יום שלישי, 3 באוקטובר 2023

בוא/י לבחור מתוך תפריט טיפולי הפנים הפרא רפואיים לכל סוגי ומצבי העור אצל הקוסמטיקאית סיגל בבאי





בכל שקשור לאיכות ולנוחות למדתי עם השנים שיש דברים שאני פשוט לא מוכנה להתפשר בהם.
לא אתפשר על נעל יפה ולא נוחה
לא אתפשר על לבוש שלא מחמיא לי למרות שהוא טרנדי ומגניב.
לא אתפשר על מקצועיותו של רופא השיניים שלי גם אם אצטרך לשלם קצת יותר ובטח ובטח שלא אתפשר על מי שמטפלת בעור פני: הלו היא הקוסמטיקאית שלי.


לקראת חגי תשרי הרגשתי צורך להתרענן ולהעניק לעור פני את המשובחים שבתכשירים בידיעה ברורה שאקבל זאת במלא המקצועיות תחת ידיה של סיגל בבאי הקוסמטיקאית שאמונה על עור פני כבר מספר שנים.
כבר שנים שאני מקפידה על טיפולי אנטיאייגי'ינג המשמרים את המראה הטבעי שלי, ומאפשרים לי לצאת מכל טיפול מרוצה, זורחת כשעור פני והרגשתי הפנימים משדרים נינוחות.


למי שלא מכיר ואבל אף פעם לא מאוחר... סיגל בבאי היא דרמתרפיסטית, קוסמטיקאית פרא -רפואית מוסמכת. מומחית לבריאות העור‏. בקליניקה השקטה והאינטימית הממוקמת במרכז רפואי "עדן" בפתח תקווה ובסניף שוהם. (חניה בשפע!!) תוכלו לקבל אבחון פנים מקצועי, טיפולי פנים לכל סוגי ומצבי העור תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, תכשירים איכותיים של החברות המובילות בתחום ומעל לכל מקצועיות ויחס אישי.

אחת הבעיות עליה אני שבה ומתלוננת בפני סיגל בכל פעם מחדש - היא בעיית יובש פנים בבוקר. בהמלצה חמה קבלתי בטיפול האחרון מסכה מעולה שמנונית - מסכת קלמינה אותה אני מתמידה ומורחת על פנים נקיות לקראת לילה והולכת איתה לישון - התוצאה בבקר מדברת בזכות עצמה. נוסף לכך בהמלצתה אני מרבה לשתות מים וחשה את השינוי שבקשתי לעצמי כבר עתה.

לתכשירים המעולים בהם משתמשת סיגל בעת הטיפול בקליניקה, קודם ניקוי וריכוך העור בעזרת מכשיר אדים, ניקוז קומודונים, חיטוי, החדרת חומרים פעילים לעומק העור לשיפור האלסטיות, סגירת נקבוביות, ריענון ומיצוק באמצעות עיסוי מפנק. לזה מתווספת מסכה מאזנת ומטהרת בשילוב אבקות מינרליות וכן מסכת אצות קרה ומרגיעה. עוד בטיפולי האנטיאייג'ינג שפני זוכות להן מתכשירים הכוללים פפטידים, קולגן, שמני הזנה על בסיס צמחי ויטמינים ונוגדי חימצון.
בטיפול האחרון גם זכיתי לשילוב גלי רדיו RF לשיפור הטקסטורה, טיפול בקמטים ומיצוק העור.
בהזדמנות זו אני מבקשת להמליץ על טיפול בשילוב פילינג יהלום המבצע שיוף עדין שמאפשר הסרת תאי עור מתים וחושף תאים חדשים וצעירים. הפילינג מחדש ומרענן את העור. מתאים לעור עייף עם סימני גיל, לפיגמנטציה, לצימצום צלקות אקנה ונקבוביות פעורות.


אני מאוד אוהבת ונרגשת לקראת כל טיפול. אני יודעת שברגע שאשכב על המיטה והאור יעומעם, אוכל לשקוע ברוגע כללי, מוסיקת הרקע השקטה תתנגן וקסם ידיה של סיגל תעשנה את פני בטובים שבתכשירים ללא פשרות וללא עיגול פינות. לכל שאלה שלי יש מיד מענה . סיגל יודעת ומכירה את מרכיבי כל מסכה, סרום, קרם, ופילינג. היא בוררת אותם בהתאם לעורי ומקפידה על הטוב והמקצועי שיש כרגע בשוק.

נשים ולא רק!! אל תוותרו על עצמכן/עצמכם. עור פנים מטופל נכון הוא עור בריא. עור בריא הוא כרטיס ביקור שאנו מביאות/מביאים עם עצמנו לכל מקום ולפני כל אחד. בטיפול פנים נכון כמו אצל סיגל בבאי תמיד תרגיש/תרגישי שאת/ה הכי יפה.



לפרטים ויצירת קשר עם סיגל בבאי בקרו באתר
קליניקה לטיפולי פנים מקצועיים בהתאמה אישית
בשוהם מרכז רפואי עדן בפתח תקווה
הצטרפו לדף הפייסבוק או הכנסו לאינסטגרם
לקביעת תורים - 051-2510899
סיגל בבאי - 052-8347327





























































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה