יום חמישי, 5 בינואר 2023

בואו לחנות well green - גרעיני עפולה במתחם פרנדלי בגבעתיים - מבחר ענק ומבצעי טו בשבט כבר כאן




אני אוהבת להגיע לחנויות  well green - גרעיני עפולה, לחדש את מלאי התבלינים, הפיצוחים והדליקטסים שאנחנו מאד אוהבים. השבוע  פקדתי את חנות well green שבמתחם פרנדלי ברחוב בורוכוב 54 בגבעתיים. מודה שכבר שנים לא הייתי באזור, בצעירותי התגוררנו בגבעתיים והשכונה הזו תמיד שמורה בליבי כהתחלה שלנו זוג צעיר ותינוקת מתוקה שזה עתה נולדה.
כשנכנסתי לחנות קידם את פני רן יעקב, בחור חייכן ושמח שבחר גם מוסיקה נפלאה לבוקר שמשי של סוף השבוע.



חנות הwell green במתחם (שעה וחצי חניה בחינם) מציעה לקהל מבחר רחב ושפע של פיצוחים טבעיים, פיצוחים קלויים, פולי קפה, קמחים, מטעמי המזרח, קטניות, מעדנים, שוקולדים, מתוקים, פסטות, זיתים, שמני זית טחינה ומענד רחב של ממרחים ורטבים לאפיה, לבישול ולתוספת. העיניים שלי רצו לטעום ולקחת מהכל. (ותודה על התה הנהדר שרן הכין למעני!)




מידי חודש מציעה החנות מוצרים במבצע. החל מיום שישי 6.1.23 יכנסו למבצע המוצרים הבאים:



ברור הוא שבהיצע שכזה קהל היעד לחנות מגיע ממעגלים רחבים יותר ואינו מורכב רק מלקוחות המתגוררים בקרבה ומבאי מרכז פרנדלי. 

בימים חמישי ושישי מציעה החנות גם מבחר גדול של מוצרים טריים.
בימי חמישי מוצעים עלי גפן ממולאים בשני טעמים מתוק או חמוץ וקובה. (אתם תחזרו מהר מאוד לקנות אותם שוב...)
בימי שישי מגיע לחנות חומוס שלא טעמתם! הכי טוב בארץ. חלות ויזניץ', פיתות תימניות, מטבוחה, טחינה, סלט טורקי והכל תוצרת בית טרי וטעים טעים. 



בסופי השבוע כדאי לכם להגיע ומלא את הסל בכל טוב מהאוכל הטרי וכמובן בתבלינים, ריבות, פיצוחים, מאנציז לשבת, קטניות, שמני זית, ממרחים, ריבות, מעדנים, פירות יבשים מתוקים, מוצרים להכנת מאכלים אסייתיים, אורז משובח עגול ואורז יסמין הכי טוב שתטעמו אי פעם וכמובן עוגיות עם או ללא סוכר. טחינת הקפה תעשה מול עיניכם. תוכלו גם לקנות את כל מרכיבי ההכנה של מלבי וסחלב לימי החורף. בעלי משוגע על זה... 

כמו שיצאתי מהחנות רציתי כבר לחזור. השפע, המבחר, בעל החנות החייכן והאדיב, ריח הפופקורן הטרי והקפה הטחון, המאכלים הטריים והמחירים הנוחים כל אלו מעצימים את חווית הקניה ומשמחים בטן ולבב.


הצטרפו לדף הפיסבוק.
עקבו באינסטגרם

לרכישה און ליין לחצו כאן.

















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה