יום ראשון, 8 במרץ 2020

פריגת סחוט תפוז אדום חוזר למקררים-פריגת משיקה מהדורה מוגבלת בסדרת המיצים הסחוטים





הנה זה בא... 
פריגת סחוט תפוז אדום הטעם האהוב חוזר במהדורה מיוחדת בסדרת המיצים הסחוטים כחלק מסדרת הפרדס של פריגת יעלה למדפים לזמן מוגבל ויוצע בבקבוקי 2 ליטר ו-400 מ"ל.










פריגת, המתמחה בייצור מיצים איכותיים המכילים פרי טבעי, מציגה טעם במהדורה מיוחדת בסדרת המשקאות הסחוטים מסדרת הפרדס: מיץ סחוט תפוז אדום מזן 'מורו' שמקורו באיטליה. הטעם האהוב, שחוזר במהדורה מיוחדת, מיוצר כולו רק מ-100% תפוז ישראלי ומצטרף לסדרת המוצרים הקיימים בסדרה – מיץ תפוז קלאסי ומיץ קלמנטינות שכולם עשירים בוויטמין C, ללא תוספת סוכר, ללא צבעים מלאכותיים וללא חומרים משמרים.






ערכיו התזונתיים של התפוז האדום, הידוע בכינוי "תפוז דם", דומים לערכים המצויים בתפוז 'הקלאסי' - מהמזונות בעלי הדחיסות התזונתית הגבוהה ביותר בקבוצת הירקות והפירות. התפוז האדום עשיר בוויטמין C ורכיבים צמחיים מסוג אנטוציאנינים שנותנים לתפוז את צבעו האדום יוצא הדופן בדומה ליין ונוגדי חמצון חזקים.

התפוז האדום עשיר גם בסיבים תזונתיים, ויטמינים כמו ויטמין C וויטמין A, מינרלים כמו סידן ואשלגן ורכיבים צמחיים פעילים שונים. תפוז אדום בינוני מכיל כמעט 10% מהקצובה היומית למבוגר לסידן וסיבים תזונתיים, ו-100% ויותר מהקצובה היומית לוויטמין C.
הצבע של התפוז האדום (כמו יתר הפירות והירקות) מגיע מצבענים שגם נותנים לפירות והירקות את הצבע,
וגם שומרים עליהם חזקים ‘ובריאים’. הצבע האדום-סגול עמוק המאפיין רק את התפוז האדום נוצר מצבענים חזקים ביותר (המצויים גם בפירות יער ויין אדום) שהם נוגדי חמצון יעילים במיוחד העשויים להגן מפני נזקים של מזהמים, רעלנים ותהליכים מזיקים.  בנוסף ליתרונות המיוחדים המגיעים עם הצבע, מכיל התפוז האדום (כמו בחלק מפירות ההדר) גם ויטמין C, החיוני למגוון רחב של פעולות מחיזוק מערכת החיסון ועד שמירה על שיניים בריאות, חומצה פולית, החיונית למערכת דם תקינה, בטא קרוטן (ויטמין (A המסייע לבריאות העיניים ועוד.








ניתן להשיג את פריגת סחוט תפוז אדום בבקבוקי משקה של 400 מ"ל ו- 2 ליטר וכמו כן במארז מיוחד של סחוט תפוז קלאסי וסחוט תפוז אדום (2 ליטר + 2 ליטר) במקררים בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
כל סדרת המיצים הינה מיצים סחוטים טבעיים מפירות הדר ולכן ללא כל תוספת: סוכר, צבעים מלאכותיים וחומרים משמרים!


















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה