יום שלישי, 22 בדצמבר 2020

תטעמו את הקוקטיילים של וודקה חורטיצ'ה לרגל השנה האזרחית

 


אני מאמינה כי לקוקטיילים על בסיס וודקה יש את הטעם הטוב ביותר בעיקר כי אפשר ליהנות מהם בכל שעה ביום. בבראנץ' חגיגי או בערב רומנטי, בחנוכה או בסילבסטר תמיד אפשר להכין קוקטיילים ולשמוח ביחד.




לרגל השנה האזרחית החדשה פיתח מותג הוודקה "חורטיצה" - יחד עם המיקסולוג נועם אור - חמישה מתכונים לקוקטיילים נהדרים שאפשר להכין בבית, כדי לציין ולחגוג בשמחה את השנה האזרחית החדשה.
תכירו את 2021 שמבטיח ומקיים. קוקטייל משובח מאת נועם אור. מקווה שגם השנה 2021 תהיה כמו הקוקטייל.



עוד בקוקטיילים: tlv lockdoun, עיר אדומה, רמזור וקפסולה שמות מעוררי אסוציאציות מכוונות למציאות הקשה ששררה כאן בשנת הקורונה של 2020.
מי ייתן והוודקה והקוקטיילים ישאירו את המונחים המוכרים (רמזור, עיר אדומה, קפסולה...)  מאחור ויפתחו לנו שנה טובה עוד יותר. 













גם אתם תוכלו להכין את מתכוני הקוקטיילים שהציע לנו נועם או או לגוון במתכוני קוקטיילים נוספים. 

כדי להכין את זריחת הוודקה הקוקטייל העדין, נדרשים שלושה מרכיבים בלבד. וודקה חורטיצ'ה, גרנדין שהוא סירופ רימונים משובח ומיץ תפוזים טרי. מה שחשוב הוא שאת הגרנדין יש לזלף פנימה לתוך כוס המשקה בה נמהלו וודקה ומיץ תפוזים באיטיות רבה מה שיצור אפקט צבעים מרהיב וידמה את מראה הזריחה. הטעם משובח בכל מקרה. 


זריחת הוודקה

במידה והקוקטיל אינו חזק דיו, תמיד אפשר להוסיף עוד כפית וודקה ולהעשיר את הטעם. אני הייתי מתייחסת לשעת השתייה כי קוקטייל חריף בצהרי היום, קצת פחות מתאים לנו מאותו משקה בערב. 


וודקה רימונים                     וודקה חמוציות 

משקה נוסף שאינו מורכב וטעים לא פחות הוא וודקה חמוציות שילוב של ארבעה רכיבים שהופכים לעונג צרוף לצד מנות פתיח מעוררות תאבון או עם מרק חם של חורף. את וודקה חמוציות מכינים ממיץ תפוז, ליים, וודקה חורטיצה וחמוציות. כמובן שניתן למנן את מידת החוזק וברור כי כמות הוודקה היא זו שתקבע את מידת החריפות של הקוקטייל.



בהרמת קוקטייל "לחיים" אני מאחלת לכולנו שנה אזרחית טובה!









ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה