יום רביעי, 5 בדצמבר 2018

מוצרי מאמי קאר -mommy care הם הפתרון המדויק ליובש החורפי לתינוק ולך.












הם היקרים לנו מכל. הפגיעים והיותר חשופים בימי החורף הים תיכוני- אלו התינוקות והילדים שלנו ולכן מגיע להם את הטוב ביותר. תחלואי החורף והיובש המציק אינם פוסחים גם עלנו המבוגרים. מזג אוויר קר ונטול לחות טבעית מעודד יובש, אמצעי החימום מגבירים אותו והתוצאה - עור יבש.



את סדרת התכשירים לחורף ייחדו בmommy care לתינוקות הרכים בשנותיהם הראשונות. 
קלנדולה, חוחובה , שמן זית, חמאת שיאה, קוקוס, קמומילאבוקדואלוורה, חמניות, לבנדרזרעי ענבים ושמניים אתרים מפרות הדר - אלו ולא אחרים הם שמרכיבים את  סדרת החורף לעור יבש מבית מאמי קאר.


אני מאמינה ויודעת שמוצרי טיפוח טובים חייבים להיות מורכבים מחומרי גלם איכותיים, צמחי מרפא ויטמינים ומינרלים. בתי ההרה ואני בחרנו מאמי קאר כי בmommy care מתמחים בפיתוח מוצרי טיפוח לנשים הרות, תינוקות, ילדים וכמובן נשים שלאחר הלידה. אני שמלווה את בכורתי המטפחת את עצמה במוצרים היעודים בתקופת ההיריון, משתמשת בעצמי בסדרת החורף שמפחיתה את היובש המעיק עלי, תוצר ישיר של מזג האוויר וחדר הכושר.















ששה מוצרים מובילים בסדרת החורף של mommy care

קרם פנים לתינוק - המכיל רכיבים ממקור צמחי בלבד: קלנדולה, חוחובה, חמאת שיאה וקוקוס ופותח במיוחד לטיפול בעור הפנים העדין של תינוקות.












קרם לחות לתינוק המבוסס על אלוורה המרגיעה את העור ומעניקה תחושת רעננות. הקרם מכיל חמאת שיאה להענקת לחות, שמן אבוקדו עשיר ויטמינים , E , A, D ושמן זית וחמניות עשירים באומגה 3 ו 6, שילוב המעניק לעור הזנה עשירה ותחושה מרעננת לעור עדין. הקרם בעל מרקם קליל וניחוח נעים ומומלץ ובטוח לשימוש על תינוקות מעל גיל 28 ימים.








שמן אמבט לתינוק - שמן עדין המומלץ לשימוש על תינוקות מיום היוולדם. עורם הרגיש של הילודים ולא רק בעונת החורף, זקוק לטיפול עדין ועוטף. שימוש בשמן אמבט מסייע לשמירה על הלחות הטבעית ומרחיק יובש. בין מרכיבי השמן: זרעי ענבים, לבנדר, קלנדולה, קמומיל, חוחובה וחמניות











קרם קור ויובש טיפולי - מניסיוני קרם מושלם. התשובה הכי מוצלחת עד היום לכוויות הקור שהן מנת חלקי כבר שנים רבות מידי חורף!! הקרם עשיר בשמן חוחובה, שמן זית, נגזרות שמן קוקוס ושמן קלנדולה מזין.
הוא מתאים למריחה על עור הפנים העדין לפני יציאה מהבית במזג אויר קר, לפני שהיה בחללים מחוממים ולטיפול בגירויים ואדמומיות שנגרמו מיובש וקור. הקרם מגן מפני אויר יבש מבלי לאטום את הנקבוביות ובכך מסייע לשמירת הלחות הטבעית של העור. הקרם אינו מכיל שמנים מינרלים או פראבנים, ואינו מכיל בישום ולכן אידאלי לשימוש על עור עדין מאוד. 

בטוח לשימוש על תינוקות רכים מיום היוולדם. 0+










תרסיס חיטוי טבעי - חשוב היום יותר מתמיד!!
התרסיס פותח לחיטוי וניקוי מקומות מזוהמים בחיידקים: בבית, בגן הילדים, בבית מלון, בקניונים, בגני משחקים ובטיולים.
התרסיס מבוסס על אלכוהול טהור המופק מתירס (בדרגת טיהור המאושרת למאכל) ושמנים עדינים.
לאחר הריסוס פועל האלכוהול להשמדת מעל 99.9% מהחיידקים, מתנדף במהירות ומותיר את המשטח נקי מחיידקים. קחו אותו בתיק התינוק לכל מקום בדיוק כמו את החיתול להחלפה, המוצץ ובקבוק המים. 
התרסיס מומלץ גם לגני ילדים, פעוטונים ומשחקיות.


מגבוני עור ופנים - מגבונים אקולוגיים, מתכלים, ללא סיבים סינתטיים. בעלי ניחוח פירות המותאמים לעורו העדין של תינוקך הם מכילים תמיסת מלח עדינה המסייעת ביבוש והסרת נזלת.



















מוצרי טיפול לעור יבש של mommy care לחורף מספקים הגנה מפני השפעות מזג האוויר הקריר והחורפי. המוצרים מכילים מרכיבים טבעיים ואורגניים באיכות הגבוהה ביותר שמעניקים לחות , הזנה וסיוע בהגנה מפני השפעות היובש, הרוח והקור.

לרכישה ישירה הכנסו לכאן
לפרטים, שאלות ועדכונים - מאמי קאר וגם בפייסבוק


















ריקי ברוך

























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה