יום רביעי, 2 בדצמבר 2020

"בורא פרי האדמה" מעניק לכם קופון של 10% הנחה למיטב התוצרת הישראלית עד הבית






לאחרונה, משמאסתי והתאכזבתי שוב ושוב מכל הירקות ופירות מתוצרת חוץ המציפים את המרכולים, גלשתי ברשת במטרה למצוא את מי שמציעים לצרכנים חקלאות כחול-לבן והגעתי לאתר הנפלא של "בורא פרי האדמה".
כמי שמגיעה מרקע חקלאי עוד משחר ילדותי ועד היום, אני מקטלגת את ריחה של האדמה ואת תנובתה כמיטב שבתוצרת. שיהיה לכם ברור שאין מה שישווה לתוצרת החקלאית כחול-לבן. 

"בָּרוּךְ אַתָּה ה', אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, בּוֹרֵא פְּרִי הָאֲדָמָה"
ברכת בורא פרי האדמה היא אחת מברכות הנהנין שתיקנו חז"ל לברך על פירות הארץ ועל הירקות.











מהותו של אתר בורא פרי האדמה הוא גידול ושיווק תוצרת חקלאית, מהחקלאי לבית הלקוח .
בעלי המקום ניב ובארי, הם חברי ילדות, בנים למשפחות חקלאיות, שעלו ארצה בשנת 1955 ובנו את ביתם במושב שחר שבחבל לכיש. בגילוי נאות אציין כאן שגם אני בת למשפחה חקלאית במושב בחבל לכיש, חבל ארץ המספק תוצרת חקלאית טרייה ומגוונת לכל חלקי הארץ. את הירק המשווק באתר מגדלים הוריהם של השניים ואת הירקות והפירות קונים מהחקלאים המוכשרים שסביבה המוריקה. ניב ובארי סיימו שירות סדיר ביחידות קרביות. לפני כשנתיים השתחררו מהצבא והקימו את "בורא פרי האדמה" - מכירת ירקות ופירות איכותיים מהחקלאי לצרכן. מאז ימי הקורונה עברו למשלוחים עד בית הלקוח. 





השבוע הגיע סל גדוש שפע כל טוב, היישר משוק האיכרים של "בורא פרי האדמה". עיניכם הרואות משלוח ירקות ופירות מתוצרת ישראלית באיכות שלא זכיתי כבר מזמן. תבינו, ירקות ופירות אינם צריכים להיות רק יפים, חשוב עוד יותר שיהיו טעימים. שיעניקו את תחושת ההנאה בסלט טרי, בתבשיל מבעבע ובמרק מהביל. במלאכת הבישול, היה לי ברור שהמנות שאגיש בסופ"ש תהיינה משודרגות לחך ולעין. 
כל תהליך הליקוט של ההזמנה ועד לשלב המשלוח עד הבית, מוקפדים אחד לאחד. בשלב אחרון מגיעה העגלה לעמדת האריזה בה מבצעים סקר (בקרת איכות) מדוקדק ומקפידים שלא יכנס למשלוח פריט שאינו עומד בסטנדרט המוקפד. 
ממליצה גם לכם להזמין ולקבל את המשובחים שבפירות וירקות הארץ וליהנות כמו שאני נהנית בימים אלו. 
נסו מבטיחה לכם שלא תתחרטו!


כשחומרי הגלם משובחים התוצרים בהתאם 
קרדיט לדג המושלם של ארז בן מושב שחר










קישואים ממלאים של אמא





למי מכם שטרם התנסה בתוצרת הבלתי מתפשרת של "בורא פרי האדמה" אספר שתוכלו למצוא באתר מגוון עשיר של פירות ירקות טריים ומובחרים מהשדה אליכם הביתה. עוד באתר מארזים מובנים בייעוד למטרה ספציפית במטבח. למשל לקט לדג מרוקאי, לקט לקוסקוס מגשי פירות ועוד. מחלקת בוטיק לקמחים, מיני לחמים, ממרחים, רטבים, פסטות, פיצוחים, תבלינים ושמנים. הכל באיכות בלתי מתפשרת ובמשלוח עד הבית. שאני יודעת שיש לי משלוח עד הבית באיכות כזו אין לי ספק שהבחירה שלי נכונה והנוחות היא רק תוספת לתוצרת הראויה.



*** ויש גם קופון להנחה של 10% לקניה -  BOREPRI


לפרטים צלצלו 050-822-6150 והצטרפו לדף הפיסבוק של בורא פרי האדמה. 
משלוח חינם מעל 400 שקל. ימי חלוקה משלישי עד חמישי
אזור חלוקה מבאר שבע ועד כפר סבא, לא כולל ירושלים והסביבה

















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה