יום שבת, 4 במאי 2019

"תסרוקות ברגע" - ספר הדרכה מושלם לתסרוקות ב 10 דקות בבית




צמה צרפתית, צמה סינית, צמות מושחלות, קוקיות-פפיונים, קליעות בקוקו שקר ועוד מגוון רחב של תסרוקות לכל גיל ולכל אירוע נאגדו יחד לספר שראה אור בימים אלו "תסרוקות ברגע" מאת רבקה גולדברג.




 








מה שהתחיל בסיפור אישי של גולדברג שהתחילה ללמוד תסרוקות והתפתחה בזכות עצמה וניסיונה האישי, קיבל עם הזמן פרסום דיגיטלי בזכות סדנאות שהעבירה וקהל לקוחות מרוצים ששבו ובקשו תסרוקות נוספות וסדנאות "עד שלא היו לה מספיק ימים בשבוע כדי להעביר את הסדנאות שהדרישה להן גברה.
מכאן ועד להוצאת הספר הראשון - תסרוקות לכולן הייתה הדרך קצרה, אתר מושקע עלה לאוויר וקהל האמהות והבנות הלך והתרחב. בימים אלו רואה אור ספרה השני של רבקה גולדברג אליו  מצורפת ערכה הכוללת לולאות סיליקון, חבילת גומיות, מדבקות יהלומים, ספוג לשיער, סיכות ומסרק וכמובן הדיסק בו ההדרכה והטיפים לכל התסרוקות. 











בספר החדש תוכלנה למצוא תסרוקות ברגע! תסרוקות קלילות שאפשר לעשות עד 10 דקות, ולא צריך בייביליס ופן, ושום מכשיר מקצועי. לספר מצורף דיסק עם הסרטות מדהימות והסברים מלאים, עם ערכה המכילה את כל הדברים הנדרשים. הספר 'תסרוקות ברגע' מיועד לאמהות שאוהבות לפנק את הבנות הקטנות שבבית, וגם לבחורות שאוהבות לשחק קצת בשיער…





חשוב לציין שחוברת להדגמה פיזית תוכלי לקבל בנקודות מכירה רבות בכל הארץ- הכנסי מכאן 
בחוברת תוכלו לקבל גם מבצעים והנחות. 











הספר הזה נותן לך חוויה משפחתית בין אמא לבת, ואפילו בין אחיות גדולות לקטנות…



מאת רבקה גולדברג
הוצאת מדיה 10 
















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה