יום שני, 11 בינואר 2021

INABA המותג היפני המוכר משיק לראשונה סדרת חטיפים לכלבים, שכוללת את מעדני צ'ורו אהבתם של החתולים.

 


אי אפשר שלא לאהוב אותו כי הוא מקסים, קשוב וצייתן שכל פינוק שהוא מקבל הוא ראוי לו מכל הלב. הוא חלק מהמשפחה ומאז שהגיע לכאן הוא זוכה לאוכל, ליחס ולטיפול הטוב ביותר. להויד - hoide הכלב הנפלא שלנו מגיע הכי טוב. אנו מפנקים אותו במזון, ביגוד, טיפולי רפואה, הוא מחזיק פוליסת ביטוח בריאות ובעיקר נותן ומקבל המון אהבה. 

גם אתם אוהבים ומאמצים בעלי חיים?




בימים אלו אחרי תקופה ממושכת שהיו קהל היעד הבלעדי לחתולים משיק המותג היפני INABA את חטיפי הצ'ורו המפורסמים, לראשונה בגרסה לכלבים. חטיפי הצ'ורו ששיגעו כבר את כל החתולים בעולם, מהווים מעדן אהוב ומפנק, המרקם שלהם נוזלי בניגוד לחטיפים רבים אחרים בשוק, הם נראים כמו ה"שלוקים" ששותים הילדים ואף ניתנים להקפאה.



החטיפים מבוקשים בעולם בזכות טעמם המשובח וערכיהם התזונתיים. החטיפים מגיעים במספר טעמים ומרקמים. הם מכילים רכיבים טבעיים ואינם מכילים צבעי מאכל מלאכותיים. החטיפים החדשניים לכלבים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות כמיטב המסורת היפנית הקפדנית. הם מתאימים כמזון משלים, כחטיף, כפרס ותורמים לקשר החם שבין הכלב לבעליו.

אפשר להקפיא את החטיפים ולהגיש לכלב כמו שלוק קפוא ביום קיץ חמים.  






***חברת ביופט בע"מ, מקבוצת מוצרי מעברות, הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. החברה, אשר נוסדה בשנת 1972 כחלוצה בתחום הייצור של מזון יבש לכלבים ולחתולים, בנתה עם השנים מוניטין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, גם בארץ וגם בקרב החברות המובילות בעולם, אשר בחרו בה לייצג אותן בשוק חיות המחמד הישראלי. היום משווקת ביופט את מוצריה, הכוללים מזון יבש, לח וציוד לכ-500 חנויות מחמד בישראל, מרפאות ווטרינריות, אלפי מגדלים ולרשתות המזון הגדולות.








ריקי ברוך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה