יום ראשון, 9 ביוני 2024

מגזין פורבס האמריקאי בחר בסל הכביסה של ליפסקי כאחד מ-9 סלי הכביסה המומלצים בארה"ב.

 



אני מוכרת כפטריוטית שכל דבר שקשור במדינה שלי ומעורר בי רגשות ומציף אותי בגאווה.
השבוע זכינו לשעות של עדנה עם שובם של החטופים במבצע שעוד ידובר בו רבות והעניק לנו את הכבוד שאנו כה מייחלים לו אבל זה לא נגמר בזה, וטוב שכך...

והנה זה בא... 
מגזין פורבס האמריקאי בחר לאחרונה בסל הכביסה של ליפסקי כאחד מ-9 סלי הכביסה המומלצים
בארה"ב.  מדובר בסל כביסה מאוורר מפלסטיק, בנפח 50 ליטר, בעל עיצוב חדשני וגם אצלי הוא נמצא בבית. 

מגזין פורבס האמריקאי - Forbes, שהוא כתב עת דו-שבועי עסקי שיוצא לאור בארצות הברית ומסקר נושאי כלכלה, עסקים, יזמות, חדשנות וטכנולוגיה. למגזין הנחשב יוצאות לאור מהדורות מקומיות ביותר מ-40 מדינות, ובהן גם ישראל


ביתרונות הסל של ליפסקי שמצוינים בכתבה: עיצוב ראטן המאפשר אוורור, מכסה המסתיר את הכביסה, מבחר צבעים, ידית שקועה לפתיחה קלה, ידיות בצדדים - לנשיאה קלה ונוחה, עשוי מחומר פלסטי שאינו מתכלה בקלות, ומחיר אטרקטיבי.

מנכ"ל ליפסקי, יהודה כהן, ציין שהבחירה מחמיאה מאוד לתוצרת הישראלית בכלל ולליפסקי, בפרט. הסל הוא אחד מסדרת סלי הכביסה של ליפסקי, הכוללת מגוון גדלים - 40, 50 ו-60 ליטרים, מבחר צבעים ועיצובים חדשניים במראה ראטן ובמראה אריג – קו עיצוב חדש שהושק לאחרונה וזוכה להצלחה רבה בשוק הבינלאומי.

היקף הייצוא של ליפסקי עומד על כ-30% מפעילות החברה, והוא כולל מגוון מוצרים לבית מפוליפרופילן ובהם סטים של פחי אשפה ומברשות אסלה, סלי כביסה, סלסלות אחסון, גיגיות כביסה, מברשת הקסם (מברשת אסלה המכילה את חומר הניקוי) וגיגית כביסה מתקפלת - שנרשמו כפטנט, ועוד. המוצרים משווקים בצפון אמריקה, אירופה, אנגליה, אוסטרליה, דרום קוריאה ויפן.




FORBES

























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה