יום רביעי, 10 בפברואר 2021

'על הפעם הראשונה' המדריך לזוגיות ומיניות בריאה מהפעם הראשונה

 




כולנו היינו שם "בפעם הראשונה" שלנו. לכל אחד מאתנו יש את הזיכרון המר או המתוק שנצרב בנו לתמיד. בשלב ההורי של חיינו אנו חוצים את החוויה שוב. יש מי שהופכים שותפים פסיביים, אחרים אינם יודעים ולא מודעים, אחדים שותפים לסוד, ועוד כהנה וכהנה אופציות שיתופיות לפעם הראשונה של ילדינו. בכל תא משפחתי נכונה להורים ולמתבגרים מידת שיתופיות אחרת לגודל ועוצמת החוויה.  

בימים אלו רואה אור הספר "על הפעם הראשונה" המדריך לזוגיות ומיניות בריאה מהפעם הראשונה, ספר למתבגרים שכל הורה חייב לקרוא.

לדבר על מין - זה מביך. לדבר על מין בפעם הראשונה – זה יותר מביך. יש כאלה שאפילו נמנעים מלנהל את השיחה הזו עם המתבגר כי זה גורם להם להרגיש אי נוחות. הרבה הורים חושבים שהחשיפה מגיל צעיר לתכנים מיניים דרך המסכים ודרך הרשתות חברתיות פוטרת אותם משיחת הסבר על יחסי מין, נטייה מינית, מגע נכון ואיך אומרים לא למגע?. ואם הורה מצא את האומץ וכן רוצה לנהל את השיחה הזו, הוא יזכה להתנגדות מצד המתבגרים וכך בעצם הנושא נשאר תלוי באוויר ללא תשובות.





כולנו ובעיקר ילדינו המתבגרים חשופים כיום למדיה נטולת רסן, חסרת גבולות עד פוגענית. ככל שעוברות השנים הולך ופוחת גילם של הילדים החווים מיניות מתפרצת מה שמציב אותם במקום מעורער, לא יציב ומאוד מסקרן להתנסות.  

מהו השביל הנכון למיניות טובה?
מהי מהותה של מוכנות מינית מרצון?
כיצד יוצרים חוויה מינית ראשונה מכבדת, מענגת והדדית?
מתברר שזה אפשרי כבר בפעם הראשונה?

בספרה החדש מנגישה מור קדר להורים ולמתבגרים, מידע אמין על מין בכלל ועל מין בפעם הראשונה בפרט. היא מסבירה כיצד לנהל שיח מכובד על מיניות ואהבה. בספר תוכלו ללמוד איך לדבר עם המתבגרים על נושאים כמו עונג עצמי, איך יודעים שמוכנים לקיים יחסי מין, איך אומרים לא, מהי פגיעה מינית ועוד.

אין ספק כי ככל שנתחיל מוקדם יותר הילדים שלנו ירוויחו תחושת ערך עצמי, ביטחון, הנאה, תקשורת טובה, זכות לעונג, הקשבה לצרכים ויותר מהכל קריאה נכונה של המציאות. 
הספר כתוב בגובה העיניים תוך שימוש בסיפורים אמתיים של גברים ונשים המספרים על הפעם הראשונה שלהם – ספר שמכין את ההורה והמתבגר לחוויית הפעם הראשונה בצורה אמיתית וכנה.

הכותבת, מור קדר, היא עובדת סוציאלית, יועצת זוגית ומשפחתית ויועצת בתחום המיניות עם בני נוער
לרכישה לחצו כאן









ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה