יום ראשון, 5 במאי 2019

נקניקיות או לא להיות-יחיעם חוגגים עצמאות 2019 על האש







משהו בחג העצמאות החג שמביא אלינו גם בית קיבול לערכים שלא תמיד רואים מקום בקרב כולנו, משום מה יום העצמאות קיבל עם השנים את המסגרת המלכדת של חגיגות ברביקיו בטבע, בחצר הבית או לחוף הים. כבר התארגנם לקראת החג? 







רבים מאיתנו אוהבים אותם כל ימות השנה - את הנקניקים, הנקניקיות והמעדנים של יחיעם. אצלי הם נמצאים כאן תמיד ובעיקר נקניקיות הביס שמקבלות מעטפת בצק עלים והופכות ל"משה בתיבה". 








לקראת יום העצמאות היום של "מגש הכסף עליו לך ניתנה מדינת היהודים" משווקת יחיעם מגוון מוצרי מעדני בשר שיפארו כל חגיגית בשרים. החברה תשווק סדרה חדשה ללא חומרים משמרים!!! בהם: נקניקיות עוף ונקניקיות חריפת המכילות 12% חלבון. עוד תשווק יחיעם את "קנאקרס" נקניקיות פרימיום (הבן שלי חטף את החבילה!!! ) בהם 13% חלבון. את הקבנוס פפרוני וקבנוס קלאסי שאוכלים אצלי עם חביתה וסלט או סתם כחטיף משובח אפשר לצלות קלות על המנגל ולחגוג שבעתיים.









הנקניקיות מתאימות לצורות הגשה שונות. כל שילוב יהיה מוצלח כל עוד הטעם משובח.
חשוב לציין כי הנקניקיות ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא סוכרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמאט. נקניקיות קנאקרס של יחיעם מיוצרות מבשר הודו ובקר ומתובלות על פי מתכון מקורי. נקניקיות קנאקרס מכילות נתחי בשר איכותיים ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי במיוחד ומעולות על האש. כל סוגי הנקניקיות מצוינות בהכנה על האש ומתאימות לאירועי מנגל בבית ובחוץ. מומלץ לצלות על אש נמוכה.









כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: נקניקיות עוף ונקניקיות חריפות ללא חומרים משמרים: כ- 13.90 ₪ לאריזת 400 גרם. סדרת נקניקיות פרמיום יחיעם (וינר/קנאקרס/קרקובר): כ- 14.90 ₪ לאריזת 225 – 280 גרם. קבנוס (פפרוני/קלאסי): כ- 10.90 ₪ לאריזת 125 גרם.


להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  


















ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה