יום שני, 25 בינואר 2021

כמו שירים-הגיגים של בוקר מזדקן, אל תהיה אוגר ואֶת אחותי, אֶת עצמי -ספרים בהמלצה

 




ספר צילומים ושירים חדש: כמו שירים, הגיגים של בוקר מזדקן מאת עמר וינר

בימים אלו רואה אור ספר שירים וצילומים חדש "כמו שירים, הגיגים של בוקר מזדקן", ספר מתנה נפלא המביא מבחר שירים צילומים והגיגים מאת עמר וינר זקן הבוקרים ברמת הגולן.



בהיכל התרבות 
שלי
שכיפת השמים
כיפתו.
שרים,
התן,
שקולו קול כינור
והזאב
קולו רך ועמוק.
כמו הצ'לו.
או כמו קולו 
של לאונרד
שכבר אינו
עימנו.

 עמר, שמלבד עיסוקיו כבוקר הוא גם צלם מחונן, משתמש בתצלומיו כפלטפורמה לשירים קצרים ולאמירות שבאמצעותם הוא מציג את עולמו הפנימי, מספר על חייו, על אהבותיו, על הטבע ועל הנוף המקיף אותו ואותנו, וכל זאת ברגישות ובעדינות, אך במילים שוות לכל נפש.







כמו הים
כך השדות
עוד מבקשים
לשמור דברם.

כמו גלים
גם שיבולים
קוראות לרוח 
לעזרם.

והאדם נושם שירם
ןמשאירם
כהד אומרם.

עֹמר וינר נולד וגדל בקיבוץ גבעת חיים. עם סיום שירותו בצבא, בגמר מלחמת ששת הימים, עלה לרמת הגולן והיה בין ראשוני המתיישבים בה ובין מקימי קיבוץ מרום גולן. רוב שנותיו עוסק עמר בגידול בקר בשדה ובשמירה על חיות הבר בטבע, תוך פיתוח שיטות חדשות ומקוריות לצורך זה.

אין מרהיב ועצום מיופיו הנקי של הטבע, וכשהוא משתלב בשירים והגיגים מוכפל הדרו. קחו את הספר והעניקו אותו במתנה למי שאתם הכי אוהבים, ואגב, זה כולל אתכם. ספר מצוין. 


 "כמו שירים, הגיגים של בוקר מזדקן" מאת עמר וינר. הוצאת "ספרי ניב", עמודים לא ממוספרים, כריכה קשה. מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה.
*****



אל תהיה אוגר מאת תומר פורת- להצליח ולהתפתח בישראל מבלי לרוץ במעגלים


אוגרים רצים על אותו גלגל, מוציאים הרבה אנרגיה, מתעייפים - ולא מגיעים לשום מקום. הספר "אל תהיה אוגר - להצליח ולהתפתח בישראל מבלי לרוץ במעגלים" מאת תומר פורת, מספר את המסע של תומר מתוך משבר הקורונה להצלחה עסקית ענקית.



יכולת ניהול עצמי, תרגול של פיתוח תעוזה והימנעות מאזור הנוחות שלנו, וגם התגברות על כל מצב בלתי צפוי כדי שידכם תוכל להיות תמיד על העליונה, הם שלושה כלים ראויים שיעניק לכם הספר במחולק שני חלקים.  
 החלק הראשון מספר על ההתמודדות של תומר פורת בתקופה הנוכחית, משבר הקורונה, על הקשיים ועל המהפך שעשה ואשר שינו את חייו. זהו סיפור שמטרתו לעורר בכם השראה. בחלק השני, שבנוי בצורת מדריך, הוא מלמד בצורה מעשית את שלושת הכלים שבעזרתם הצליח לחולל את המהפך, שלושת הכלים הבלעדיים שכל אחד ואחת יכול להשתמש בו ולהצליח בישראל.

תומר פורת, בעלים ומנכ"ל של be a leader ושל "אקזיט קלאב", מאמין בלהגיע הכי רחוק ולהרוויח מעבר לדמיון בדרך ייחודית הרואה הזדמנויות, ולא בעיות. המטרה של תומר היא לעזור לכם בדרך להצלחה. גאה להתנדב מדי שבוע במכינות הקדם-צבאיות "שחר" ובתוכנית לפיתוח יזמים צעירים JA-ISRAEL. תומר, הנשוי באושר לשחר, הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים, קואוצ'ר מוסמך ומאמן עסקי מוסמך, ומאחוריו ניסיון רב-שנים בליווי אנשים פרטיים ועסקים.

"אל תהיה אוגר - להצליח ולהתפתח בישראל מבלי לרוץ במעגלים" מאת תומר פורת. הוצאת "ספרי ניב", 109 עמודים + דפים למילוי עצמי. מחיר לצרכן 79.90 ש"ח. ניתן להשיגו בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת, או באתר ההוצאה ובאתר של תומר פורת.
*****


אֶת אחותי, אֶת עצמי מאת בלה רות סמואל טננהולץ




מה מניע אישה בת שבעים לצאת לחיפוש אחרי אחות שאבדה ושאותה לא פגשה מעולם? סיגל פרינס נולדה למשפחה שאיבדה את כל ילדיה בשואה. שני בנים שנרצחו ובת אחת ששרדה את התופת, אך נחטפה על ידי הכנסייה הקתולית, הוטבלה ונעלמה.

כל חייה מרגישה סיגל גיבורת הספר החדש 
"אֶת אחותי, אֶת עצמי" שהיא בת מחליפה, ומה שיוצר קשר מורכב ומאתגר עם הוריה. בבגרותה המאוחרת מרגישה סיגל שהיא חייבת למצוא את אחותה האבודה, להחזיר אותה למשפחה ועל ידי כך לתקן את העוול הנורא. במהלך המסע מבינה סיגל שזהו גם מסע אל תוככי נפשה ופונה לטיפול נפשי. בזכות השיחות חושפת סיגל עולם שהיה קיים בסתר נפשה ובחיים החדשים שנבנו בעבור אחותה. 

זהו רומן מרגש ונוגע, העלילה מטלטלת, בחלקה בלשית ובחלקה דרמה היסטורית שיש בה גם מחֵקֶר השואה. "אֶת אחותי, אֶת עצמי" שואב את הקורא אל תוך התרחשויות המשקפות משפחה פגומה ובו־זמנית אמיצה כל כך, סיפור שהוא נשורת של השואה.

"ניערתי את עצמי, הזזתי הצידה את אבחנותיי, את רגשותיי. הזכרתי לעצמי שהחלטתי דבר מה, ואני עומדת בו. 'זה מאוד פשוט', אני אומרת כשאני עדיין מחפשת שפת גוף המתאימה למעמדי החדש. 'בשנה האחרונה ירדתי יותר משלושים קילו, ואני מרגישה חדשה לגמרי, כאילו אני אסיר משוחרר. אבל יש לי התקפי חרדה, ואני חיה בפחד מתמיד מהידיעה שאני עלולה לאבד את היכולת להמשיך בשינוי המדהים שעשיתי בחיי, וחומות הכלא של גופי ייסגרו עליי מחדש". (מתוך הספר)


בלה רות סמואל טננהולץ היא ילידת הולנד, והוריה ושתי אחיותיה הגדולות הם ניצולי שואה. היא דוקטור לספרות אנגלית והייתה מרצה לספרות במכללות "שאנן" ו"גורדון". היום היא עוסקת בכתיבה ובתרגום, חוקרת את זיכרון השואה, מנסה להגביר את המודעות לשואה בהולנד. היא עמיתת מחקר פורום עמיתי שפיגל, המכון לחקר השואה באוניברסיטת בר-אילן. היא אם לשישה ילדים בוגרים, מוקפת נכדים ונינים. "אֶת אחותי, אֶת עצמי" הוא ספרה הרביעי. קדמו לו ספר ילדים, ספר שירים באנגלית והספר "ארץ גשרים רבים", שיצא לאור בשנת2019 בהוצאת שאנן ותורגם להולנדית. בלה רות גרה בפרבר בחיפה ליד הים ומאמינה שהחיים רק החלו.


רומן נוגע ומרגש. 
"אֶת אחותי, אֶת עצמי" מאת בלה רות סמואל טננהולץ. הוצאת "ספרי ניב", 184 עמודים. מחיר לצרכן 74 ש"ח. ניתן להשיגו בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת, או באתר ההוצאה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה