יום שני, 4 בינואר 2021

less is more - בצעי איבחון און ליין ותכירי את סדרת מוצרי הטיפוח לפנים-IM של דנה טל.

 



כבר שנים שאני שואפת להשתמש במוצרי טיפוח וקוסמטיקה שהכי מתאימים לעור פני. בכל פעם שאני מסתובבת בפארמים והדיילת פונה אלי בהמלצות, אני נכנסת לאנטי ומקשיבה כמו קהל שבוי בחוסר עניין, מתעלמת מהתכנים ומחליטה בסופו של דבר, לא לקנות.

כולנו מכירות את הריטואל הזה של יועצות היופי שמקדמות את פניך כדי לספר לך למה הקרם שלהן הכי מתאים והכי משתלם ממש היום. הדיילות שמרביתן מכוסות שכבת מייק אפ עבה, מאופרות למשעי שיודעות בדיוק מה הכי טוב לך. מוכר?  אבל אני, כמו שאני, עומדת, מאזינה, מחייכת, מודה וממשיכה.




את הקוסמטיקה שלי אני בוחרת לבדי ומשתדלת לעשות זאת נכון. השבוע הכרתי את האתר של דנה טל

דנה טל היא קוסמטיקאית בכירה. שותפה בכתיבת ספר לימוד מקצועי רשמי של משרד הכלכלה בתחום הקוסמטיקה. מרצה ומלמדת שבאתר שלה מצאתי את התשובות הכי קרובות לצרכים של עור פני וכל זאת באון ליין מבלי לצאת מהבית. 

אבחון קצר של 9-10 שאלות המתבצע און ליין מאפשר לדנה לתת את המענה המקצועי ולבחור עבורי ועבורך את התכשירים המתאימים יותר לעור הפנים. דנה מתבססת על ניסיון רב שנים וחקר מעמיק, ומאמצת גישה אקולוגית לחיים בכלל ולצרכנות בפרט. דנה מתייחסת אלייך. לעור שלך, לזמן שלך, להרגלי החיים שלך ולכסף שלך מאד בכבוד וברצינות. ומכאן חשיבותו של האבחון

בצעתי את האבחון ששלביו מצורפים בתצלומי המסך הבאים וקבלתי המלצה לארבעה מוצרים ספציפיים המיועדים לעור פני ולאורח החיים היומי שלי.  
















מתוך השפע הקיים כיום בשוק הבעיה שלנו כצרכניות היא לבחור את המוצר הקוסמטי שמתאים לעור שלי. מוצרי קוסמטיקה שמתאימים לעור יבש, כמו שלי למשל, לא בהכרח מתאימים לעור יבש צעיר, ואולי לא מתאימים בכלל לעור יבש רגיש. ולכן מצד אחד חשוב להבין מה יש במוצר, ואיך המוצר עוזר לעור. ומהצד שני, ולא פחות חשוב, להבין איזה סוג עור יש לנו. (יבש, שמן מעורב).


ההמלצות שקבלתי בסוף האבחון 


מי היה מאמין לפני 10 שנים שנקבל יעוץ רפואי אונליין. באתר של דנה טל יש אבחון קוסמטי שאותו את צריכה למלא כדי שהממליצה תוכל להכיר את עורך. יש בו מוצרים קוסמטיים באיכות מקצועית. והכי חשוב, יש בו התאמה. למוצרים שאת צריכה להשתמש בהם. 

בסיום תהליך האבחון תקבלי המלצות טיפוח שמותאמות לך אישית ואינדיבידואלית בדיוק כמו במכון הקוסמטי.
בנוסף ואם זה מעניין אותך תוכלי לקרא על מרכיבי כל תכשיר ודרך השימוש בו. אני עשיתי זאת לעומק וגם שאלתי שאלות. עוד באתר מאמרים, סרטונים והמון ידע מקצועי שיכול לתרום להבנה שלך לגבי העור שלך,
התפקודים שלו והחומרים שמתאימים לו.


אדגיש כי גישת less is more מציעה שילובים שונים של המוצרים מספקים טיפוח לכל יום, כל השנה. דנה גם מייעצת כיצד להפוך כל מוצר לרב שימושי (למשל, קרם פנים שמתאים גם כקרם עיניים)
המוצרים מוצעים במיכלי פלסטיק שניתן למחזר, ההסבר מודפס על נייר ממוחזר והם ללא קופסה (שבלאו הכי נזרקת)





האתר של דנה טל מציע טיפים איך לא להעמיס על מדף הטיפוח בבית ועל הכיס, עונה לשאלות ומכיל פרטים על כל אחד מהמוצרים.  



את סדרת המוצרים המקצועית סדרת im 
יצרה דנה טל לפי העיקרון של less is more 
בואי הכירי אותם טוב יותר מכאן.














ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה