יום חמישי, 12 במרץ 2020

תוספי סידן - לא רק מבוגרים!






אחת הדעות השגויות שנפוצות בקרב האוכלוסייה היא שבריחת סידן מתייחסת רק לנשים בגיל המעבר. דומה כי התרומה המשמעותית של הסידן בגילאי הצמיחה של הילדים נותרה אי שם מאחור מבלי שניתן את הדעת לעובדה שחשוב שיקבלו מנה מספקת של סידן לשם חיזוק המערכת החיסונית, צמיחת השיניים, זמינות המינרלים ועוד. הבסיס הנכון לחיוניות ובריאות שלנו בימי הבגרות מתבססים על אכילה מאוזנת כבר בינקות.  כלל שנלמד את ילדינו צריכת מזון נכונה כך יבנו שלד חסין ובריא לבחרותם. 

גם בימים אלו כשהנכד שלי רק בן שנה ובתוספת להנקה מקפידה אמו-בתי על תפריט עשיר בסידן. ירקות ירוקים, ממרח שקדים טהור וטחינה שספיגתם מיטבית. ואכן רצוי שנקפיד על בסיס נכון עתה כשהספיגה ממזון בגיל הינקות מגיעה ל 60% לעומת הספיגה במהלך גיל ההתבגרות אז היא מגיעה  רק ל 25%-35% וככל שאנו מתבגרים היא מתמעטת.


בתקופת ההתבגרות מתרחשים תהליכי גדילה מואצים המביאים לשינויי משקל. צריכת סידן בשנים אלו  חיונית לבניית העצם ולסיוע להשגת צפיפות עצם מרבית ולהפחתת אחוזי השומן בגוף. כששיא מסת העצם שלנו היא בגיל 20! 
הסידן הוא אחד המינרלים המשמעותיים ביותר בגופנו ובעיקר בקרב ילדים ובני נוער. סידן נמצא במזונות מן הצומח והחי אולם ספיגתו גדולה יותר במזונות מן הצומח. כשהקצובה יומית לילדים ובני נוער הם בין 1000-1300כיוון שאחוז גבוה מהילדים לא אוכל מספיק מוצרים המכילים סידן יש להוסיף תוספי תזונה המכילים סידן. והמומלץ ביותר הוא הסידן האמורפי באבקה לילדים ובני נוער. 





בימים אלו משיקה חברת הביו טכנולוגיה הישראלית "אמורפיקל" את תוסף סידן אמורפי באבקה, המסייע להתפתחות מיטבית של ילדים ונוער המחזק את המערכת החיסונית, מסייע בבניה תקינה וחיזוק העצמות, המפרקים והשיניים.
תוסף "DENSITY KIDS" (דנסיטי קידס) בטעם תפוז מתקתק, פותח בטכנולוגית "ננו" - המתקדמת כיום בעולם!  בזכות השימוש ב"ננו טכנולוגיה" התאפשר פיתוח תוסף המבוסס על חלקיקים בגודל זעיר, המסיסים פי 120 מתוספים מוכרים אחרים ובעלי יכולת ספיגה משופרת של פי 2-4.6 יותר, מתוספים המוצעים כיום על המדף.
השילוב של המבנה האמורפי הייחודי וחלקיקי הננו, יוצרים אפקט כפול-  זמינות ביולוגית גבוהה של הסידן והגעה יעילה לאברי המטרה, המקנים לתוסף אפקטיביות גבוהה בשימוש.
 והתוצאה: חיזוק המערכת החיסונית, סיוע בצבירת מסת עצם ובנית שלד ומפרקים חזקים יותר. סיוע בחיזוק וצמיחה של השניים, לבריאותן לאורך שנים. סיוע בפעילות תקינה של  הלב, מערכת העצבים וקרישת הדם. מסייע לבריאות והתפתחות טובה יותר.


בנוסף משיקה אמורפיקל בימים אלו את "DENSITY SPORT" תוסף חדשני מסדרת "דנסיטי" המבוססת על מינרל הסידן האמורפי, פיתוח חברת הביו טכנולוגיה הישראלית "אמורפיקל". "אמורפיקל" הינה החברה הראשונה בעולם לפיתוח וייצור מינרל סידן אמורפי כתוסף,  עליו מתקימים בימים אילה מחקרים קליניים במרכזים רפואיים מובילים בארץ ובחו"ל. לחברה 121 פטנטים, מתוכם 39 רשומים והשאר 82 במספר, בבחינה. 






"DENSITY KIDS"מוצע באבקה בטעם תפוז, שילדים אוהבים!
התוסף מיועד לגילאי 4-18 ומוצע במנות אישיות, נוחות לשימוש ונשיאה מחיר מארז "DENSITY KIDS" הכולל 60 מנות של 150 מ"ג הוא 169 ש"ח לצרכן. המוצר כשר פרווה. לרכישה ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע. קו מידע 1700-70-9524.
















ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה