יום חמישי, 16 במאי 2019

ואם בכל זאת יש יתושים, קחו לכם את X-תוש רול און וסקין סייבר ג'ל של מורז







הם קטנים, מהירים, מתוחכמים וכמעט שלא נראים לעין לפני שהם עוקצים אותנו: היתושים. האורחים הבלתי רצויים של האביב והקיץ לקראתם אנו צועדים. אני מכירה כל מיני פטנטים של סבתות להרחקת יתושים- שקיות עם מים, עשן, שמנים אתרים, כילה מעל מיטות השינה ועוד מיני רעיונות שהשימוש בהם אינו מקל עלינו ברגע שאנו מתחילים להתגרד בגלל העקיצה...

כמו שהדבורה צריכה את צוף הפרחים כדי לייצר דבש כך גם היתושות ולא היתושים! זקוקות לחלבונים שבדם כדי לייצר מהם ביצים. לאחר העקיצה היתושה מעכלת את הדם ויוצרת ביצים מפותחות, מאתרת מקור מים עומדים כדי להטיל בו את ביציה וממשיכה לחפש קורבן חדש לעקיצה. כל יתושה יכולה לעקוץ כעשר פעמים בחייה, וזה בעצם הקשר הכי משמעותי בין מים עומדים וריבוי יתושים. שימו לב!











וכיצד נתמודד מולם? 
בימים אלו משיקה מורז מציעה שני תכשירים משלימים שיקלו עלינו ב"מלחמה" מול היתושים : תכשיר נגד יתושים הוא  X-תוש רול און וסקין סייבר ג'ל לטיפול בעקיצות. 







תכשיר הX-תוש 
תכשיר על בסיס טבעי המסייע בדחיית היתושים, שהוכח מחקרית כמספק הגנה יעילה מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ.
 X-תוש מוצע לנוחות המשתמש, ברול ובתרסיס, מכיל ריכוז גבוה של שמן אקליפטוס לימוני, עשיר בP-menthane-3, 8-diol (PMD) שהוכח בניסויים מעבדתיים כדוחה חרקים יעיל לאורך זמן, יותר משאר חומרי הגלם הטבעיים ובדומה ליעילות המוצרים הסינטטיים.
 חשוב!! הפורמולה הייחודית נטולת פראבנים ומועשרת בוויטמינים  E, B5  ובמיצוי אלוורה, המסייעים יחד בהרגעת העור ובטיפוחו.  
מחיר מומלץ לצרכן לתרסיס 65 מ"ל ורול 50 מ"ל ₪ 49.90.


ג'ל סקין סייבר
ג'ל להקלה על עור פגום על בסיס תערובת מיצוי צמחים המוכרים בספרות כבעלי יכולת שיקום העור והרגעה  כפוליגונום, מרווה, הדס, לענה וצמח הפוליגונום אשר ניחן בסגולות ריפוי רבות ומכיל מרכיבים אורגניים, ויטמינים וחומצות טבעיות. החומרים הפעילים יעילים להגנה, לשיקום, להרגעה ולהחייאה מהירה של עור פגוע ותורמים לשמירה על עור חלק, נעים ובריא. ג'ל סקין סייבר אושר ע"י האגודה הישראלית לסוכרת.
מומלץ לאחסן את ג'ל הסקין סייבר במקרר על מנת לייצר אפקט קירור במריחה על עקיצה.
הקור עוזר להרגיע במהרה את הגרד. 
מחיר מומלץ לצרכן ל50 מ"ל הינו 59.90










את תכשירי מורז, ניתן לרכוש בכל רשתות הפארם, בתי הטבע, קופות החולים ובתי המרקחת. למידע נוסף ושירות לקוחות 04-6597138 www.moraz.co.il
 *** לכל טיול, נסיעה, יציאה לטבע, טיסה והליכה לים ולבריכה הצטיידו בכשירי מורז. 



























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה