יום ראשון, 23 בדצמבר 2018

לחם ארטיזן - מבחר לחמים ומאפים משובחים-בואו להתמכר!








רבים מאיתנו אם לא כולנו, מתקשים להישאר אדישים מול מאפה שמרים או לחם טרי שיצאו זה עתה מהתנור ומפיצים ניחוח וחום באוויר ובאווירה.

השבוע בקרתי בלחם ארטיזן וכמו רבים שיצאו ובאו בתכיפות רבה על אף הגשם, לא עמדתי בפיתוי.
מדפים גדושים במבחר עשיר של לחמים משובחים קדמו את פני. היו ביניהם לחם נורדי -לחם שיפון, כוסמין, עם גרעיני חמנייה ומעט דבש, לחם צימוקים ואגוזים, לחם בר- לחם כוסמין מלא ללא שמרים וללא סוכר, מאפה גבינות עשיר , שטרודל תפוחי עץ עם קינמון ושקדים, לחם חיטה מלא, לחם צימוקים ואגוזים, לחם שיפון מלא, לחם צרפתי, לחם איטלקי, לחם קסטן, לחם בצל ופלפל שחור, לחם גרעיני חמניה, סוגי חלות וחליות לסוף השבוע ועוד לא תמה הרשימה.











  






לחם ארטיזן היא מאפייה וקונדיטוריה שנוסדה כעסק משפחתי בשנת 1999 לחמי ארטיזן (עם או ללא גלוטן) מצטיינים בטעמם הנפלא ובארומה המשכרת המופצת מהם. 
לקוחות חדשים לצד לקוחות קבועים מגיעים וממלאים מלא הסל לחמים, לחמניות, מאפים מתוקים ומלוחים במבחר רחב ומשובח של תוצרת.



שטרודל וינאי -תפוחי עץ 

 ממזייר - בצק פריך עם קונפיטורת תות/שוקולד, אגוזי מלך, קינמון וצימוקים
אתם תעופו על זה כי אצלי זה נחטף!

 סלסילות פילו במילוי תרד וגבינות
להתענג על כל ביס


 כיסוני גבינה אפויים 

 מאפה גבינות עם עגבניות ומוצרלה 

 מאפה גבינות עם פטריות מוקפצות ועגבניות 

 בייגלה בצל  

פיתות 


מעצם היותו עסק פרטי-משפחתי רואים בארטיזן חשיבות עליונה בקשר עם הספקים והלקוחות. הערכים המנחים באים לידי ביטוי בתודעת שירות גבוה, השגחה מתמדת ואיכות מוצרים מובחרת, ואף תרומה לקהילה שכן במפעל וברשת מועסקים גם עובדים בעלי מוגבלות. 

מתוך שיחה עם גיא שדות סמנכ"ל החברה למדתי שבלחם ארטיזן דואגים שהלקוחות יהיו מרוצים בכל קניה. לכל התוצרת הנרכשת בכל סניפי הרשת יש אחריות לכל החיים  כי חשוב שהמוצר והשרות שקבלנו יהיה הטוב ביותר ואם מסיבה כלשהיא לא כך הוא, אנו מוזמנים ליידע אותו כדי שנקבל את התמורה הראויה לביקור שלנו. 



 חלית בממרח פלפלים, פסטו, מקושקשת ועלי בייבי 



תוכלו להכין מכל אחד מסוגי הלחם את הכריך המושלם, אצלי אוהבים את החלית עם מקושקשת על ממרח פלפלים ועלי בייבי. את הלחם עם אבוקדו ירוק במעט לימון, פלפל שחור גרוס ומלח. כל מה שצריך הוא לשלב בין לחם משובח - לחם בר, לחם נורדי, לחם שומשום או כל לחם אחר מהמבחר העשיר של לחמי ארטיזן ולהגיש לצד כוס תה מהביל של חורף וליהנות.







  לחם בר באבוקדו





ואם רחוק לכם או קר היכנסו לאתר שם תוכלו להזמין לחמי שאור משובחים ישירות מכאן, לחמים ללא גלוטן מגוון לחמניות, סוגי מאפים מלוחים ומתוקים, עוגות, עוגיות, גבינות וממרחים המוגשים לצד ועל הלחם


לחם ארטיזן זה המרקם! הפריכות! הארומה והטעם.






סניפי לחם ארטיזן 
רמת השרון-חדש!  ויצמן 6 רמת השרון.
ימי שישי 07:00-15:00 (ימי שישי ברעננה ב- 06:30)



















ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה