יום חמישי, 7 בינואר 2021

חדש מניקול - מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות ומטליות לחות בתוספת חומץ

 





שני דברים אופייניים לי כבר שנים: בבית שלי יש מבחר גדול של מוצרים ותכשירים מבית ניקול. תכשירים ומוצרים לניקיון, למטבח, באפיה ובכלל. כל אלו מחד, ומאידך אני לא מפסיקה להשתמש בחומץ לבן כתכשיר ניקיון להברקת ברזים, סירי נירוסטה, הסרת אבנית ובשטיפה אחרונה במכונת הכביסה. היום אספר לכם על השילוב המנצח בין השניים.  

בימים אלו ממש משיק ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון מבית קימברלי קלארק, שני מוצרים חדשים בקטגוריית המטליות הלחות שיהפכו את החיים של כולנו להרבה יותר קלים: מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות ומטליות לחות בתוספת חומץ להברקה בקלות. 







אני שונאת לנקות חלונות ומאז ומתמיד האצלתי את הסמכות לבעלי שעושה זאת מצוין ובאהבה.
חלונות מלוכלכים מפריעים במיוחד לחובבי הניקיון. גם למראות ופריטי נוי עשויי מראה יש תפקיד נכבד בבית, ואף אחד לא רוצה להביט בעצמו מבעד למראה מלוכלכת או מלאת אבק. ניקוי חלונות ידוע כמשימה קשה במיוחדת שדרשה עד היום שימוש בספריי חלונות ביד אחת ומטלית או מגבת נייר ביד השנייה. מתוך צורך זה נולדו המטליות החדשות שפיתח המותג ניקול – מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות.

המטליות הלחות של ניקול לניקוי חלונות ומראות מנקות ומבריקות משטחי זכוכית ומראות בדרך קלה, יעילה וחסכונית, מבלי להשאיר סימנים וסיבים. הבד הייחודי והאיכותי ספוג בנוזל מותאם לניקוי, הסרת אבק וכתמים והברקה של משטחי זכוכית. 

מוצר נוסף שמושק בימים אלו מבית ניקול הן מטליות לחות בתוספת חומץ לניקוי מהיר הברקה בקלי קלות. למי שטרם נחשף לסודותיו הגלויים של החומץ, החומץ ידוע כחומר טבעי לניקוי ולהברקה. המטליות החדשות של ניקול בתוספת חומץ מסירות ביעילות לכלוך, אבק, כתמי מזון ושומן ומותירות ריח רענן ונעים ברחבי הבית.

*ניתן להשיג את מגוון מוצרי ניקול ברשתות השיווק והפארם


























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה