זה היה בקר חגיגי במיוחד בו השתלבו טכנולוגיה, יוקרה ולייף סטייל כשעשינו את פנינו למתחם טולמנ'ס דוט בית יהושע, כדי להכיר מקרוב את קולקציית אביזרי הפרמיום של HP.
חברת HP מותג המחשבים והדפסה הגדול בעולם, משיקה בימים אלו בישראל את קולקציית אביזרי הפרימיום לקיץ 2019 תחת הקונספט "טכנולוגיות בסטייל". עולם הפרימיום של החברה מתבסס על חדשנות, עיצובים מרשימים, נחשקות ומיתוג מבדל. במסגרת ההשקה, HP תציג תיקי פרימיום וגאדג'טים משלימים למחשב.
יעל ורשבסקי מנהלת השיווק ב- HPישראל מציינת כי אנו רואים היום מגמה מתמשכת של הצרכן הישראלי אשר לא מוכן לוותר על הנראות החיצונית. אם בעבר דובר רק במותגי הבגדים, כיום נושא האופנה, לייף סטייל והנראות חולש על כל תחומי החיים ובעיקר בתחום הטכנולוגי. קולקציית טכנולוגיות בסטייל נועדה להעניק את הפתרון ההוליסטי לצרכנים אשר מחפשים איכות בלתי מתפשרת, נראות יוצאת דופן וחווית שימוש יומית.
קולקציית אביזרי הפרימיום של HP לקיץ 2019 עומדת בתפיסת העיצוב והטכנולוגיה החדשנית של החברה הדוגלת בשילוב בין עולמות הלייף סטייל, יוקרה וטכנולוגיה. מעצבי החברה נתנו דגש רב לאיכות החומרים, נוחות השימוש והעיצוב הוויזואלי. קו העיצוב החדשני וזהור החל עם השקת משפחת מחשבי הפרמיום של המותג ובניהם: Spectre, Eilitebook, Envy ו-Zbook
בפן הטכנולוגי, HP מציגה 2 עכברי פרמיום אלחוטיים, מעוצבים ודקים במיוחד המותאמים לאחיזה נוחה ושימוש מתמשך בכל שעות היום. קולקציית העכברים מעניקה פתרון מקיף ומשלים לנראות הוויזואלית בשימוש לכל מוצרי החברה, החל ממחשב נייד וכלה במקלדת, עכבר ותיק אופנתי המעניקים מעטפת שלמה של לייף סטייל, יוקרה וטכנולוגיה.
בפן הטכנולוגי, HP מציגה 2 עכברי פרמיום אלחוטיים, מעוצבים ודקים במיוחד המותאמים לאחיזה נוחה ושימוש מתמשך בכל שעות היום. קולקציית העכברים מעניקה פתרון מקיף ומשלים לנראות הוויזואלית בשימוש לכל מוצרי החברה, החל ממחשב נייד וכלה במקלדת, עכבר ותיק אופנתי המעניקים מעטפת שלמה של לייף סטייל, יוקרה וטכנולוגיה.
תיקי הפרמיום כוללים גימורי זהב ונחושת יוקרתיים, סידור פנימי המאפשר פונקציונליות מקסימלית בחוויית השימוש היומית, רכיבי עור ובד המעניקים הגנה וסיוע למחשבים ולכל תכולת התיק מפני שריטות ורטיבות. קולקציית הקיץ כוללת את HP ENVY Urban ו-HP Spectre TechTote ובסה"כ 8 תיקים אופנתיים המותאמים לגברים ונשים.
יעל ורשבסקי מנהלת השיווק ב- HPישראל מציינת כי אנו רואים היום מגמה מתמשכת של הצרכן הישראלי אשר לא מוכן לוותר על הנראות החיצונית. אם בעבר דובר רק במותגי הבגדים, כיום נושא האופנה, לייף סטייל והנראות חולש על כל תחומי החיים ובעיקר בתחום הטכנולוגי. קולקציית טכנולוגיות בסטייל נועדה להעניק את הפתרון ההוליסטי לצרכנים אשר מחפשים איכות בלתי מתפשרת, נראות יוצאת דופן וחווית שימוש יומית.
ריקי ברוך
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה