יום ראשון, 16 ביוני 2024

תכירו סדרה חדשה של סוכריות מציצה מרעננות ללא סוכר, במגוון טעמים

 





חברת "ביג פוד כחול לבן" משיקה סדרה חדשה של סוכריות מרעננות ללא סוכר, בשישה טעמים אהובים, באריזות חמודות. בשלב הבא יושקו עוד 18 טעמים!


פעם שאלו אותי מה נמצא אצלך תמיד בתיק?
האמת היא שהיה לי קל לענות כי יש פריטים שלעולם לא אצא מהבית בלעדייהם.
בתיק שלי יהיו תמיד:
טישו
מגבון לח
ארנק כמובן
שקיות סוכרזית
מטלית לניגוב משקפיים
שפתון
פלסטר אגד 
וסוכריות!

כן.
אני לא יכולה לצאת מהבית ללא סוכריות. הן חשובות לי להתרעננות, לנשנוש של רעב קטן והכי חשוב הן חייבות להיות קלות לנשיאה, עם תוספת ויטמין C וארוזות כך שתשמרנה שלמות ולא תתפוררנה בתיק (אני שונאת את זה....)



חדש: חברת "ביג פוד כחול לבן", המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון מהעולם, משיקה סדרה חדשה של סוכריות מציצה מרעננות ללא סוכר, במגוון טעמים אהובים ובאריזות צבעוניות וחמודות. בימים אלה מושקים 6 הטעמים הראשונים: אבטיח, אפרסק, תות שדה, לימון, מנטה וענבים. בשלב הבא יושקו עוד 18 טעמים כך שבסך הכל תכלול הסדרה 24 טעמים מרעננים.


הסוכריות, המכילות תוספת של ויטמין סי, מוצעות במיכל צבעוני, מאוייר בפרצופון חמוד וחייכן, בהשראת סגנון ה"קאוואי" היפני. המיכל קומפקטי ונוח לנשיאה בתיק או בפאוץ', ואפשר גם להניח במגירה בבית או במשרד.





קאוואי היא מילה יפנית שמשמעותה "חמידות. 
אסתטיקת הקאוואי ביפן פופולארית בעולמות הלבוש, האוכל, ממתקים, צעצועים, בידור ועוד והיא נפוצה במדינות נוספות כדרום קוריאה, טאייואן, סין ועוד.

כשר פרווה, באישור בד"צ בית יוסף והרבנות הראשית.
מחיר: 4.90 – 5.90 ש"ח לאריזה במשקל 22 גרם.
להשיג ברשתות שיווק ובחנויות ברחבי הארץ.


































ריקי ברוך



"ניו-נוטרישן" משיקה את DOUBLE BOOST - סדרה חדשה של משקאות בוסט מעוררים בבקבוק קומפקטי.



האמת היא שבימים כמו שאנו עוברים בחודשים האחרונים במדינה, כולנו צריכים בכל בוקר ובכלל בוסט אמיתי כדי לעמוד על הרגליים ואני מדברת קודם כל בשם עצמי.
בכל בוקר כאשר אני קמה וצופה בחדשות אני מרגישה איך הגוף שלי חסר אנרגיה לקראת יום חדש, ומחפשת את מה שישלים לי מעט מהחסר הזה.



השבוע הגיע להתנסות הפתרון האולטימטיבי.
חברת תוספי התזונה "ניו נוטרישן" פיתחה והשיקה את DOUBLE BOOST - סדרה חדשה של משקאות בוסט אישיים ומעוררים, ב-4 טעמים: ענבים, פירות, לימונענע ואבטיח. המשקאות מתאימים לכל מי שצריך בוסט עוררות במהלך היום - חיילים, נהגים, מתאמנים והקהל הרחב. לנוחות מרבית, המשקה המרוכז נמצא בבקבוק קומפקטי במשקל 60 מ"ל.
הכנסתי למקרר. העברתי לתיק חדר הכושר, לתיק האישי ויצאתי ליום חדש בתקווה ליום מחייך למרות החום המתיש השורר כאן כבר שבוע ימים


אהבתי את טעם האבטיח. הוא מעניק תחושת רעננות (חובה לקרר!! ) וממלא באנרגיה טובה את הגוף והנשמה. הבן שלי עף על טעם הענבים, כה הוא כבר מילדותו מאוהב בטעם. במרוצת הימים טעמתי מכולם ואהבתי אותם אחד לאחד.
כשהגעתי לאימון המלצתי למדריכה שלי כי תמיד יש בחזקתה את משקה האנרגיה האלכוהולי וידעתי שהפתרון המועדף לה כמו לי הוא DOUBLE BOOST.


*יש להימנע משתייה לפני השינה או בשילוב עם מוצרים אחרים המכילים קפאין.
*כשר פרווה, מהדרין בהשגחת חוג חתם סופר, ובאישור הרבנות האזורית ערבה תיכונה.
מחיר: 9.90 ש"ח.
להשיג ברשתות הפארם, חנויות טבע, חדרי כושר, בתי מרקחת וחנויות נוחות.





























ריקי ברוך

תכירו - תבנית אפייה חדשה בצורת מגן דוד מבית סולתם

 





המותג סולתם המתמחה בכלי בישול ואפייה מציג סיבה מוצדקת להתמלא גאווה בעוגה מעשי ידינו ומשיק תבנית אפייה איכותית חדשה בעיצוב מיוחד המאפשר לאפות עוגה בצורת מגן דוד! התבנית מתווספת לסדרת מוצרי האפייה BACK IT UP.



התבנית עשויה מאלומיניום יציקתי חזק ועמיד, המספק פיזור חום אחיד לכל אזורי התבנית בה בעת ומקדם אפייה אחידה במינימום זמן ובמקסימום חסכון באנרגיה. ציפוי הנון סטיק המתקדם בחלקה הפנימי של התבנית מונע את הידבקותה של בלילת העוגה לדפנות ומקל על שלב הוצאת העוגה המוכנה מהתבנית. כמו כן מאפשר שימוש מופחת בשמנים לאפייה בריאה יותר, והופך את ניקוי התבנית בסיום המלאכה למהיר וקל הרבה יותר בעת ניקוי ידני. בעלי מדיח הכלים יכולים להכניס אליו את התבנית ללא חשש. התבנית ניתנת לשימוש בטוח בתנור בחום של עד 200 מעלות. 
המידות: אורך- 10.5 ס"מ, רוחב- 18 ס"מ, גובה- 29 ס"מ. המחיר: 150 שקלים.


סולתם - להשיג בסניפי הרשת ובחנות האון ליין של המותג.



















ריקי ברוך

יום ראשון, 9 ביוני 2024

מגזין פורבס האמריקאי בחר בסל הכביסה של ליפסקי כאחד מ-9 סלי הכביסה המומלצים בארה"ב.

 



אני מוכרת כפטריוטית שכל דבר שקשור במדינה שלי ומעורר בי רגשות ומציף אותי בגאווה.
השבוע זכינו לשעות של עדנה עם שובם של החטופים במבצע שעוד ידובר בו רבות והעניק לנו את הכבוד שאנו כה מייחלים לו אבל זה לא נגמר בזה, וטוב שכך...

והנה זה בא... 
מגזין פורבס האמריקאי בחר לאחרונה בסל הכביסה של ליפסקי כאחד מ-9 סלי הכביסה המומלצים
בארה"ב.  מדובר בסל כביסה מאוורר מפלסטיק, בנפח 50 ליטר, בעל עיצוב חדשני וגם אצלי הוא נמצא בבית. 

מגזין פורבס האמריקאי - Forbes, שהוא כתב עת דו-שבועי עסקי שיוצא לאור בארצות הברית ומסקר נושאי כלכלה, עסקים, יזמות, חדשנות וטכנולוגיה. למגזין הנחשב יוצאות לאור מהדורות מקומיות ביותר מ-40 מדינות, ובהן גם ישראל


ביתרונות הסל של ליפסקי שמצוינים בכתבה: עיצוב ראטן המאפשר אוורור, מכסה המסתיר את הכביסה, מבחר צבעים, ידית שקועה לפתיחה קלה, ידיות בצדדים - לנשיאה קלה ונוחה, עשוי מחומר פלסטי שאינו מתכלה בקלות, ומחיר אטרקטיבי.

מנכ"ל ליפסקי, יהודה כהן, ציין שהבחירה מחמיאה מאוד לתוצרת הישראלית בכלל ולליפסקי, בפרט. הסל הוא אחד מסדרת סלי הכביסה של ליפסקי, הכוללת מגוון גדלים - 40, 50 ו-60 ליטרים, מבחר צבעים ועיצובים חדשניים במראה ראטן ובמראה אריג – קו עיצוב חדש שהושק לאחרונה וזוכה להצלחה רבה בשוק הבינלאומי.

היקף הייצוא של ליפסקי עומד על כ-30% מפעילות החברה, והוא כולל מגוון מוצרים לבית מפוליפרופילן ובהם סטים של פחי אשפה ומברשות אסלה, סלי כביסה, סלסלות אחסון, גיגיות כביסה, מברשת הקסם (מברשת אסלה המכילה את חומר הניקוי) וגיגית כביסה מתקפלת - שנרשמו כפטנט, ועוד. המוצרים משווקים בצפון אמריקה, אירופה, אנגליה, אוסטרליה, דרום קוריאה ויפן.




FORBES

























ריקי ברוך



יום רביעי, 5 ביוני 2024

טחינת אל ארז משיקה טחינה גולמית מעודנת בבקבוק לחיץ




כבר כתבתי לא אחת בזכותה של הטחינה. היא בריאה, מזינה משביעה ומשתלבת נפלא במנות חמות וקרות. הטחינה נהדרת במאפים מתוקים ומלוחים ובטח כחומר גלם משובח. תומס נכדי הבכור אוכל טחינה עם כל דבר. יש לו בקבוק לחיץ אישי ממנו הוא מזלף על השניצלים, על הלחם, על פתיתים וירקות ואפילו מוסיף למוזלי הטעים שהוא אוכל כמעט בכל בוקר.




בימים אלו מרחיבה טחינה אל ארז את הצעת הערך שלה בקטגוריית הטחינה הגולמית ומשיקה סדרת מוצרים חדשה - טחינה גולמית מעודנת וטחינה גולמית מלאה מעודנת, שתיהן בבקבוק לחיץ, המשדרג את חווית השימוש והופך אותו לפשוט, קל ונוח. כל האיכות המוכרת, במרקם עדין במיוחד, מוגשת כעת בבקבוק לחיץ המתאים לשימוש וצריכה בצורתו הגולמית וללא כל צורך בהכנה.
הטחינה המעודנת החדשה, עשויה מ- 100% שומשום מובחר, שעבר קלייה איטית וטחינה מיוחדת, המעניקים לה מרקם עדין וקטיפתי המתאימה לזילוף על סלטים, כריכים, אנטיפסטי, בשרים ועוד.

הטחינה הייחודית של אל ארז מופקת מזן השומשום האתיופי הטוב בעולם הנקרא "הומרה". הזרעים נבחרים בקפידה ועוברים תהליך המשלב את המסורת העתיקה והקידמה הטכנולוגית, תוך הקפדה יתרה על איכות המוצר. הטחינה נותנת מענה נוסף לאנשים המעוניינים לאכול טחינה גולמית כפי שהיא, בקלות ובנוחות, על ידי לחיצה על הבקבוק, וניתנת לשימוש בבית, בטיול, בעבודה ובכל מקום.

 

חשוב לציין כי הטחינה בבקבוקים הלחיצים הינה ללא גלוטן. הבקבוקים מכילים כמות של 300 גרם, בהשגחת רבנות העדה החרדית ובד"ץ בית יוסף. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

מפעל 
טחינת אל ארז הוקם בשנת 1990 והחל את דרכו כמפעל בוטיק קטן בנצרת והפך למותג טחינה מוביל בארץ ובעולם המככב בחנויות רבות ומסעדות בארץ וברחבי העולם. המפעל ממוקם כיום באזור תעשייה שגיא 2000 (ליד כפר ברוך).

























ריקי ברוך

יום ראשון, 2 ביוני 2024

קבלו את המתכון המושלם לפנקייק






הנכדים שלי אוהבים מאוד פנקייק וזו סיבה מוצדקת לשוב ולהכין למענם בכל פעם שמתחשק. האמת היא שיש לי מתכון קבוע על פיו אני נוהגת להכין, אלא ש
השבוע קבלתי מתכון חדש והחלטתי שזה הזמן לשנות ולהכין משהו חדש. אחרי שהם טעמו ואהבו, הבנתי שמעתה יש לי מתכון קבוע בטעם מושלם. 





פנקייקס 
מצרכים:
1 גביע יוגורט
1 כוס חלב
2 ביצים XL או 3 ביצים L
2 כפות חמאה מומסת
קורט מלח
2 כפות סוכר
מעט תמצית וניל
1 חבילה קמח תופח 350 גר'
1 חבילה אבקת אפייה


אופן ההכנה:

לערבב הכל בקערה לכדי עיסה נוזלית
לשמן את המחבת
בעזרת 2 כפות לשפוך לעיגול הפנקייק, להפוך צד כשנוצרות בועות.

להגיש עם סירופ מייפל ולחגוג את הטעם.

המתכון באדיבות השף גיל אבירם ומותג כלי הבישול והאפייה סולתם


























ריקי ברוך