יום שני, 20 במאי 2019

טבליות ללעיסה של ברזל טננבלוט הן הפתרון היעיל והמהיר לאנמיה.









תקופות ממושכות בחיי הייתי על סף אנמיה שנבעה במרבית הפעמים מתזונה. בתקופות שבדיקות הדם הצביעו על אומדני ברזל נמוכים (מאגרי הברזל) הייתי סובלת מעייפות כללית, קושי להתמיד בפעילות גופנית, נדודי שינה, כאבי ראש שגבלו לעתים בסחרחורות עד שהרופאה שבה והמליצה לי ליטול תוסף ברזל במטרה לחדש את ייצר המוגלובין התקין בכמות שהגוף שלי זקוק לו.  
אלא שתוספי התזונה שעמדו לרשותי לא התאימו לי. תופעות הלוואי או המגבלות בנטילה הפריעו לי להתמיד בהם, ומהר מאוד חזרתי לסורי והותרתי את האריזות הכמעט שלמות למגירה. (הברזל משום מה לא עלה כשהן היו במגרה...  😅)


הגוף שלנו אינו יכול לתפקד באופן שלם בהעדר מינרל הברזל. מינרל הברזל אחראי על אנרגיית הגוף בתא ועל ייצור ההמוגלובין, הוא נושא את החמצן ומעורב בתהליכים חשובים במבנה השלד ותפקוד אברים פנימיים.
חסר ברזל גורם לתשישות עייפות, איבוד משקל ותאבון, כאבי ראש, ירידה ברמת הקשב והריכוז, ועד פגיעה בגדילה! 
ברזל טננבלוט -טבליות לעיסה מתאימות בעיקר לנשים בגיל הפריון ולנשים שלאחר הריונות ולידה, שנדרשות להשלים חסרי ברזל משמעותיים בפרק  זמן קצר!!! 
כמה קריטריונים עינינו אותי תמיד בדרך לחיבור עם תוסף הברזל שיתאים לי. לפני הכל בקשתי לדעת מהי מידת יעילותו. כי חשוב לי ליטול תוסף שמידת הספיגה שלו מיטבית. שנית התמקדתי במינון הברזל מתוך בכל טבלייה. היש תופעות לוואי כל שהן ומהי חומרתן, לא התעלמתי גם לא מעלות התוסף באופן יחסי ליעילותו.


בתחילת החודש האחרון החלטתי לנסות את תוסף התזונה החדש שמשווקת חברת מורז, אני מכירה את החברה ומשתמשת במגוון רב של מוצרים תחת המותג. 
ברזל טננבלוט בטבליות לעיסה מבית הובנר גרמניה, הן טבליות לעיסה אורגניות בטעם נקטר פירות עדין וטעים במיוחד.  


מעולם לא ניסית ליטול תוסף לעיס. הייתה לי התנגדות מבלי שידעתי אפילו מה מקורה. 
הייתי חייבת לברר וחזרתי עם התשובות המעודדות. תוסף הברזל טננבלוט הוא ברזל עדין הרשום בפטנט - חשוב לי מאוד! (iron vital M ) המשפר את ערכי הברזל בדם בפרק זמן קצר יחסית. בול מה שאני צריכה אמרתי לעצמי עם חוסר הסבלנות המוכר לי ולא פחות מעולה לבתי הבכורה שסובלת אנמיה שלאחר לידה מלפני חודשיים. יצאנו לדרך. כל אחת והמינון שלה. 









למה ברזל טננבלוט מתאים לי? 
iron vital M ללעיסה פותח  על בסיס מולוקולה יחודית של ברזל דו פוספטי, המאפשרת ספיגה ישירה במעי וזמינות ביולוגית גבוהה ללא תופעות לוואי וללא עצירות. העשרת התוסף בחומצה פולית וויטמין מעצימה את ספיגתו בגוף וזה ניכר מידית בתוצאות בדיקות הדם בהן ניכר שיפור הפריטין (מאגרי הברזל* )


על פי הגרף המצורף ניתן להבחין שהתחלתי ליטול בתחילת החודש ואחרי ולקראת סופו נשלחתי לבדיקת דם. פרק הזמן הקצר ניכר מיד בתוצאה הראשונה ואני ממשיכה ליטול על עלייה מקסימלית. 







נוטלים ברזל?

זכרו שמוטב על קיבה ריקה
מומלץ להימנע ממוצרי חלב, קפה, תה, סובין, חלמון, וסיבים שעלולים לפגוע בספיגה.
מומלץ לשלב תזונה עשירת ברזל: עלים ירוקים,בשר אורגני, מולסה, משמשים מיובשים ושקדים
ברזל עדין תפחית את תופעות הלוואי ומומלץ המעקב אחר תמונת הכללית בהמלצת נרופא;.


טבליות לעיסה - ברזל טננבלוט - iron vital M
ללא גלוטן,ללא שמרים וללא אלכוהול, נטול חומרים משמרים, סוכר ודבש  כשר,
אנרגיה: 4 קלוריות לטבליה אחת

עובדות תזונה: כל טבליה מכילה: 30 מ"ג ויטמין C 400 מק"ג 15 מ"ג ברזל 
המלצת אחסון: במקום קריר ויבש. להימנע מחשיפה לשמש 
טבליות iron vital M מבית מורז 
לרכישה ברשתות הפארם, בתי הטבע, קופות החולים, ללא מרשם רופא
30 טבליות המחיר המומלץ 99 שקל 
למידע ושרות לקוחות 048571888 




















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה