יום שני, 30 בינואר 2023

כנפי עוף בג'ינג'ר ושום - מנה שכולנו אוהבים.



השבוע הגיעו להתנסות המוצרים החדשים של המותג "לירון", שעה קודם לכן חזרתי מקניות עם מוצרי עוף ובהם כנפיים טריות, ותהיתי כל הדרך איך תיראה המנה שאגיש לנכדים ולילדים בארוחת הצהריים שלמחרת. 

כשראיתי את יתרונו של המוצר הבנתי שיהיה קל וטעים לצפות את הכנפיים בציפוי פיקנטי מתוק להכין לצדו פירה או תפוחי אדמה בתנור, ולהגיש עם סלט טרי.  הכנת המנה דורשת עד שעה שהעיקר בה היא זמן האפיה בתנור, אבל התוצאה כל כך משמחת שכדאי לכם לנסות כי החבר'ה שלי בקשו מנה נוספת בארוחה של היום שאחרי. 


כנפי עוף בג'ינג'ר ושום

לציפוי 
חצי כוס סוכר חום
חצי כוס חומץ אורז
2 כפות גי'ינג'ר כתוש של "לירון"
כף שום כתוש של :"לירון"
כף רוטב צ'ילי חריף


לעוף
חצי כוס קמח
3 כפות שמן זית
חצי כפית מלח
חצי כפית פלפל
3 כפות רוטב פלפל אדום
8-10 כנפיים נקיות


ההכנה
*בסיר מתאים מביאים לרתיחה את כל מרכיבי הציפוי (בערך 5 דקות) מערבבים להמסת הסוכר.
בשקית ניילון טובה מערבבים את רוטב פלפל, שמן זית, מלח, פלפל וכנפי העוף. מוסיפים קמח, אוטמים את השקית ומנערים עד שהעוף מצופה בקמח.

*מחממים תנור לחום גבוה. מרפדים תבנית רחבה בשני ניירות אפייה ובנייר כסף כבד; ומרססים עם ספריי שמן לבישול.
*מפזרים את כנפי העוף ואופים ללא כיסוי 30 דקות, הופכים את העוף ואופים 20 עד 30 דקות נוספות או עד להזהבה. מגישים עם אורז לבן או תפוחי אדמה אפויים. 


מותג המזון "לירון" משיק סדרת ירקות טריים וכתושים לתיבול: ג'ינג'ר כתוש ושום כתוש באריזה לחיצה עם פקק, לשימוש זמין ונוח ולשמירה על ההיגיינה. המותג מתמחה בירקות טריים ומבושלים בוואקום, ובירקות תיבול טריים כתושים. ואם המותג "לירון" מוכר לכם, אז נזכיר מאיפה: הסלק הטעים בוואקום:)

בסדרה שום כתוש (אריזה תכלת) וג'ינג'ר כתוש (אריזה כתומה), המכילים 95% ירק טרי כתוש. הירקות הכתושים והטעימים מקפיצים את הטעם של כל מאכל: מרק, נודלס, פסטה, אורז, עוף, דג, בשר, ירקות, טוסט, חביתה, פשטידה, טחינה ביתית, רוטב לסלט ועוד. בתיאבון!

השימוש פשוט וקל: פותחים, שמים כמה שצריך וסוגרים, עד לשימוש הבא. יש לאחסן במקום קריר ויבש ולאחר הפתיחה, לאחסן במקרר.

כשר פרווה, בהשגחת בד"ץ מחזיקי הדת ו בד"ץ בית יוסף.
מחיר: 5.90 – 7.90 ש"ח לאריזה במשקל 100 גרם.

להשיג ברשתות השיווק: יוחננוף, ויקטורי, מחסני השוק, קו אופ ישראל; ובמעדניות, ירקניות, שוק פייסל וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.






















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה