יום שישי, 22 בינואר 2021

YO'RIDGE השילוב הטבעוני של יוגורט ופורידג' עכשיו גם בישראל.

 


בזכות ההצלחה הגדולה בלונדון זה קורה עתה גם בישראל. חברת יופיקס המפתחת תחליפי חלב מן הצומח, פתחה לאחרונה סדרת יוגורטים פרוביוטית חדשה על בסיס צמחי, תחת המותג the real foodists - YO'RIDG



לאור הצלחת הסדרה בלונדון, הוחלט להביא אותה גם לישראל. סדרת היוגורטים על בסיס צמחי מכילה חתיכות שיבולת שועל, שילוב של יוגורט ודייסה המיוצרים רק מרכיבי איכות משובחים. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים ולא צבעי מאכל וחומרים משמרים. הוא מכיל את החיידקים הפרוביוטיים בדומה ליוגורט חלבי ואחוז פרי גבוה. עצם המרקם הסמיך בזכות תוספת השיבולת שועל מהווה היוגורט פתרון מועדף לארוחת בוקר כמו גם לארוחת ביניים קלה, מזינה, ארוזה והגיינית. 







סדרת YO'RIDGE כוללת עד עתה שלושה מוצרי יוגורט ללא חלב בטעמים שונים ועשויים כאמור ארבעה רכיבים וחומרים טבעיים בלבד. ברכיבים: קוקוס, שומשום, שיבולת שועל ועדשים. תוכלו לבחור בים שלושה הטעמים המומלצים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות אני עפתי על טעם תפוח העץ וקינמון שהזכיר לי עוגה. ראוי לציין כאן כי חתיכות שיבולת השועל במעדן מסמיכות את היוגורט והופכות אותו למזון עשיר ומשביע. YO'RIDGE הוא מוצר cleanlabel, מבוסס דגנים בגידול בר קיימא. 


ולמי שטרם הכיר עד עתה אציין כי יופיקס היא חברת סטארט-אפ ישראלית שיזם ופיתח רונן לביא, היא הראשונה במיזמי חממת the kitchen של קבוצת שטראוס. YO'RIDGE נמכרים בישראל סניפי green של שופרסל.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות ישראל.
מחיר מומלץ 6.90 ש"ח ליחידה במשקל 125 גרם
להשיג בחנויות שופרסל גרין.














ריקי ברוך










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה