יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

"המטריה הגדולה של אבא" - ספר משחק מסדרת קלסיקלטת










קלסיקלטת מציגה:
ספר משחק: "המטריה הגדולה של אבא" מאת לוין קיפניס



הייתי ילדה של שלוליות. 
ילדות במושב היא בעיקר ילדות בתוך הטבע, קרוב לאדמה, לשורשים, לעצים הנרטבים ולכבישים הלא סלולים של שנות ה60-70 שהגשם המבורך מותיר אחריו שלוליות נפלאות.
מתוך הזיכרון המתוק שלי נעלתי את מגפי הגומי השחורות, לבשתי מעיל ויצאתי החוצה ללא מטריה.
כשאמא חפשה אותי היא ידעה שאין סיכוי שתמצא כי השלוליות שליד גן השעשועים היו מעבר לקו הראויה שלה בחלון המטבח הגדול, ואני הייתי ממהרת לחברים שלי מקבוצת "עומר" כדי לדלג, להתיז ולהתלכלך מהגשם המבורך. על מטריה בכלל לא רצינו לשמוע... 








אישית כאם אני חושבת שגשם יכל להיות מעולה לפעילות של ילדים ולמי שמעדיף את הפינה החמה בבית הרי שאחת מהפעילויות המומלצות בשעות הפנאי בקיץ ובחורף היא קריאת ספרים. 
קלסיקלטת משיקה: ספר משחק -"המטריה הגדולה של אבא" מאת לוין קיפניס המבוסס על קלסיקת הילדים הידועה.



טל רוצה ללכת לגן אבל בחוץ יורד גשם זלעפות. טל מחליט להשתמש במטרייה הגדולה של אבא ובדרך אל הגן הוא אוסף איתו עוד ועוד חברים, וכולם מצטרפים לטל מתחת למטרייה הגדולה של אבא. הסיפור הקלאסי של לוין קיפניס מגיע במהדורה חדשה- ספר משחק המשלב בתוכו את הסיפור הקלאסי ובובת פעילות בצורת מטריה. על הילד להצמיד את המטריה למקומות המתאימים בספר, כדי להגן על הילדים מפני הגשם בהתאם לעלילה.


הספר עונה על צרכי התוכן הייחודים של ילדים בגיל הרך: הילד נהנה מהמשחק ובמקביל מקבל ערך מוסף מהעלילה. הטקסט כתוב בשפה ברורה, עם חריזה פשוטה ועלילה צוברת המאפשרת לילד לנבא את סיום המשפט או המילה וכך מתחזקת אצלו תחושת השליטה בתוכן ומגבירה את הנאתו מהסיפור.
מחיר קטלוגי: 88.90 שקלים. .
ניתן להשיג: בחנויות הספרים, בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ, רשתות המזון ובאתר.







קלסיקלטת הינה חברה מובילה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי תוכן איכותי ומהנה לילדים בישראל.   החברה הפיקה הפקות מקור המיועדות לקהל הישראלי, ועיבדה לסרטים כמה מהקלאסיקות הספרותיות המוכרות ביותר, כגון: "אליעזר והגזר", "מעשה בחמישה בלונים" ועוד רבים. החברה בעשור האחרון פועלת בתחום ספרי המשחק לילדים, מפתחת ומוציאה לאור ספרי משחק לילדים המאופיינים בחדשנות ויזואלית ותוכן אינטראקטיביים. ובכל שנה מפיקה, מייצרת ומפיצה עשרות ספרים הנמכרים במאות אלפי עותקים. 
החברה משווקת את מוצריה בכל רחבי הארץ.







"המטריה הגדולה של אבא" מאת לוין קיפניס 
מסדרת גם ספר וגם משחק
קלסיקלטת - לרכישה באתר הכנסו לכאן 
















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה