יום שלישי, 17 ביולי 2018

duck משיק ג'ל לניקוי מתקדם.










באירוע חגיגי שנערך אתמול, (יום שלישי ה 17.7), השיקו בכירי חברת אס.סי ג'ונסון, בראשות המנכ"לית רוית קלוד ומנהלת השיווק אורית קמחי, את המוצרים החדשים של המותג דאק אקונומיקה מקציפה- מוצר חדשני המשלב שתי פעולות משלימות, ג'ל לניקוי האסלה בתוספת אקונומיקה מקציפה.
באירוע השתתפה שירי אדמון, סמנכ"לית מכירות, סחר ושיווק מוצרי צריכה בחברת דנשר המפיצה את מוצרי אס סי ג'ונסון.
האירוע נערך בבית אנג'לו ונינה, ביפו, שעוצב בסגנון בית המותגים של אס סי ג'ונסון וכל חדר נצבע בLook &Feel של מותגי החברה.
את האירוע פתחה רוית קלוד מנכ"לית חברת אס סי ג'ונסון, שאמרה: "אס סי ג'ונסון הינה החברה המובילה בעולם בקטגוריית ניקוי הבית ומחזיקה בכ-20% נתח שוק כספי עולמי. המותג דאק הינו מוביל בעולם בתחום ניקוי וחיטוי חדרי שירותים, ומשווק בכ- 80 מדינות בעולם. בישראל, דאק נחשב לאחד המותגים המובילים בקטגוריה זו ועל כן ישראל נבחרה להיות אחת מהמדינות הראשונות בעולם להשיק את סדרת המוצרים החדשה - בפורמולה חדשה המשלבת לראשונה אקונומיקה מקציפה, בשני ניחוחות: לבנדר וים.









לדבריה: "ההשקה מתמקדת בסדרת הדגל של המותג, בסגמנט נוזל ניקוי אסלות, המגלגל בשנה כ- 102 מיליון ₪ . סגמנט בו דאק מחזיק ב27.8% נתח שוק כספי. אנו מאמינים שמהלך זה יביא לצמיחה מתמשכת במכירות של DUCK בישראל.
עוד ציינה קלוד כי: השבוע יעלה המותג דאק בקמפיין רחב במדיה ובנקודות המכירה לרגל השקת המוצרים החדשים, בעלות של כ-5 מיליון ₪ (במחירי יפעת).

שירי אדמון סמנכ"לית מכירות, סחר ושיווק מוצרי צריכה בחברת דנשר הוסיפה: " ההשקה של דאק אקונומיקה מקציפה מביאה חדשנות מוצרית אמיתית עם ערך לצרכן ולקמעונאי. הצרכן הישראלי שאוהב מאוד אקונומיקה, אוהב גם להתנסות במוצרים חדשניים. המוצר החדש של דאק הוא שילוב מנצח של שניהם. רק מותג מוביל ואהוב כמו דאק מסוגל להוביל שינוי בהרגלי השימוש של הצרכן ולהגדיל את הקטגוריה ע"י מעבר מקטגוריות אחרות וכן ע"י כניסה של צרכנים חדשים לקטגוריה".







המותג הבינלאומי DUCK לניקוי השירותים, משיק מוצר חדשני המשלב שתי פעולות משלימות: ג'ל לניקוי האסלה בתוספת אקונומיקה מקציפה השומרת על האסלה מנצנצת ומבריקה, מבושמת ולבנה בשני ניחוחות ייחודיים: לבנדר וים.














חברת אס. סי ג'ונסון המייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי דאק, משיקה בישראל מוצר חדשני, מסדרת הדגל של המותג הבינלאומי DUCK (דאק) עם פורמולה מתקדמת בתוספת אקונומיקה מקציפה בשני ניחוחות מוכרים ואהובים של דאק – ניחוח לבנדר וניחוח ים, שיצטרף לעוד כ-18 מוצרי דאק המוצעים כיום.

מוצר הניקוי דאק עם האקונומיקה המקציפה הופך את משימת ניקוי השירותים לקלה ויעילה יותר. אין צורך לשלב כמה חומרים כדי לקבל תחושת ניקיון מושלמת. מעכשיו הכל במוצר אחד! הפורמולה המשולבת במרקם ג'ל, מקציפה, מלבינה, שומרת על האסלה מנצנצת ומבריקה, מנטרלת ריחות, בעלת יכולת השמדה של 99.9% חיידקים ובקטריות, מנקה ומחטאת ביעילות ומותירה ניחוח בישום מרענן.

מחיר מומלץ לצרכן ממוצע: 12.90 ₪ ליחידה.
את מגוון מוצרי "דאק" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.
















לדברי רוית קלוד מנכ"לית חברת אס. סי ג'ונסון, המייבאת ומשווקת לישראל את DUCK: "קטגוריית השירותים מציגה קיטון כספי של כ-4% ב-12 החודשים האחרונים ובתוכה סגמנט נוזל ניקוי האסלות יורד בכ-2%. אס סי ג'ונסון עם המותג DUCK , הינו היצרן היחיד הצומח בקטגוריית השירותים באותה תקופה ובמיוחד בסגמנט הנוזל שבו הוא צומח ב13.6% במונחים כספיים וב-30.2% במונחים כמותיים.


לדבריה: "לפי הערכות, הסיבה לקיטון בקטגוריית ניקוי השירותים היא שימוש גדל באקונומיקה כפעולה משלימה לניקוי השירותים. קטגוריית האקנומיקה צומחת בכ-5% במונחים כספיים לפי דוח נילסן מרץ 2018".







עוד ציינה קלוד כי: "חברת אס סי ג'ונסון משקיעה רבות במחקר ופיתוח ומקשיבה לצרכנים בכל העולם, כמו גם בישראל. במחקרים שנעשו על ידי המותג, הצרכנים העידו כי הם נאלצים להשתמש בשני מוצרים לניקוי האסלה, מוצר ניקוי ייעודי ולאחריו לסיום באקונומיקה לחיטוי מושלם וסופי, מה שהופך את פעולת הניקוי לארוכה ומסורבלת יותר. עוד הצביעו על צורך אמיתי במוצר אחד שישלב ניקוי, הלבנה, חיטוי עם אקונומיקה ואף הביעו את השאיפה שהמוצר גם יותיר ניחוח נעים ורענן, ללא ריח האקונומיקה החריף".

עוד אמרה קלוד: "מותג דאק מביא בשורה אמיתית לצרכנים בעולם, במיוחד לקהל הישראלי שאוהב לחטא את האסלה ורגיל לנקות ע"י שתי פעולות- ג'ל ניקוי + חיטוי באקונומיקה. דאק עם האקונומיקה המקציפה משלב את שתי פעולות הניקוי, חוסך לצרכן זמן וכסף ומביא ביתר קלות לתוצאת ניקוי מושלם".

בקבוק דאק נוח לאחיזה וידידותי למשתמש. חלקו העליון של הבקבוק מפותל ודק יותר, בעל צוואר בקבוק ייחודי המדמה צוואר ברווז - הרשום בפטנט ע"י החברה ומותאם במיוחד למבנה האסלה. מבנה הבקבוק מאפשר ניקוי של האסלה מחיידקים גם במקומות הנסתרים.






המותג DUCK משווק על ידי חברת אס. סי. ג'ונסון, החברה המובילה בעולם בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח וניקיון לבית, מבשמיי אוויר ומוצרים מתקדמים להדברה. החברה נוסדה בארצות הברית בשנת 1886. בישראל משווקים מוצריה החל משנת 1985. אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת בארץ את המותגים - דאק, מיסטר מאסל, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, קיווי, וגודרס.












ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה