יום חמישי, 14 בינואר 2021

הכי נכון לתת לילדים שלנו משחקי יצירה, הרכבה וחשיבה מבית Clicktoy וישראטוייס - הרחיקו אותם מהמסכים

 


תומס שלנו נכדי הבכור כמעט בין שנתיים. עד לרגע זה תומס אינו יושב בכלל מול מסכים או תשדירים שלא דורשים ממנו שתוף פעולה, שימוש במוטוריקה, הפעלה ודמיון. עצם זה שנמצא בבית ולא נשלח לגן עד לרגע זה מאפשר לו להשתתף בסדנאות וקורסים שבוחרת בתי-אימו והיא זו שמלמדת אותו כל דבר ששייך לחיים האמתיים.  אולי בזכות זה הוא מדבר באופן שוטף כבר בגיל שנה (להשוואה בני הצעיר לא אמר חצי משפט עד גיל שנתיים). לתהליך ההתפתחות של תומס שותפים ספרי קריאה שאנו מקראים לו מגיל אפס יום יום, משחקי יצירה, משחקי הרכבה, פאזלים, דגמי בעלי חיים, ביקור בחוות בעלי חיים, הפעלות עם ילדים ספרים אינטראקטיביים וכו... 





בימים אלו ולא רק בגלל ימי הסגר שנכפו עלינו, מבלה תומס עם משחקי הקופסה מבית "ישראטוייס". מבחר חדש של משחקים הדורשים ממנו הפעלה ודמיון, עבודת צוות, הרכבה והתמודדות, ממלאים את זמנו והוא בוחר בהם בכל יום מחדש. מתוך המבחר שיש בידינו ומתאים לגילאים שונים תוכלו למצוא באתר משחקים וצעצועים לשכבות גיל שונות: תוכלו לבחור לפעוטות צעצועי וספרי התפתחות מצויינים. מאז שנולד יש לנו מבחר של חמישייה ספרים אינטראקטיביים שתומס אוהב ואני ממליצה לכל הורה לרכוש באתר. לידיעתכם המחיר מצוין בהשוואה לחנויות אחרות (בדוק!!). עוד בישראטוייס מגוון רחב של משחקי הרכבה שמתאימים לטווח גילים רחב שתוכלו לבחור מכאן במשלוח עד הבית. מארזי לגו בנושאים שונים לצד פליימוביל לצעירים יותר. ממונעים על גלגלים, משחקי הרכבה מעץ כמו שיש לתומס במבחר גדול (כן, אנו מעדיפים צעצועים עשויים מעץ!) מוצרים לבית ולגינה שמתאימים יותר לימי האביב והקיץ, מוצרי נגינה ועוד שפע רחב של צעצועים, משחקים, פאזלים ומוצרים לכל גיל ולכל מטרה.








למי שטרם התנסה באתר ישראטוייס אוסיף מספר עובדות לשם ההכרות Clicktoy צעצועים בקליק, היינה חנות מקוונת לצעצועים ומשחקי ילדים הגדולה בישראל. בחנות מגוון משחקים עצום מעל 10,000 פריטים, מותגים, ומוצרי תינוקות, משחקים וצעצועים, החברה משווקת ומייבאת צעצועים מסין גרמניה ספרד צכיה ומלטה. לצד החנות המקוונת מחזיקה החברה בבעלות נוספת של רשת חנויות הצעצועים “בוטיק הצעצועים” בוטיק הצעצועים הינה רשת הצעצועים המובילה במגזר החרדי\דתי וידועה בטיב השירות ובמחירים המוזלים.




בוטיק הצעצועים – Clicktoy פועלת למען הקהילה במהלך כל ימות השנה וכן בחגים הגדולים בהם היא נרתמת למען עמותות שונות לעזרה לנזקקים וכן בפעילות יזומה ומשמחת למען ילדים בכל רחבי הארץ.
וגם היום תוכלו לקחת חלק במיזם מחזירים לקהילה.





אם גם אתם רוצים לקדם את ילדכם הצעירים ולאפשר להם שעות חשיבה, יצירה, פעילות מבורכת של מוטיריקה עדינה, מחשחי חברה, הפעלות הדורשות דמיון ושעות הנאה מגוות אני ממליצה לכם לבקר באתר Clicktoy ולהזמין במחירי המבצע המוצעים.








ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה