יום רביעי, 5 ביוני 2024

טחינת אל ארז משיקה טחינה גולמית מעודנת בבקבוק לחיץ




כבר כתבתי לא אחת בזכותה של הטחינה. היא בריאה, מזינה משביעה ומשתלבת נפלא במנות חמות וקרות. הטחינה נהדרת במאפים מתוקים ומלוחים ובטח כחומר גלם משובח. תומס נכדי הבכור אוכל טחינה עם כל דבר. יש לו בקבוק לחיץ אישי ממנו הוא מזלף על השניצלים, על הלחם, על פתיתים וירקות ואפילו מוסיף למוזלי הטעים שהוא אוכל כמעט בכל בוקר.




בימים אלו מרחיבה טחינה אל ארז את הצעת הערך שלה בקטגוריית הטחינה הגולמית ומשיקה סדרת מוצרים חדשה - טחינה גולמית מעודנת וטחינה גולמית מלאה מעודנת, שתיהן בבקבוק לחיץ, המשדרג את חווית השימוש והופך אותו לפשוט, קל ונוח. כל האיכות המוכרת, במרקם עדין במיוחד, מוגשת כעת בבקבוק לחיץ המתאים לשימוש וצריכה בצורתו הגולמית וללא כל צורך בהכנה.
הטחינה המעודנת החדשה, עשויה מ- 100% שומשום מובחר, שעבר קלייה איטית וטחינה מיוחדת, המעניקים לה מרקם עדין וקטיפתי המתאימה לזילוף על סלטים, כריכים, אנטיפסטי, בשרים ועוד.

הטחינה הייחודית של אל ארז מופקת מזן השומשום האתיופי הטוב בעולם הנקרא "הומרה". הזרעים נבחרים בקפידה ועוברים תהליך המשלב את המסורת העתיקה והקידמה הטכנולוגית, תוך הקפדה יתרה על איכות המוצר. הטחינה נותנת מענה נוסף לאנשים המעוניינים לאכול טחינה גולמית כפי שהיא, בקלות ובנוחות, על ידי לחיצה על הבקבוק, וניתנת לשימוש בבית, בטיול, בעבודה ובכל מקום.

 

חשוב לציין כי הטחינה בבקבוקים הלחיצים הינה ללא גלוטן. הבקבוקים מכילים כמות של 300 גרם, בהשגחת רבנות העדה החרדית ובד"ץ בית יוסף. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

מפעל 
טחינת אל ארז הוקם בשנת 1990 והחל את דרכו כמפעל בוטיק קטן בנצרת והפך למותג טחינה מוביל בארץ ובעולם המככב בחנויות רבות ומסעדות בארץ וברחבי העולם. המפעל ממוקם כיום באזור תעשייה שגיא 2000 (ליד כפר ברוך).

























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה