יום שישי, 22 בינואר 2021

שמרים במילוי שוקולד, במילוי פרג או דניש קינמון - אחוה משיקה סדרת עוגות באריזה אישית.

 

התנהלות ושגרה חדשה בימי הקורונה למדה אותנו את יתרונה וחשיבותה של האריזה האישית במזון. שמירה על היגיינה כללית והיגיינה בכל מה שקשור לאוכל ושתיה הפכו לשגרה הכרחית מבורכת. בימים אלו משיקה חברת אחווה סדרת עוגות חדשה באריזה אישית. הכי נכון, הכי היגייני והכי חשוב בהקפדה הנדרשת. העוגות עשירות במילוי וארוזות באופן השומר טריות.



שלושה מוצרי מאפה בטעמים נפלאים מושקים על ידי חברת אחוה היצרנית המובילה בישראל למוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה. תוכלו לבחור את כולם או ביניהם: עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, עוגת שמרים אישית במילוי פרג, ועוגת שמרים אישית דניש קינמון. טעמן המשובח וטריותן עושות אותן להכי קרובות לעוגת קונדיטוריה. הן עשויות בצק שמרים פריך ונימוח, עשירות במלית וטעמן המשובח משווה להן ערך של אפייה ביתית.  העוגות משווקות באריזה אישית של 120 גרם, הן מתאימות למנת ביניים לצד הקפה של 10:00 או לצד הקפה של 16:00. מצוינות כארוחת ביניים, הן מהוות קינוח ראוי ופתרון לאכילה מחוץ לבית לצד משקה פרי, משקה חם או קר. 

 

מתוך הניסיון שלי מומלץ להוציא מהאריזה ולחמם לפני ההגשה. חממו את הטוסטר אובן לחום גבוה ביותר 5-8 דקות ואז כבו אותו והכניסו את העוגה ללא האריזה כמובן. צלצלו לספר לי כמה טעים היה לכם. 




כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ 2.5-3.5 ש"ח לעוגה אישית במשקל 120 גרם.
להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ. 














ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה