יום ראשון, 23 ביוני 2024

סימילאק גולד פלוס הדור הבא של פורמולות לתינוקות מחברת אבוט עם Human Milk Oligosaccharides (HMOs)






אבוט משיקה את הדור הבא של תרכובות מזון לתינוקות בישראל עם הרכב בלעדי של 5 סוגי HMO, סיבים פרהביוטיים, שפותחו מדעית לתמיכה בהגנה חיסונית, עיכול קל והתפתחות קוגניטיבית של תינוקות
סימילאק גולד פלוס, תרכובת מזון לתינוקות הראשונה בישראל עם הרכב של 5 סוגי Human Milk Oligosaccharides (HMOs) שונים



אני מאמינה ויודעת שחלב אם הוא המזון היותר מתאים לתינוקות ולכן גם הינקתי את ילדי כמו גם בתי שמגדלת שלושה קטנים
אלא שלא כל הנשים בוחרות בהנקה מסיבות שונות וחלקן גם כאלו שאינן תלויות בהן. אבל אני לא שופטת אף אחת מהן ומשתפת בהיצע מזון חדש שמושק בימים אלו על מדפי הפארמים. 


אבוט, חברת מוצרי בריאות גלובלית, מודיעה היום על השקת סימילאק גולד פלוס בישראל, הדור הבא של פורמולות לתינוקות מחברת אבוט עם Human Milk Oligosaccharides (HMOs) הקיימים בחלב אם ואינם מופקים ממנו1. סימילאק גולד פלוס הינה פורמולת התינוקות הראשונה בישראל עם הרכב של 5 סוגי HMOs שונים - סיבים פרהביוטיים הנפוצים ביותר בחלב אם- על מנת לספק לתינוקות אבני בניין תזונתיים לגדילה ושגשוג. הפורמולה פותחה במיוחד לתמיכה בהתפתחות ההגנה החיסונית, עיכול קל והתפתחות קוגניטיבית.

בעוד שחלב אם הוא סטנדרט הזהב בתזונת תינוקות ושום דבר לא יכול להחליף את יתרונותיו, תרכובות מזון לתינוקות הן החלופה השלמה והמתאימה מבחינה תזונתית לתינוקות. לאחר שהשיקה לראשונה בישראל פורמולות לתינוקות עם HMO בשנת 2018, משיקה אבוט את סימילאק גולד פלוס, סדרה הכוללת שלושה שלבים של פורמולות לתינוקות, עם חמישה סוגי HMOs, זאת לאחר השקתם המוצלחת בארצות הברית ובעולם.

מהם Human Milk Oligosaccharides (HMOs) ?

HMOs הנם סיבים פרהביוטיים מיוחדים הקיימים באופן טבעי בחלב אם. הם הרכיב התזונתי השלישי הנפוץ בחלב אם אחרי לקטוז ושומן. HMOs הוכחו מדעית בקרב תינוקות יונקים כמשפיעים באופן חיובי על שיגשוג החיידקים הידידותיים. HMOs תומכים בהגנה החיסונית מכיוון שהם מהוים מזון לחיידקים הידידותיים במעיים של תינוקות, שם גם נמצאת 70% ממערכת החיסון.

מדעני אבוט חוקרים את רכיבי ה- HMOs בחלב אם מזה למעלה משני עשורים. חלב אם מכיל יותר מ-150 סוגי HMOs שונים. שילוב HMOs בפורמולות לתינוקות היה צעד פורץ דרך בתמיכה בהתפתחות התינוקות.

בנוסף לתערובת של חמישה סוגי HMOs שונים, סימילאק גולד פלוס החדש מכיל גם אומגה 3 ו-6, התומכים בהתפתחות קוגניטיבית, ונוקלאוטידים, החיוניים לפעילות הפיזיולוגית וממלאים תפקיד חשוב בהגנה החיסונית של תינוקות.
למידע נוסף על HMOs וסימילאק גולד פלוס החדש עם 5 HMOs הקליקו- כאן



מה הם HMO – Human Milk Oligosaccharides ?

אוליגוסכרידים הנם סיבים פרה-ביוטיים ייחודיים הקיימים בחלב אם ותומכים בהגנה החיסונית של תינוקות.

מאת: רונית דוייב, מנהלת רפואית אבוט ישראל, תחום תזונה

חשבו על כל המראות, הקולות והריחות שתינוקות רכים זוכים לחוות בפעם הראשונה, בשנה הראשונה לחייהם.

כהורים, לראות את הילד שלכם חוקר את העולם זה מרתק, אבל אולי גם קצת מדאיג. בפרק הזמן הקצר הזה, סביר להניח שהילד הקטן שלכם ייחשף ליותר מאלף מינים של חיידקים - כולם עוזרים לבנות את ההגנה החיסונית המתפתחת שלו.
כל מה שהתינוק נחשף אליו בתחילת החיים, החל מהרחם, דרך הינקות, בתקופת הפעוטות והלאה, חיוני לעיצוב ההגנה החיסונית שלו, הממלאת תפקיד מרכזי בתגובתו החיסונית לחיידקים.

תינוקות הניזונים מחלב אם נוטים להיות עם הגנה חיסונית חזקה, בין היתר בזכות הסיבים הפרה-ביוטיים הייחודיים הקיימים בחלב אם, הנקראים אוליגוסכרידים של חלב אם (HMO – Human Milk Oligosaccharides).

המשיכו לקרוא כדי ללמוד כיצד הפרה-ביוטיקה הזו תומכת בהגנה החיסונית של ילדכם וכיצד פורמולות חדשניות לתינוקות מבית Similac® יכולות לעזור בתמיכה בהגנה החיסונית המתפתחת של תינוקות.

מה הם HMO – Human Milk Oligosaccharides ?

HMO הנם סיבים פרה-ביוטים מיוחדים הנמצאים באופן טבעי בחלב האם והינם הרכיב המוצק הנפוץ ביותר בחלב אם אחרי פחמימות ושומן. מדובר בסיבים תזונתיים ייחודים אשר מזינים באופן סלקטיבי את החיידקים הידידותיים הנמצאים במעיים של תינוקות ובכך תורמים לעיכול קל ולהגנה החיסונית של תינוקות.

"HMO תומכים בהגנה החיסונית על ידי כך שהם מהווים מצע מזון לחיידקים הידידותיים במערכת העיכול של תינוקך, שם נמצאת 70% ממערכת החיסון", אומרת רונית דוייב, מנהלת רפואית אבוט ישראל, תחום תזונה.

בעוד שיש יותר מ-150 סוגי HMO, ישנם 5 סוגי HMO הנפוצים ביותר בחלב אם של רוב האמהות, שהיו זמינים בעבר רק לתינוקות שינקו. אך כיום זה השתנה הודות לפריצת דרך מדעית של אבוט והוספתם לסימילאק גולד פלוס.

פיתוח פורמולות לתינוקות עם 5 סוגי HMO Human Milk Oligosaccharides-

אבוט הייתה החברה הראשונה בעולם שפיתחה תרכובות מזון לתינוקות עם HMO מסוג 2’FL , והביאה להתקדמות גדולה בתזונתם של תינוקות שניזונים מפורמולה. מחקר חלוצי של אבוט מצא שפורמולה עם הרכב דומה של 2’FL HMO הקיים בחלב אם, אך אינו מופק ממנו, תמכה בהגנה חיסונית טובה יותר בהשוואה לפורמולה ללא HMO. המחקר מראה כי פורמולה עם 2’FL HMO תומכת בהגנה החיסונית המתפתחת של תינוקות.

ועכשיו, בסדרת סימילאק גולד פלוס, שהיא פורמולת התינוקות הראשונה בישראל עם הרכב ייחודי של חמישה סוגי HMO שונים, באבוט הוסיפו עוד 4 סוגי HMO מעבר ל- 2’FL: 3'- פוקוזילקטוז (3-FL), לקטו-N -טטראוז (LNT), 3'- ציאלילקטוז (3'-SL), 6'-ציאלילקטוז (6'-SL) המהווים יחד את נוסחת 5 סוגי HMO הנפוצים ביותר בחלב אם ואינם מופקים ממנו.
כעת, הודות לפריצות דרך מדעיות של אבוט, הורים יכולים להזין את תינוקם בתרכובות מזון לתינוקות עם HMO.


--------
*לתשומת לב, חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק.
** סימילאק גולד פלוס מכיל 5 סוגי HMO, תערובת של סיבים פרה-ביוטיים שאינם מופקים מחלב אם.












ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה