יום שישי, 17 במאי 2019

כורכומין פוספוליפיד - לספיגה מיטבית בזכות רכיב הכורכומין פוספוליפיד







בשבוע האחרון נאלצתי להתמודד עם וירוס שהגיע למרות שלא הייתי פנויה אליו. 😋 כפי שאתם יודעים כמוני, וירוס לא שואל שאלות אלא "נוחת" עליך בבום!  חולשה ושאר תופעות שגרמו לי רחמים עצמיים הזכירו לי שזה הזמן לחדש את נטילת הכורכומין אחרי ההפסקה. התחלתי ליטול את כורכומין פוספוליפיד mp30 תרימוורה בכמוסות רכות ואני ממתינה לתוצאות...









כבר דובר בשבחו רבות. הכורכום הוא שיח שסגולותיו רבות ומומלץ כתוספת נפלאה לכל תבשיל. במחקרים רבים הוכח כי הכורכום מהווה נוגד חימצון חזק הנלחם בתאים סרטניים ובדלקות שונות. הוא מזרז החלמה ועוזר לגוף להתמודד עם גורמים מזהמים וויראליים. אישית אני צורכת אותו תקופות ממושכות ומקפידה על הפסקות מידי מספר חודשים לטובת הגוף. הרכיב הפעיל בכורכום קרוי כורכומין והוא מהווה 3% מן השורש. לכורכומין יכולת לנטרל רעלנים מהכבד ולאזן את רמות אנזימי הכבד, ולכן הוא מסייע בתהליכי ניקוי הרעלים מהגוף. הכורכום מוריד כולסטרול ומפחית את רמות השומן בדם וזה עוד לא הכל. הכורכום בטוח מאד לשימוש. במטבח ניתן להשתמש בכורכום כתבלין ולהוסיפו למאכלים השונים. הוא מתאים מאוד למרקים, לקציצות, לתבשילי דגנים כגון תבשילי אורז ולתבשילי ירקות. ניתן גם ליטול את שורש הכורכום המיובש, במיצוי נוזלי, באבקה או בכמוסות.







למה דווקא כורכומין פוספוליפיד mp30 תרימוורה בכמוסות רכות?
באופן אישי אני מעדיפה תמיד כמוסות רכות. 
יתרה מכך כורכומין פוספוליפיד הוא התוסף היחיד מסוגו המכיל מולקולות כורכומין פוספוליפיד בעלת נוסחת הספיגה בטכנולוגיית פיטוסום הרשומה כפטנט ומסייעת ביעילות הספיגה של החומרים הפעילים בגוף. 
כורכומין פוספוליפיד ליקוויד ג'ל mp 30 של תרימוורה מכיל 500 מ"ג קומפלקס כורכומין מריווה בכל כמוסה רכה, נוחה לבליעה ובמינון אופטימלי.






את סדרת כורכומין תרימוורה ניתן להשיג בבתי המרקחת
רשתות הפארם וחנויות הטבע. 
30 כמוסות באריזה
מחיר 119 שקל

לשאלות ויעוץ בקו ההדרכה   צלצלו 1800336636






















ריקי ברוך






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה