יום חמישי, 16 במאי 2024

בייביסיטר משיק מהדורה מעוצבת של מגבונים בעיצוב כחול לבן - המהדורה הכי ישראלית שיש!

 


בייביסיטר משיק מהדורה מעוצבת של מגבונים
בעיצוב כחול לבן - המהדורה הכי ישראלית שיש!

המגבונים של בייביסיטר מיוצרים תחת אש במפעל בקיבוץ עמיר בצפון הארץ, קרוב לגבול ועל קו העימות, מה שמדגיש לכולנו את ההכרח לעשייה ישראלית, במיוחד בימים אלו.
המגבונים מכילים אלוורה וקלנדולה לשמירה על עורו העדין של התינוק




בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק בימים אלו מהדורה מעוצבת ייחודית של מגבוני בייביסיטר בעיצוב הכי ישראלי שיש: כחול לבן.

המגבונים היפואלרגניים, מכילים 96% מים מטוהרים ומכילים תמציות אלוורה וקלנדולה להרגעה ושמירה על עורו העדין של התינוק. המגבונים ללא בישום, ללא אלכוהול, ללא SLS וללא פורמלדהיד.

מארזי המגבונים מחולקים לשלושה עיצובים שונים הכוללים איורים הכי ישראלים שיש ומבטיחים שלא משנה איפה נהיה, כשהם בתיק ההחתלה תמיד נרגיש הכי ישראליים.

מארז מגבוני בייביסיטר בעיצוב כחול לבן ישווק במהדורה מוגבלת ויכלול 4 אריזות, כאשר כל אריזה מכילה 60 מגבונים.
מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים למארז.




ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות: מגה בעיר, יינות ביתן, חצי חינם, KSP, רמי לוי ועוד ובאתר בייביסיטר.

***

בייביסיטר הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, הגיל השלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC).































ריקי ברוך

תרמוס משאבה מנירוסטה מבית סולתם







מותג כלי הבישול והאפייה סולתם פותח את עונת האביב עם קולקציה חדשה של פריטים למטבח ולאירוח ומציע תרמוס נירוסטה בעל משאבה המתאים למגוון רחב של שימושים מקמפינג, דרך טיולי שטח ועד לארוחות ברביקיו ולאירוח.




התרמוס מיועד להכיל שתייה חמה או קרה. הוא עשוי נירוסטה איכותית ועבה במיוחד שהופכת אותו לחזק ועמיד לאורך שנים רבות. דפנותיו מבודדות חום וקור מהסביבה בצורה יעילה במיוחד והוא בעל ידית אחיזה המאפשרת להעביר אותו בצורה בטיחותית ממקום למקום. פעולתו מתאפשרת על ידי משאבת ואקום נוחה לתפעול בלחיצת כפתור פשוטה. התרמוס זמין לבחירה בצבעים מונוכרומטיים מטאליים של כסף או זהב ובשני נפחים של 3 או 4 ליטרים בהתאם לצורך. לא מכיל BPA. 


לרכישה- כעת ועד לתאריך ה-13.6.24 ניתן ליהנות ממבצע עד 55% הנחה על כל פריטי המותג לרבות התרמוסים בחנות האון ליין. המחירים: 314.5 שקלים במקום 699 שקלים לתרמוס בנפח 4 ליטרים ו- 292 שקלים במקום 649 שקלים לתרמוס בנפח 3 ליטרים.

סולתם - להשיג בסניפים ואתר הרשת.














ריקי ברוך












Thank you for your service – "לוחמים למען לוחמים" - מיזם חברתי







Thank you for your service – "לוחמים למען לוחמים"


מיזם חברתי ייחודי: לוחמים ולוחמות מקהילת הפוסט טראומה ישמשו כמנטורים עבור נפגעי חרבות ברזל

ארגון SOS ISRAEL פועל בשנים האחרונות להעלאת המודעות לתופעת הפוסט טראומה. בעקבות המלחמה והמצב הנפשי הקשה בקרב הלוחמים, הקים הארגון יוזמה פורצת דרך שנועדה לעזור לנפגעי הפוסט טראומה.
במסגרת היוזמה גויסו לוחמים ולוחמות ותיקים שיהוו מנטורים עבור נפגעי חרבות ברזל במטרה לתת מענה מדויק עבור החיילים ולהעלאת המודעות לפציעה השקופה - הפוסט טראומה.






עשרות אלפי חיילים נפגעו פיזית ונפשית מאז ה-7.10, והמספרים עולים מדי יום. אלו מתווספים לנתונים כי אחד מכל שישה חיילים שהשתתף במלחמות ובמבצעים קרביים, סובל מהפרעת דחק פוסט טראומטית. כ-15% מהחיילים הקרביים בישראל סובלים מפוסט טראומה בעקבות שירותם הצבאי. התופעות מהן סובלים הלומי קרב מתבטאות בדרכים שונות המשפיעות על תפקודם היומיומי. אבל בישראל רק מעטים מהלומי הקרב זוכים כיום להכרה במצבם ולטיפול שמאפשר להם לשוב ולחיות חיים מלאים ולהקים משפחות.

השבוע יעלה קמפיין גיוס המונים לפרויקט המנטורינג: ""Thank you for your service, בו לראשונה, קהילת נפגעי הפוסט טראומה "הוותיקים" מתאחדת בסולידריות לסייע, לשקם ולחנוך את נפגעי הפוסט טראומה של מלחמת חרבות ברזל במסעם לקראת ריפוי. את הפרויקט שיעלה בזירה הדיגיטלית, אתרי תוכן וברשתות החברתיות התנדבו להוביל כוכבי פאודה, דורון בן דויד, בועז קונפורטי, דידי הררי, רביב כנר, דין מרושניקוב, רותם כהן, אירית רחמים, רוית אסף ומובילי דיעה נוספים במטרה לגייס מיליון שקל.


את הפרויקט יזמה ומובילה יערית שושן, בעלת משרד פרסום חברתי וארגון SOS ISRAEL , הפועל למען שינוי חברתי, אליו נרתמו בהתנדבות המנטורים: שיר פלד, המסתערבת הראשונה ביחידת המסתערבים של משמר הגבול ששירתה בתפקידים שונים במשמר הגבול וצה״ל, כיום מרצה על סיפורה בארץ ובעולם, עו"ד, יאיר שלו, שירת בצנחנים גדוד 101, חפ״ק מג״ד, ירדן אשכנזי קצינת מבצעים בגולני ועוד. אלו יובילו ויטפלו בלוחמים על ידי ההתמודדות מול תופעת הפוסט טראומה, באמצעות כתיבת סיפור, הרצאות שהם מדוורים, הן במשחק והן במוזיקה ויצירת שיח מהמקום שהם הכי אוהבים ומכירים ועוד..

בשיתוף ובתמיכתה של 'עמותת יד עזר לחבר', יוקמו מקומות מפגש ברחבי הארץ , בהם קבוצות הפוסט הטראומה יכולים להיפגש, לשתף, לספר את סיפורם ולקבל את מעטפת הטיפולים להם הם זקוקים.

באמצעות כספי הגיוס הארגון יסייע ב:
· הכשרת צוותים של לוחמים ולוחמות המתמודדים עם פוסט טראומה להוות מנטורינג לנפגעי חרבות ברזל.

· סיוע נפשי ורגשי, מענה 24/7, שיחות קבועות עם הלוחמים כתמיכה בתהליך השיקום.

· פגישות משותפות של לוחמים ולוחמות יחד כחלק קריטי בטיפול ובעיבוד החוויות הקשות.

· תמיכה על ידי אנשי מקצוע מגוונים, כולל עורכי דין שיסייעו בתהליכים בירוקרטיים, מתן מעטפת משפטית להכרה מול משהב״ט בהובלתה של עו״ד שרונה וינרב (סא״ל מיל׳). כמו כן, יוקמו צוותי טיפול הוליסטי שמתמקדים בטיפולי גוף ונפש.

· קידום תהליכי שיקום והתאוששות על מנת להחזיר את הלוחמים לחיים נורמטיביים ולקהילה.

יערית שושן, יוזמת הפרויקט: "כדי לא להפוך את אלפי החיילים שנפגעו לסובלים מפוסט טראומה, יש חלון זמן קצר לעזור ולסייע, אחרת הפציעה עלולה להפוך לכרונית כזו שהורסת משפחות." לכן, במסגרת המיזם אנו שואפים להעניק מעטפת תמיכה וסיוע לאוכלוסיית המילואימניקים, שממנה התגייסו מעל ל-300%, השאירו משפחות מאחור ונלחמו למען המדינה. "לוחמי המילואים הינם אוכלוסייה שהפגיעה מותירה אותה תלושה ממציאות החיים השגרתית שהייתה לה לפני המלחמה ואנו קוראים לכלל תושבי המדינה להתגייס ולתרום לפרויקט."



עו"ד יאיר שלו: "מתוך כל הניסיון והשנים בהם אנחנו מתמודדים עם פוסט טראומה והתמודדות גם לאחר המון שנים עם הקרב ואירועי הלחימה, במיוחד לאחר אוקטובר זיהינו את ההשפעה העמוקה שיכולה להיות לנו ככלי טיפולי עבור לוחמים וגם אזרחים נפגעי חרבות ברזל. על ידי שזירת חוסן וחוזק, שיחות וחיזוקים, אנו שואפים לספק את התמיכה המדויקת והיעילה ביותר לחיילים המתמודדים עם תוצאות מלחמת חרבות ברזל, יש לנו את הכלים והמענה המדויק לכך".

שיר פלד: "הפרויקט מייצג עבורי צעד חשוב ומרגש בהבנת הפוסט טראומה ובסיוע לנפגעים שלנו. אנו מקדמים התמודדות עם האתגרים הנפשיים והרגשיים שנובעים משרותם בקרב ומתרומתם למען המדינה." "כי הסיפור שלהם הוא הסיפור של כולם"

לינק לתרומות: https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/126915

לינק מהיוטיוב לצפייה ושימוש בסרטון וקרדיטים: צלם: אלון גרגו.



אודות השותפים:
יערית שושן ההוגה והיוזמת של התערוכה להעלאת המודעות להלם קרב ופוסט טראומה. אקטיביסטית חברתית שמובילה שינויי חקיקה ויצירת שינוי לטובה בחברה הישראלית . על ידי יצירת מודעות באמצעות קמפיינים המייצרים תהודה ציבורית רחבה המניעה לשינוי חוקתי ומדיני . עד כה הקמפיינים שיזמה יערית, הובילו לתמיכת פוליטיקאים בחוקים ורפורמות אשר חוללו שינוי בישראל: תערוכת צילום "ציפור הנפש" – למען הלומי קרב שהוצגה בישראל ובניו יורק. חיילים בודדים - הקמת קואליציה וחקיקת חוק חייל בודד משוחרר. הפסקת אלימות נגד נשים- ״תהיו עדי״. נוצר עקב המקרה שזעזע מדינה שלמה של שירה איסקוב. קמפיין להשבת הבנים - משפחת גולדין. ממגנים את העוטף – סיוע בהגנה על אזרחי ישראל ביישובים הגובלים ברצועת עזה. חוגגים בכבוד - חלוקת ארוחות חג (פסח) למשפחות נזקקות בישראל בשיתוף השפים הגדולים חיים כהן ושגב משה. 'לחיות לנצח' - פרויקט המבטיח שניצולי השואה יספרו את סיפורם האישי אשר יתועד למען הדורות הבאים.

אודות SOS ISRAEL
SUPPORT OUR SOLDIERSארגון חברתי שמטרתו הקמת התאגדות כלכלית חברתית בשיתוף אנשי ונשות עסקים מהארץ והעולם, ליצירת פלטפורמה התורמת להעלאת המודעות להלם קרב ופוסט טראומה והכנסתם למעגל התעסוקה בחברות בישראל אחרי ובמקביל לפציעה כחלק מתהליך הטיפול והשיקום.












ריקי ברוך


יום חמישי, 9 במאי 2024

על האש - פלנצ'ת בשרים מבית סולתם

 



מוכנים לעל האש: פלנצ'ת בשרים מבית סולתם

רכשתי אותה כבר לפני שנים ועד היום אני מגישה באמצעותה מטעמים נפלאים לשולחן הארוחה המשפחתית
גם אתם יכולים לעשות בבית על האש ולקבל בשרים וירקות בטעמים משובחים.


המותג סולתם המתמחה במוצרי בישול ואפייה, מתכונן ליום הולדתה של המדינה ולעונת ארוחות הבשרים ומציג פלנצ'ה איכותית עם פסי גריל מסדרת CULINARY של המותג, המתאימה לתנור או לכיריים שעליה ניתן לצלות בשרים, ירקות ושאר מאכלים טעימים.




יום העצמאות בפרט ועונת האביב בכלל היא העת האהובה על עם ישראל לקיום ארוחות וחגיגות ברביקיו בקרב משפחה, חברים ואנשים אהובים. מלבד המנגל, שימוש בפלנצ'ה איכותית היא דרך נוספת למי שאוהב להכין את ארוחות הברביקיו במטבח הבייתי. הפלנצ'ה מיוצרת מיציקת אלומיניום רב שכבתי ומאפשרת חלוקת חום שווה ויעילה לכל אורכה לצורך בישול אחיד ומהיר של כל סוגי הסטייקים והבשר,כמו גם ירקות, קלחי תירס טעימים ומאכלים נוספים. היא מצופה בציפוי NON STICK המונע מהמאכלים ושאריותיהם להידבק לדפנותיה, שימוש מופחת בשמן, שומן ומרגרינה ואף ניקוי קל ומהיר יותר. זאת ועוד, מצוידת בידיות ארגונומיות יצוקות לאחיזה יציבה. מתאימה לשימוש בתנור ובכל סוגי הכיריים לרבות אינדוקציה. מחיר מבצע: 274.5 שקלים במקום 549 שקלים.


סולתם- להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.Soltam.co.il
























ריקי ברוך



יום שלישי, 7 במאי 2024

חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה: יחיעם COLLECTION





אחת הבחירות היותר מושכלות שאני נוהגת בתפריט המשפחתי עליו אני אמונה כבר שנים רבות, היא הגיוון.
משתדלת להגיש מהכל ובמינון מאוזן. את הנקניקיות של יחיעם אנחנו אוהבים מאוד ובכל פעם מנסים טעם חדש ובשילוב פחמימות וסלטים.



יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", מקיבוץ יחיעם שבגליל המערבי, משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשות תחת מיתוג חדש יחיעם COLLECTION. הסדרה כוללת 3 סוגי נקניקיות: נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי, עשויות מ-100% בקר פרמיום ומיוצרות על פי מתכון וידע של חברת A&H מארה"ב. הנקניקיות מכילות 17% חלבון והן בטעם ובמרקם ייחודי. נקניקיות בסגנון צרפתי, עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, בתיבול אופייני. הנקניקיות גדולות ועסיסיות, מכילות 15% חלבון במרקם וטחינה גסים. נקניקיות בראטוורסט, בסגנון בווארי-גרמני, מכילות 14% חלבון והן בעלות מרקם בשרי, חלק ועסיסי ובתיבול אופייני. כל הנקניקיות משווקות באריזות 300 גרם, 5 נקניקיות גדולות באריזה, ובעיצוב חדשני ומרהיב.



סדרת יחיעם COLLECTION הנהדרת, מביאה לצרכן הישראלי נקניקים ונקניקיות גורמה מהעולם, אשר הותאמו לחיך הישראלי ומיוצרות במפעל יחיעם. הסדרה כוללת נקניקים ומעדני גורמה בהם פרשוטו, סרוולד, סלמי צרפתי, מעדן אווז, כתף בקר ועוד. כל מוצרי יחיעם מושקים תחת מיתוג חדש, המבטא את מומחיותה של יחיעם בייצור נקניקים, נקניקיות ובשרים מעושנים, בצל ההרים הירוקים והנוף הגלילי של יחיעם.



לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, אנו שמחים לבשר על השקת שלוש נקניקיות חדשות מסדרת הפרמיום החדשה שלנו "קולקשן". טעמן, מרקמן ואריזתן של הנקניקיות הותאמו לקהל הישראלי והן ישווקו לראשונה לרגל ל"ג בעומר ויום העצמאות.

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 26.90 ₪ לאריזת 300 גרם.
להשיג ברשתות המזון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.
























ריקי ברוך

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה - AFTER


האמת היא שלא ידעתי מי מהשניים טעים יותר. שניהם מצוינים ונחטפו על ידי הנכדים שהגיעו להתפנק ולפנק את סבאסבתא.
חברת סאפנס משיקה בימים אלו סדרת חטיפים חדשה – חטיפי AFTER (אפטר).

AFTER הינו חטיף דגנים מצופה בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק, מרקם קריספי עם קרם מתוק שמתפוצץ בפה שיוצרים חגיגת טעמים של מתוק ומלוח.

בשלב הראשון בסדרה 2 טעמים :


• חטיף בוטנים אפוי במילוי קרם נוגט
• חטיף בוטנים אפוי במילוי קרם עוגיות בטעם וניל


מחברת סאפנס נמסר: "אנו נכנסים לתחום החטיפים כאשר בשלב הראשון עם שני מוצרים ובהמשך נשיק עוד טעמים ומוצרים חדשים ומיוחדים בתחום החטיפים. מותג AFTER מרענן את מדפי החטיפים ומביא חדשנות לתחום, חטיף שהוא גם נשנוש וגם אפשרות לארוחת ביניים עם חלב.

החטיפים משווקים באריזות של 60 גרם, כשר פרווה. מחיר מומלץ צרכן 5.90 ₪" .
חטיפי AFTER משווקים ברשת יוחננוף , כוורות של צה"ל ושוק פרטי .




























ריקי ברוך






חברת "אחוה" מסמנת את מוצריה לרגל חגיגות 95 שנה להיווסדה




אין ספק שזוהי גאווה אמיתית כשחברת "אחוה" מסמנת את מוצריה לרגל חגיגות 95 שנה להיווסדה. 

אני צרכנית וותיקה מאד של כל מוצרי חברת אחווה. הטחינה מככבת אצלי בכל ארוחה, יש לה את כל סגולות הבריאות והטעם, והנכדים שלי צמודים תמיד לבקבוק הלחיץ.
בימים אלו מציינת חברת אחוה 95 שנה להיווסדה, מאז החלה לפעול בשנת 1929 בדרום תל אביב 


חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה הישראלית המובילה, מי שנחשבת לאחד מהמותגים הישראליים הוותיקים ביותר, חוגגת 95 שנה להיווסדה ומסמנת לרגל כך את מוצריה במדבקה חגיגית. טחינה גולמית רגילה ומלאה אחוה, מגוון מוצרי חלוה, ממרחים מתוקים מבוססי טחינה ומגוון מוצרי מאפה, ישווקו כשעליהם מתנוססת מדבקת השנים עם ענפי זית.


למי שטרם הכיר את סיפורה של החברה
חברת אחוה הוקמה בשנת 1929 על ידי ארבע משפחות עולים מפולין, רוסיה, יון ותורכיה, אשר התקבצו בבית דירות בדרום תל אביב והחלו לייצר חלוה על פי מתכונים של ארצות מוצאם. אט אט נוספו לייצור גם שמן וטחינה, שהיוותה את חומר הגלם העיקרי בחלוה. מאיר דיזינגוף, ראש העיר הראשון בתל אביב, קרא לרחוב על שם המפעל - סמטת בית הבד. בשנת 1970 הצטרף למפעל יעקב מלאך, אז חייל משוחרר ופועל ייצור וכיום, מי שמשמש הבעלים ויו"ר החברה, לאחר שרכש במרוצת השנים את חלקי השותפים. לצידו של יעקב עובדים במפעל רעייתו ציפי ושלושה מבניו, מיקי, יובל ויואב.

























ריקי ברוך