור הלקוחות בוחר את הטרנד הטבעי, בו ניכר מעבר לצריכת תכשירים המבוססים על רכיבים ממקור טבעי וממקור אורגני. יותר ויותר צרכנים בוחרים לחקור לעומק את הרכיבים של מוצרי הטיפוח שלהם ומחפשים אחר פתרונות טיפוח איכותיים שיתבססו על רכיבים מהטבע, אך עם זאת יהיו יעילים ויעמדו במבחן התוצאה.


על בסיס הביקוש העולה, מותג הדרמו קוסמטיקה דוקטור עור, שפותח על ידי רופאי עור, מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק את סדרת Natural OR- סדרת פרימיום מרשימה ואיכותית במיוחד, הכוללת 5 מוצרים לשמירה על שגרת טיפוח מושלמת המבוססת על טהרת השפע של הטבע. המוצרים מבוססים על אחוז גבוה מאוד של רכיבים ממקור טבעי– החל מ93% ועד ל- 99%.
בסדרה קרם יום, קרם לילה, סרום, קרם עיניים ולראשונה בדוקטור עור- הסדרה מציעה אפליקציה חדשה ומרעננת לניקוי עור הפנים- שמן מתחלב לניקוי עדין שבמגע עם המים הופך לתחליב נעים ומפנק.
הסדרה מהווה פיתרון אידיאלי לנשים שכבר מאמצות את הטרנד הטבעי בכל תחומי החיים וגם מהווה פיתרון לנשים המחפשות מוצרי טיפוח היפואלרגניים 
לעור רגיש ללא בישום / פראבנים / שמן מינרלי וכן מבוססים על פורמולות טבעוניות המכילות רכיבים חדשניים ורכיבים מוכרים מפסגת הטבע.

מגוון ממוצרי הסדרה מכילים רכיב פטנט חדשני PhytoneomatrixTM, רכיב אנטי אייג'ינג, המבוסס על פולי סויה שנבדק והוכח מחקרית כמפחית את מספר הקמטים ועומקם וכמסייע בתמיכה בקולגן ובחומצה ההיאלורונית שבעור*.

יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה, מציינת כי "אנחנו גאים להביא ערך לצרכנים בכל תחומי העשייה שלנו ולעמוד בחזית החדשנות, עם מגוון מוצרים שנותנים מענה לטרנדים העכשוויים ביותר. צוותי הפיתוח שלנו שוקדים ללא הפסק על פיתוח מוצרים חדשים בהתאם למגמות העדכניות ביותר, תוך שהם קשובים לטרנדים העולים בתחומי הטיפוח בארץ ובעולם. לצד החדשנויות, אנחנו מקפידים לשמר את ערכיו המדעיים של המותג - מוצרי דוקטור עור מפותחים בשיתוף עם רופא עור, מה שמאפשר למנף את המומחיות רבת השנים שלנו ולהתאים את המוצרים לכל סוג עור ולכל צורך קיים".

אלית קלדרון, מנהלת יחידת הדרמו קוסמטיקה, ניאופרם מוצרי צריכה, מוסיפה כי "בשנים האחרונות ניכרת מגמה של חזרה לטבע, כאשר יותר ויותר צרכנים מגלים מודעות גבוהה ומאמצים הרגלים בריאים בכל תחומי החיים. גם במוצרי הטיפוח, אנחנו מזהים צרכנים שמעמיקים ברכיבים ובוחרים לאמץ מוצרים שמקורם מהטבע. אנחנו גאים להביא בשורה חדשה לקטגוריית הדרמו קוסמטיקה ולעמוד מאחורי פיתוח סדרה שמתאימה לעור רגיש, היפואלרגנית, עם פורמולות טבעוניות ושמוצריה מכילים אחוז גבוה מאוד של רכיבים ממקור טבעי. בנוסף, כיאה למותג שבבסיסו יעילות מחקרית מוכחת, החיבור ההדוק לטבע קיים במוצרים, לצד רכיב פטנט חדשני שהוכח כמסייע גם לצמצום הקמטים".


מוצרי הסדרה:
שמן מתחלב לניקוי עדין - שמן מתחלב מכיל 99% רכיבים ממקור טבעי לניקוי עדין. שמן בניחוח נעים לטיהור וניקוי יסודי של עור הפנים מבלי לייבש את העור. השמן מכיל שמנים הידועים בתכונות האנטי אייג'ינג שלהם, מרגיע את עור הפנים, מעשיר ומזין אותו בלחות, מחדש ומרכך את העור ומשיב לו את החיוניות והגמישות. במגע עם מים, השמן יוצר אמולסיה (מתחלב) והופך לתחליב רך הנשטף בקלות ומותיר את העור רך, נקי, רענן, עתיר בלחות וללא תחושה שומנית. השמן מסיר ביעילות לכלוך ושאריות איפור ומונע יובש בעור. מתאים לכל סוגי העור ופותח במיוחד עבור בעלי עור רגיש. ללא סולפטים, ללא שמן מינרלי, ללא סיליקון, ללא אלכוהול, ללא SLS. נון קומודוגני.
מחיר מומלץ לצרכן: 149.90 שקלים ל 100 מ"ל.




קרם יום לצמצום קמטים
- קרם יום אנטי אייג'ינג המכיל 95% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים.
עלייה ברמת הלחות בעור כבר לאחר 8 ימים!* הקרם בניחוח עדין, במרקם קליל ומרענן הנספג במהירות.SPF30, הקרם מסייע למניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומשלב רכיב פטנט אנטי אייג'ינג ייחודי להפחתה מוכחת במספר הקמטים ועומקם, לקבלת מראה עור חלק והגנה על תאי העור מנזקי הרדיקלים החופשיים. הקרם מסייע בהרגעת העור, העשרתו בלחות, שמירה על גמישותו ולמראה גוון עור אחיד וזוהר.
מחיר מומלץ לצרכן: 249.90 שקלים ל 100 מ"ל.



קרם לילה לצמצום קמטים - קרם לילה אנטי אייג'ינג מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים.
עלייה ברמת הלחות בעור כבר לאחר שעה!* הקרם במרקם עשיר וקטיפתי הנספג במהירות. מכיל נוגדי חימצון עוצמתיים המסייעים בהגנה על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים התורמים לתהליכי ה ,DETOX- שנמצא כי חלקם מגיעים לשיאם בשעות הלילה. הקרם בניחוח עדין ומכיל שמנים ממקור טבעי, מזין את העור בלחות, שומר על רכות העור וגמישות העור וכן מועשר ברכיבים התורמים להתחדשות העור, שיקומו ולהרגעה מיידית של העור. הקרם מעניק תחושת רעננות לאחר המריחה ובבוקר שאחרי ומסייע למראה עור חלק, בריא, טבעי וזוהר יותר.
מחיר מומלץ לצרכן: 249.90 שקלים ל 100 מ"ל.



סרום לצמצום קמטים - סרום אנטי אייג'ינג המכיל 93% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים.
הפחתה בעומק הקמטים כבר לאחר חודש!* הסרום עשיר ברכיבים המסייעים למניעת הזדקנות מוקדמת של העור, לשיקום וחידוש מראה העור ולשמירה על גמישותו. מכיל נוגדי חימצון ממקור טבעי המסייעים להגנה על העור מנזקי הרדיקלים החופשיים. הסרום עשיר בתמציות ממקור טבעי ובשמן זרעי חוחובה המעשירים את העור בלחות, מרגיעים עור אדמומי ומעניקים מראה עור אחיד. הסרום מגביר את פעולת קרם הלחות ואת ספיגתו בעור לקבלת מראה עור חלק, חיוני וצעיר יותר וללא תחושת שמנוניות.
מחיר מומלץ לצרכן: 249.90 שקלים ל 100 מ"ל.


קרם עיניים לצמצום קמטים - קרם עיניים אנטי אייג'ינג המכיל 98% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים. קרם במרקם עשיר ומרענן המכיל מספר רכיבי פטנט המסייעים להשבת מראה עור פנים רענן וצעיר. פותח במיוחד לעור העדין שסביב העיניים, מטפח את העור ומפחית סימני עייפות באזור העיניים. הקרם מסייע בצמצום מראה "שקיות" ועיגולים שחורים מתחת לעיניים*, מסייע למיצוק העור, להשבת המראה החיוני ולמראה עור חלק. הקרם מסייע בהפחתת מספר הקמטים ועומקם*, משפר את גמישות העור, ומעשיר אותו בלחות.
מחיר מומלץ לצרכן: 249.90 שקלים ל 100 מ"ל.



להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

***

דוקטור עור, מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוחם של רופאי עור, מציע מגוון מוצרים רחב וייחודי. ייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בפיתוחם ע"י רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור השונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים שיעילותם מוכחת.
































ריקי ברוך

יום חמישי, 9 בפברואר 2023

לחם כפרי ללא גלוטן - מתכון מנצח





כבר מזמן שהיא הפכה להיות אופה בחסד, מוציאה מהתנור לחמים, לחמניות ומאפים באיכות שלא מביישת מאפיה מקצועית בעלת שם. רותם אחותי הצעירה היא האופה המשפחתית שלנו וכמי שמתגוררת בדרום היא מגיעה אחת לתקופה למפעל "קמח הארץ" שבמושב כוכב מיכאל שבחבל לכיש, מרחק רבע שעה מהבית ורוכשת ממגוון קמחי האיכות המשמשים אותה לתקופה הקרובה. 


השבוע החלטנו לאפות יחד עם הקמח שהגיע להתנסות תערובת MOLINO איטלקית ללא גלוטן וללא תוספת סוכר, המתאימה להכנת לחם ולחמניות כפריים טעימים שמשיקה בימים אלו טחנת "קמח הארץ". 
התערובת עשירה בחלבון (12%) ובסיבים תזונתיים (כ-7%) והיא מכילה 47% קמחים ובהם קמחי מקור מלאים מסוגים שונים, עשירים בטעם: אורז מלא, דוחן חום מלא, כוסמת, זרעי פשתן ועדשים.

מאריזה אחת של מולינו כפרי אפשר לאפות 2 כיכרות לחם במשקל 600 גרם כל אחת (לפני אפייה) או כ-12 לחמניות, במרקם אוורירי ורך ובצבע עמוק. תוצאות האפייה בשימוש בתערובת מולינו אינן נופלות מאלו של קמחים רגילים מבחינת הטעם, המראה ונוחות העבודה.

התערובת החדשה מצטרפת לסדרת התערובות האיכותיות של מולינו לאפייה ללא גלוטן, המיובאת על ידי "קמח הארץ" ובהם תערובות להכנת עוגות בחושות, לחמים, פיתות, פיצות ועוד; תערובת על בסיס עמילן חיטה להכנת מאפים מסוגים שונים, ועוד.

כשרות: פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
להשיג באתר טחנת "קמח הארץ", ברשתות וחנויות טבע וללא גלוטן ברחבי הארץ.


התוצאה היתה משובבת לב ובטן. הלחמים יצאו חמים, פריכים, בקליפה קריספית נהדרת, ערכנו שולחן עם חמאה טובה, זיתים, גבינות קשות, ירקות טריים וישבנו להתענג.
תערובת הקמח מולינו הקלה על תהליך ההכנה והטעם משובח - זכרו לא רק לנמנעים מגלוטן!


"קמח הארץ" מציעה מתכון של לחם כפרי ללא גלוטן
מרכיבים
500 גרם (שקית) תערובת מולינו כפרי ללא גלוטן
700 מ"ל מים פושרים (כ-32 מעלות)
13 מ"ל שמן
13 גרם סוכר
13 גרם שמרים
13 גרם מלח
(אנחנו הוספנו אגוזי מלך שבורים)

אופן ההכנה
מכניסים את כל המרכיבים למיקסר ולשים במהירות נמוכה 4- 6 דקות. מגבירים מהירות ולשים עוד 2 -4 דקות
מוציאים את הבצק למשטח העבודה

לאפיית לחם

מכניסים את הבצק לתבנית הרצויה ומכסים במגבת לחה

לאפיית לחמניות
 מכדררים את הבצק לכדורים של כ-100 גרם כל אחד (או לצורה של לחמניית אצבע) ומניחים על תבנית/משטח העבודה, מכוסה במגבת לחה
מתפיחים כשעה (50- 60 דקות) בטמפרטורת החדר

אפייה
לחמם תנור ל220 מעלות
לחם: כ-50 דקות; לחמניות: כ-15 דקות (בתנור שחומם מראש)
מוציאים מהתנור בזהירות. משאירים בצד מכוסה במגבת, עד לצינון מלא
*זמן האפייה והטמפרטורה עשויים להשתנות בין תנור לתנור.



קמח הארץ" הינה טחנת קמח ישראלית (מ-2009) במושב כוכב מיכאל, המייצרת ומשווקת קמחי איכות במחירים הוגנים. הקמחים הנטחנים בה מכילים את גרעין החיטה בשלמותו, כולל הסובין והנבט. הקמחים המיובאים מגיעים מטחנות קמח מובילות ומתמחות בגרמניה, בצרפת ובאיטליה.
 הטחנה, על פי חזונו של מייסדה, אמנון ברזין, נותנת מענה לאופה הביתי והמקצועי ומספקת קמחים איכותיים ומוכרים לצד קמחים נדירים ומיוחדים. בין הקמחים: קמחים מלאים ממגוון דגנים; קמח פיצה; קמחים צרפתיים; קמחים מדגנים עתיקים; קמחי פרימיום ועוד. כמו כן משווקת הטחנה את המותג נטול הגלוטן "מולינו", הכולל דברי מאפה, תערובות לאפייה ועוד. צמוד לטחנה פועל בית מאפה ללחמי מחמצת טריים, הבודק הלכה למעשה את מגוון הקמחים ומשמש מוקד ידע.














ריקי ברוך

חדש על המדף וטעים ברמות: סדרת הלחמים מופחתי הפחמימות של eatsane עכשיו בסניפי שופרסל ובאתר

 


השבוע הגיע להתנסות אחד המוצרים שעורר כאן שמחה גדולה ולא רק בגלל הטריות, והטעם הנפלא. תכירו את סדרת הלחמים מופחתי הפחמימות של eatsane 

בתא המשפחתי שלי נוהגים תזונה בריאה ומקפידים על צריכת חלבון מיטבית תוך הפחתת פחמימות וסוכרים ממזון מעובד. העדפה הבריאה שלנו היא לצרוך פחמימות באופן טבעי בעיקר מפירות וירקות בצורתם ובטעמם הטבעי. 

כמי שבוחנת את תווית הערכים התזונתיים על כל אריזת מוצר שאני פוגשת לראשונה ומתלבטת אם להוסיף לתפריט, אני מקפידה לבחון  את יחסיות הפחמימה ל100 גרם כולל מה מקורה של הפחמימה. הפחתה בצריכת הפחמימות תגרום לגוף לשחרר פחות אינסולין, תשפר את הרגישות לאינסולין ובכך תסייע לאיזון ערכי הסוכר בדם.  

אין ספק כי תזונה דלת פחמימות היא אחת ההזדמנויות שלנו לתת לגוף אנרגיה טובה הרבה יותר, מה שמרחיק תחושת רעב, צריכת קלוריות ריקות - פשוטות והעדפת קלוריות מזינות עם סיבים תזונתיים. ולא פחות חשוב- מהיום בסניפי רשת שופרסל ובאתר. כבר לא צריכים להגיע במיוחד לבתי הטבע. 


אז לתשומת לבכם- מותג המוצרים מופחתי הפחמימות eatsane , מרחיב את הפעילות ומשווק מעתה גם באתר ובסניפי רשת שופרסל. סדרת הלחמים והלחמניות - לחם קלאסי, לחם גלילי, לחם עם מחמצת ולחמניות, מכילה 2 - 2.7 גרם פחמימות בלבד בפרוסת לחם וכ-7 גרם פחמימות ללחמנייה אחת, כ-80% פחות פחמימות ביחס ללחמים מקמח לבן.

הסדרה טבעונית, פרווה וללא תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים. המוצרים עשירים בחלבון מהצומח (כ-20 גרם חלבון ב-100 גרם) ובסיבים תזונתיים, והם מבוססים על קמח שקדים, אגוזים וזרעים. הלחמים מאושרים על ידי א.י.ל (האגודה הישראלית לסוכרת) ומתאימים גם לסוכרתיים וטרום סוכרתיים. עד כה שווקו הלחמים בעיקר ברשתות ובחנויות טבע ובריאות. הלחמניות ובסיסי הפיצה של החברה מוצעים כחלק מהתפריט ברשת הפיצריות פאפא ג'ונס, וברשתותBBB , מוזס ומוזס שופס – כחלופה דלת פחמימות לבצקים הרגילים.





איטסיין הוקמה כסטארט-אפ קולינארי עבור קהל שמקפיד לצרוך מזון דל פחמימות: שוחרי בריאות, ספורטאים, מתאמנים, סוכרתיים, טרום סוכרתיים וכל מי שבוחר בתזונה מופחתת פחמימות. לא פחות חשוב: החברה הוקמה בידי שני אנשים שהנושא יקר לליבם: ד״ר מריאלה גלאנט, בת לאב סוכרתי, רופאה אנדוקרינולוגית בוגרת אוניברסיטת הארוורד ואוניברסיטת קולומביה, המתמחה בטיפול בסוכרת והשמנה ורן הירש, עו״ד ויזם שבתו אובחנה בגיל 8 כחולה בסוכרת נעורים. יחד עם צוות הכולל שפים ודיאטנים הפכו את החזון לייצר מוצרי מזון בריאים, טעימים ודלי פחמימות - למציאות.


"בעולם המודרני הבינו שתזונה יכולה להיות מקור למחלות, או עזר למניעתן. כמות הפחמימות והסוכרים שאנו צורכים מוגזמת, וגורמת להשמנה ולתחלואה. פתרונות שדורשים ויתורים לא מחזיקים מעמד כי אוכל הוא גם חוויה אישית וחברתית מהנה. הלחמים שלנו מאפשרים להחזיר את הלחם לתפריט – כי יש דבר כזה לחם טעים, בריא ודל פחמימות", אומר רן הירש, יו"ר איטסיין וממייסדיה.



בסדרה:

*לחם קלאסי: מבוסס על קמחי שקדים, אגוזים וזרעים. בציפוי זרעי פשתן, ושיבולת שועל. כ-2 גרם פחמימות בפרוסה
*לחם גלילי: מבוסס על קמחי שקדים, אגוזים וזרעים. לחם בהיר יותר בטעם מעודן, מצופה זרעי שומשום, פשתן וגרעיני חמנייה. כ-2 גרם פחמימות בפרוסה
*לחם עם מחמצת: מבוסס על קמחי שקדים, אגוזים וזרעים בתוספת מחמצת, ללא ציפוי. כ-2.7 גרם פחמימות בפרוסה
*לחמניות ארוכות: מבוססות על קמחי שקדים, אגוזים וזרעים. כ-7 גרם פחמימות ליחידה
כשרות: פרווה, בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית, והרבנות חיפה.

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ש"ח ללחם במשקל 430/450 גרם; 26.90ש"ח למארז של 6 לחמניות במשקל 390 גרם (כל לחמנייה במשקל 65 גרם).
להשיג בסניפים ובאתר רשת שופרסל, בחנויות וברשתות הטבע ובאתר החברה.





























ריקי ברוך 

יום חמישי, 2 בפברואר 2023

רולדות חלוה

 

אני אוהבת להכין עוגיות לקפה ולהעביר לצנצנת. הן נשמרות לאורך זמן ונגישות תמיד ללא צורך להכניס למקרר (לעומתן העוגות תמיד נשכחות במקרר ולא נאכלות) 

את מתכון הרולדות שלי אני מגוונת במילויים שונים. אפשר עם תמרים, אפשר עם קקאו וקינמון, עם ממרחי שוקולד שונים עם ממרח ריבת חלב או עם ממרח חלוה כמו שהכנתי הפעם. מודה שכדי שהצבע יראה כהה כלפי חוץ גם הוספתי על ממרח החלוה ממרח שוקולד והתוצאה הייתה מופלאה. 


בצק פריך לגלילות שוקולד/ חלוה/ תמרים 
1 ק"ג קמח
2 א. אפיה
2 סוכר וניל
1/4 כוס סוכר
חצי כוס שמן
בערך 180 גר חמאה
1כוס נוזלים מים או מיץ תפוזים אני מערבבת.

ההכנה 
ללוש בצק מכל המרכיבים 
לעטוף בנילון נצמד
לשים במקרר במנוחה של שעתיים.
להוציא לחלק את הבצק לשניים.
לרדד כל חלק לעלה. 
למרוח ממרח חלוה של אחוה ולגלגל לגליל.
לפני שמכניסים לתנור חותכים לעוגיות עד שני שליש של גובה הגליל 
אופים ב180 מעלות. אפשר טורבו. 
מוציאים מקררים פורסים עד הסוף את העוגיות ומפזרים אבקת סוכר.


חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משווקת כחלק מסדרת הממרחים המתוקים שלה, ממרח חלוה. הממרח טעים להפליא, בטעם עשיר של חלוה, מכיל 100% חלוה ומשומש כמקור טוב לסיבים תזונתיים. הממרח משווק בצנצנת נוחות במשקל 400 גרם, בכשרות מהדרין, והוא נהדר לשימוש כממרח מתוק וכן לאפייה של עוגות ועוגיות. ממרח חלוה של אחוה אינו מכיל שמן דקל וחומרים מהחי ומתאים לטבעונים.



כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.




























ריקי ברוך