יום ראשון, 10 בינואר 2021

תכירו את סדרת הפריכיות EXTRA המגיעות בימים אלו לישראל.





דומה כי הסגר שנכנס להידוק בימים אלו, משאיר אותנו בבית ימים ושעות רבים, מה שמעורר בנו את הרצון העז לנחמה. אין בדיוק דרך להתמודד עם זה והפיצוי חייב להגיע. מתוך ההבנה של כולנו יש אופציות מגוונות לפיצוי: מסכים, ספרים, משחקים, למידה, ספורט בין ארבע קירות ואוכל.
את האוכל שלנו אנו מנסים לאזן גם בימי הסגר, אבל הפיצוי הוא כבר דבר אחר... רצוי לבחור את הפיצוי הנכון כדי שיהיה מתגמל את הגוף, טעים ומזין בו זמנית.




בימים אלו משיקה חברת תבליני מימון סדרת מוצרי פריכיות מהפכנית. החברה תשווק את פריכיות האורז  של rice -up המיוצרות בבולגריה, ויושקו בישראל תחת המותג EXTRA 
פריכיות האורז של extra כוללות פריכיות אישיות מאורז חום מלא בטעמים שונים, פריכיות בציפוי שוקולד בלגי (הורס!!!!), פריכיות עם תוספות בהן צ'יה, קינואה וכוסמת, פריכיות  במאגדת צ'יפס אורז מלא בטעמים שונים, סדרת פרוטאין ו"סופר סידס".



מבטיחה לכם מניסיון שלא תעמדו בפניהם. 



סדרת הפריכיות מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית מגרעין האורז המלא ולא מקמח אורז והיא כוללת  35 מוצרים!
בין המוצרים:
פריכיות אורז אישיות
פריכיות מאגדת
פריכיות שוקולד בלגי
צ'יפס אורז



הפריכיות זכו להצלחה עולמית ב60 מדינות שונות בעולם. בפיתוחם ניתן דגש רב לטעם, למרכיבים, למרקם כדי להגיש מוצר extra טעים, המיוצר מאורז חום מלא מתובל ועם תוספות. 
פריכיות אקסטרה המצופות בשוקולד בלי-הורס כבר אמרתי... הן אקסטרה קריספי, דקות במיוחד בזכות טכנולוגיית היצור, אקסטרה בריא היות שהן אפויות ועשויות מדגן מלא מיוצרות על ידי חימום הגרעין באופן השומר על המינרלים והוויטמינים. עוד אוסיף, הפריכות מכילות דגנים, קטניות, תוספת חלבון, ולהן ערך קלורי נמוך. כל המוצרים ללא גלוטן (למעט פריכיות השוקולד), הן טבעוניות ואינם מכילים חומרים מהחי.

הפריכיות זכו להצלחה עולמית ונמכרות במדינות רבות ברחבי העולם. בפיתוח הקטגוריה ניתן דגש רב לטעם, למרקם ולרכיבים, על מנת שהמוצר יהיה אקסטרה טעים; מיוצר מאורז חום מלא מתובל ועם תוספות מגוונות. פריכיות אקסטרה היחידות המצופות בשוקולד בלגי. אקסטרה קריספי – הטכנולוגיה הייחודית בה הן מיוצרות מאפשרת לפריכיות להיות פריכות ודקות במיוחד. אקסטרה בריא -  פריכיות אפויות, העשויות מדגן מלא ומיוצרות על ידי חימום של הגרעין השלם לשמירת מלוא הוויטמינים והמינרלים. בנוסף, הפריכיות מכילות דגנים, קטניות, תוספת חלבון ובעלות ערך קלורי נמוך. כל המוצרים ללא גלוטן, ולמעט פריכיות השוקולד, אינם מכילים חומרים מן החי וטבעוניים.

לדברי צחי כנען, מבכירי הדיאטנים הקליניים בישראל, "אם שואלים אותי כדיאטן המתמחה בהרזיה, מטבוליזם ותזונת ספורט, איזה מוצר היית חולם שיהיה במדף? אין ספק שאקסטרה עשיר בחלבון הוא זה. חטיף אפוי המשלב דגנים מלאים עם קטניות, מיוצר מחימום של הגרעין השלם לשמירת מלוא הוויטמינים והמינרלים. מומלץ כארוחת ביניים טעימה, מזינה ודלת קלוריות".




כשר בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות הראשית לישראל (פריכיות שוקולד בכשרות הרבנות).

מחיר מומלץ לצרכן: פריכיות בטעמים (24 גר'): כ-3.90 ₪; אריזת חיסכון (200 גר'): כ-14.90 ₪; פריכיות שוקולד (90-30 גר'): כ-3.90 – 7.90 ₪; צ'יפס אורז (120-60 גר'): כ-5.90 – 10.90 ₪. להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.



 













ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה