יום שני, 9 בינואר 2023

סניף חדש לרשת "בראשית-בית קליה" במתחם דאון טאון בפתח תקוה




אני מוכרת בקרב מרעי כמי שאינה מתפשרת על קפה משובח, במזוודה לחו"ל תמיד יהיה איתי הקפה שאני הכי אוהבת ולכן אני מוכנה להרחיק למען לגימת קפה משובח עד המקום שם אזכה לו מדויק לטעמי. השבוע עשיתי דרכי אל "בראשית בית קלייה" בסניף השוכן בדאון טאון פתח-תקווה לטעום ולהתרשם מההיצע הרחב שמציעה חנות הרשת.
















למי שטרם פגש בו, "בראשית" הוא בית קלייה ייחודי שהוקם על ידי 4 חברים בשאיפה לנהל עסק שמח ובריא, עובדים שמחים ולקוחות מרוצים שיודעים למה הם חוזרים וקונים דווקא כאן. 

בראשית בית קלייה שוכן באזור אשתאול ומשלב ידע בקלייה מסורתית בן עשרות שנים אל מול חדשנות ושיפור מתמיד בקלייה ובייצור כך שהתוצאה: קלייה מדויקת ומוצרים טריים וטעימים. 

13 סניפים יפים ומקדמי לקוחות כמו בסניף המזמין בו בקרתי אני, מציעים ללקוחות שפע שפע כל טוב. יש בחנויות עושר של ממרחים, דבש, טחינה, אגוזים טבעיים, פיצוחים קלויים,  מגוון רחב של מעדנים, פירות יבשים, קיטניות, פירות קפואים לשייקים ולאפיה, יינות משובחים, שמן זית, מתוקים וממתקים, חלוה, בקלאוה, אביזרי קפה בהן מכונות קפה איכותיות, מקציפי חלב וכוסות מהממות כשהכל מוצג בצורה אסטטית תוך שמירת קו מדויק של המותג בראשית בנוסף לקבלת הפנים החמה וההזמנה של כל לקוח לטעימת קפה במקום.

עמדתי והתבוננתי במבחר פולי הקפה שהציע לי ניסו לטעום. אני מאוד אוהבת קפה שחור והוא הראשון שאני לוגמת השכם בבקר דקות אחרי ההשכמה. מהר מאד ידעתי שאבחר ב" שחור בראשית" - תערובת של שלושה זנים מובילים משלוש יבשות בקלייה מדויקת לקבלת קפה חזק אך לא מר ובעל גוף מושלם. הקפה ירד מהטחינה וניחוח נפלא מילא את החלל (משוגעת על ריח הקפה הטחון) כשהוגש לי הקפה לגמתי ואהבתי מאוד. "תטחן לי בבקשה שתי שקיות" בקשתי מניסו והנחתי לעצמי בצד. הייתי חייבת לקחת את הטעם המשובח הזה איתי לבוקר הבא. 

מבין סוגי הקפה המשובחים שמציעה קליית בראשית תוכלו לטעום את קולומביה סופרימו, ברזיל סרדו, אתיופיה סידמו, קוסטה ריקו טרזו, תערובת רומא ונוספים, וכמובן את אספרסו מודרני בראשית תערובת עשירה של ערביקה ותערובת סומטרה - קפה ייחודי מאינדונזיה הידוע בטעמיו העזים, קפה חד זני משובח, שניהם זכו בתחרות "הקפה הטוב 2022" במקום השלישי והמכובד לשנת 2022.




 שלושה עשר סניפים של הרשת פרוסים על פני מפת הארץ: בצפת, בתל אביב (מול קניון tlv) באשדוד, בבית שמש, ביתר עילית, מודיעין ומודיעין עילית, רחובות, ופתח תקוה. תושבי כל הערים המציינות ותושבי  הסביבה מוזמנים בבצע קניות מרוכזות של כל המוצרים הטריים והמשובחים שמציעה הרשת. מנוי לתערובות הקפה מציע מבצע מיוחד לרכישת 3+1 קילו מתנה (קילו אחד במתנה) כאשר קצב הטריות נקבע על ידי הלקוח ואין צורך לקחת את כל הרכישה בקניה אחת. שהרי טריות הקפה והטחינה במקום הם שהופכים את קפה בראשית למשובח שבקפה.

בנוסף לפריסת הסניפים תוכלו לרכוש קניה מרוכזת באתר במחירים נוחים ובמשלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 290 שקלים. למי שטרם החליט מה מטעמי הקפה הכי מתאים לו (לי זה קרה בהדרגה עד שבחרתי את הקפה המדויק שלי יש אופציה לרכישה של ערכת טעימות דרכה ניתן ללמוד ולרכוש את טעם הקפה המועדף. 



כאמור בית הקלייה בראשית הוא בית קלייה ייחודי המשלב ידע של עשרות שנים בקלייה מסורתית יחד עם ציוד וחדשנות בתחום הקלייה, בית הקלייה מפעיל רשת חנויות בפריסה ארצית , בית הקלייה עובד תחת השגחת הכשרות של רבנות מטה יהודה ותחת הכשרות המהודרת של הבדץ העדה החרדית.
להלן סניפי הרשת הנגישים לאיסוף עצמי.
בכל הסניפים קיימת נגישות ושרות לנכים ומכשיר עזר לכבדי שמיעה. 
סניף אשדוד פלמח 20
סניף רחובות הרצל 107
סניף מודיעין לאה אמנו 1
סניף בית שמש קניון נעימי שד יצחק רבין
סניף תל אביב חשמונאים 95
סניף פתח תקווה שד יצחק רבין בנייני ב.ס.ר סיטי
סניף צפת עלייה ב 8





















ריקי ברוך










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה