יום שישי, 1 בדצמבר 2017

ממתק אגוזי לוז בסירופ מייפל









מאז שהבת שלי עברה לאכול מזון טבעוני היא משתדלת לגוון את התפריט ולרענן לעצמה את הפינוקים המתוקים שאינה מסכימה לוותר עליהם.

את ממתק האגוזים הזה למדתי ממנה ואני שבה ומכינה אותו כתוספת לגלידות, כקישוט לסלטים, כממתק לארוח, מקשטת מכל עוגות קרם, מגלגלת בתוך רולדות ומוסיפה מעל סלטים חיים. 

ההמלצה שלי היא להשתמש בסירופ מייפל טהור והוא שמעניק את התוצאה הטובה והבריאה.  







המרכיבים
250 גרם אגוזי לוז טבעיים
3 כפות סירופ מייפל אמיתי
חצי כפית קינמון
קורט מלח

לערבב הכל בקערה
לפזר על גבי תבנית המרופדת בניר אפייה 
לאפות במשך רבע שעה על חום 150 מעלות 
לייבש בחוץ, לפורר.
להעביר לצנצנת סגורה.












אני משתמשת בסירופ מייפל אורגני טהור של "תבואות" הוא הטוב ביותר שאני מכירה
ובמקום סילאן או דבש אני מוסיפה אותו לרוטב החסה   

את הסלט אני נוהגת לקשט בשברי אגוזי לוז במייפל- המתכון מעל. 
השילוב הופך אותו לסלט מושלם.










קרדיט מתכון: יערה ברוך














ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה