יום ראשון, 26 במאי 2019

אשף המשא ומתן - דרוש בולם זעזועים אישי- רומן ארוטי מאת אייברי פלין








אין כמו אמא! גם אם נחשוב כולנו אחרת, תמיד נוכל לומר שאמא תרצה באופן חד משמעי את טובת ילדיה. אלא ש.... הדרך לשם לא תמיד נכונה ומה שמונע לעתים מאובססיה אימהית שאינה רואה את המכלול כמו גם מתעלמת מהפרטים, היא מביאה בסופו של דבר את הצורך הבלתי נמנע להציב בפניה שלט עצור! בולם זעזועים שימתן את מהלכיה.

בספר החדש "אשף המשא ומתן" הלך סויר קרלייל ה workaholic צעד אחד קדימה בכדי שיוכל "להתנתק מחבל הטבור". 

האם האחריות האימהית היא רק עלינו האמהות?















דרוש: מגן אנושי
מנהל תובעני, מכור לעבודה, רגזני בדרך כלל, מחפש "מגן אנושי" לטווח קצר, לשם הגנה מפני הסחות דעת חיצוניות מעצבנות, הידועות גם בשם בני אדם.
השכר פתוח למו"מ.
סודיות חובה.


סויר קרלייל, מיליארדר שמכור לעבודה אולי התבדח כשאמר שהוא זקוק לבולם זעזועים-מגן אנושי שירחיק ממנו את אמו. אמו כמו רבות מהאמהות, אימצה לעצמה באופן אובססיבי מטרה ברורה לחתן את בנה תוך שהיא מתעלמת בפועל מכוחו ומעמדו. אלא שסויר בהחלט לא היה צריך חדר המתנה מלא במועמדים שיסיחו את דעתו עוד יותר.
וכשמגיעה נקודת המפנה זה קורה: מועמדת סקסית לתפקיד זוכה לעשות את הבלתי יאמן- היא מצליחה להרחיק את אמו מהמשרד ואחריה את כל נשות החברה הגבוהה שהשתרכו שבעקבותיה. 
ברגע שסויר מצליח לראות את ייחודה גאונותה של התוכנית כמו גם את האישה ותוך השתלשלות האירועים מנתבת גברת קלובר את דרכה והופכת לארוסה פיקטיבית.


התור בדרך לשיננית התארך הפעם יתר על המידה ואני שקעתי בכורסא והתנתקתי לתוך עצמי שקועה בקריאה. כשהשיננית קראה בשמי ולא הרמתי את הראש, היא נאלצה לגשת אלי ולגעת בידי ולומר לי:  "קראתי לך "! "במה את שקועה כל כך?"
הרמתי את הספר והצבעתי על הכריכה: "משהו כאן צריך בולם זעזועים אישי ואני שקועה במתח מה יהיה הצעד הבא.... " 
 אשף המשא ומתן  הוא ספר מושלם לטיסה, לחופשה, בזמן המתנה לרופא ובטח שעל קפה של בין ערביים. קחו אותו אתכם הוא קריא, כתוב בהומור ייחודי ובמתח ארוטי מסקרן.






 אשף המשא ומתן 
מבית ספר לכל
כתב: אייברי פלין
ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר
























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה