יום ראשון, 16 ביוני 2024

"ניו-נוטרישן" משיקה את DOUBLE BOOST - סדרה חדשה של משקאות בוסט מעוררים בבקבוק קומפקטי.



האמת היא שבימים כמו שאנו עוברים בחודשים האחרונים במדינה, כולנו צריכים בכל בוקר ובכלל בוסט אמיתי כדי לעמוד על הרגליים ואני מדברת קודם כל בשם עצמי.
בכל בוקר כאשר אני קמה וצופה בחדשות אני מרגישה איך הגוף שלי חסר אנרגיה לקראת יום חדש, ומחפשת את מה שישלים לי מעט מהחסר הזה.



השבוע הגיע להתנסות הפתרון האולטימטיבי.
חברת תוספי התזונה "ניו נוטרישן" פיתחה והשיקה את DOUBLE BOOST - סדרה חדשה של משקאות בוסט אישיים ומעוררים, ב-4 טעמים: ענבים, פירות, לימונענע ואבטיח. המשקאות מתאימים לכל מי שצריך בוסט עוררות במהלך היום - חיילים, נהגים, מתאמנים והקהל הרחב. לנוחות מרבית, המשקה המרוכז נמצא בבקבוק קומפקטי במשקל 60 מ"ל.
הכנסתי למקרר. העברתי לתיק חדר הכושר, לתיק האישי ויצאתי ליום חדש בתקווה ליום מחייך למרות החום המתיש השורר כאן כבר שבוע ימים


אהבתי את טעם האבטיח. הוא מעניק תחושת רעננות (חובה לקרר!! ) וממלא באנרגיה טובה את הגוף והנשמה. הבן שלי עף על טעם הענבים, כה הוא כבר מילדותו מאוהב בטעם. במרוצת הימים טעמתי מכולם ואהבתי אותם אחד לאחד.
כשהגעתי לאימון המלצתי למדריכה שלי כי תמיד יש בחזקתה את משקה האנרגיה האלכוהולי וידעתי שהפתרון המועדף לה כמו לי הוא DOUBLE BOOST.


*יש להימנע משתייה לפני השינה או בשילוב עם מוצרים אחרים המכילים קפאין.
*כשר פרווה, מהדרין בהשגחת חוג חתם סופר, ובאישור הרבנות האזורית ערבה תיכונה.
מחיר: 9.90 ש"ח.
להשיג ברשתות הפארם, חנויות טבע, חדרי כושר, בתי מרקחת וחנויות נוחות.





























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה