יום שני, 16 במרץ 2020

"הגשם את חלומך"- ספר חדש מאת ד"ר דראגוס ברטסאנו







לכולנו יש חלומות. 
כולנו רוצים, שואפים, מייחלים, מקווים ומאמינים שיום אחד זה יקרה לנו. אלא שלפעמים הדרך להגשמת החלומות מעורפלת ואנו מתקשים להבין את מידת האחריות שלנו ואת עצם העובדה שהיא תלויה באמת הפנימית בה אנו מאמינים עמוק בתוך ליבנו. כשנבין עד כמה כוחנו משמעותי לצורך ההגשמה, ושלכל אחד יש את היעוד האישי שלו יחברו כל אלו יחדיו  ונזכה לחוות שחלומות אכן מתגשמים. 





בימים אלו רואה אור הספר "הגשם את חלומך" כותב הספר ד"ר ברטסאנו מוציא אותנו בספרו, למסע חובק עולם לאורכו משתף בחוויותיו האישיות בדרך שהובילה אותו להגשמת חלומותיו. ברטסאנו יוצא ללא כסף וללא קשרים וביטחונות למסע אל הקוטב הצפוני והדרומי בכדי לבחון כיצד ניתן להשיב לעצמנו את הכוחות החבויים בנו ולהשיג שליטה בחיינו באמצעות הטיית אוזן קשבת לקולה של האמת.

כשהתחלתי לקרא את הספר התמלאתי סקרנות וחיפשתי מידע נוסף על קורותיו והצלחותיו של הכותב. בבלוג האישי שלו כותב ברטסאנו ואני מביאה כאן את ה
תרגום החופשי לגרסתו: החלומות שלנו הם כמו עצי לימון. אלוהים נטע בלבנו חלומות גדולים. אם אנו מטפחים אותם הם צומחים אלא שמסביב לעצי הלימון-קרי החלומות שלנו, גדלים עשבים שוטים: קולותיהם של אחרים, חדשות לבקרים ודעות של אנשים הגדלים הרבה יותר מהר מהחלום שלנו, ואם לא נדחיק ונרחיק את כל השלילי מלבנו הוא יחנק ויחנוק את החלום ואת היעוד שלנו.

אז תזכרו! איש אינו שותל את העשבים השוטים,הם גדלים מעצמם. החלום שלך ושל כולנו זקוק לתשומת לבך כל העת. אם תנקה את לבך מכל העשבים השוטים (כל הרעשים המיותרים סביב) ומטפח את החלום שלך, הוא יגדל, יתבגר ויניב פירות רבים בחייך.
“Keep your heart with all diligence, for out of it are the issues of life” (Proverbs 4:23)
Dr. Dragos



לכל אחד מגיע להפוך את חלומותיו למציאות. האם יש לך חלומות שדחית יותר מדי זמן?
לשגרת היום-יום של החיים הרגילים יש נטייה לדחוק לשולי הדרך את משאת הנפש.
האם אתה מוכן לעשות צעד על מנת להגשים את ייעודך? בספרו חושף ד"ר דראגוס ברטסאנו כיצד נוכל להשיב את הכוחות החבויים בנו ולהשיג שליטה בחיינו באמצעות הטיית אוזן קשבת לקולה של האמת.

"בכל מיזם, מהצגת הסטארט-אפ שלך בפני משקיעים עד גיוס כספים למיזם בלתי רווחי או פיתוח חברה של מולטי מיליוני דולרים שתרחיב את אופקי החיים האנושיים או תבנה את רכב החלל החדשני ביותר, אתה זקוק לאנשים לצידך שיתמכו בך....לכל אחד יש רעיון גדו. מיליוני רעיונות גדולים מתרוצצים במוחותיהם של מיליוני אנשים בעולם, אבל האופן שאתה מוציא את הרעיון שלך מן הכוח אל הפועל הוא שחשוב, הוא שקובע. הדרת הטובה ביותר לפנות למישהו עם הרעיון שלך הוא לעלות מעל לרף האמינות העילאית. " (עמוד 113)

ועוד 
כותב ברטסאנו בעמוד 114 בספר"כל צעד שאתה עושה לעבר הפסגה" מתאפשר על ידי כל הצעדים הקטנים שעשית קודם לכן. אתה יכל לטפס על ההר, אבל עשה את זה לאט לאט."

ואתם, תוּרו את העולם עם ד"ר ברטסאנו, הציצו אל מאחורי הקלעים של עמק הסיליקון ומטה נאס"א, ותפגשו מקבץ אקלקטי של דמויות, ביניהם מורה בודהיסטי, חבר באגודת הבונים החופשיים, יוצא צבא, נזיר מטרנסילבניה, ממציא בגוגל וחוקר נאס"א שהיה לאגדה. שיחותיהם המרתקות קושרות יחד מדע, רוחניות ויזמוּת לתובנות שעשויות להפיח בקוראים השראה ולהעצים אותם להגשים את חלומותיהם.



ד"ר דראגוס ברטסאנו הוא מדען עטור פרסים, מחבר, יוצר סרטים ומרצה שהציג את עבודתו בחמש יבשות. הוא מייסד אמייזינג יוניברסיטי, אפליקציה ניידת שזמינה ב-IOS ובאנדרואיד, עם קורסים שהביאו השראה לאינספור אנשים ב-56 ארצות. ד"ר דראגוס הוא בעל תואר דוקטור בתחום האינטליגנציה על בסיס לווייני מאוניברסיטת סייגן, גרמניה, וקיבל כמה פרסים בין-לאומיים על חידושיו המדעיים. בשנות העשרים לחייו יצא דראגוס לשתי משלחות לקוטב הצפוני והדרומי, והיה המהנדס והכתב של משימת הדמיה למאדים. צוותו באוניברסיטת הסינגולאריות תואר על ידי כתב העת פורבס בתור "צוות שחבריו נמנים עם האנשים החכמים ביותר בעולם," ודראגוס עצמו מופיע ברשימת היוצרים החדשניים מתחת לגיל 35 של MIT – הכרה יוקרתית ב"מוחות המבריקים ביותר באירופה שמשנים את פני החברה."

סרטו של ד"ר דראגוס The Amazing You תורגם ל-20 שפות, הוכרז כאחד מ"עשרת הסרטים העצמאיים המובילים שעשויים לשנות את העולם" על ידי רשת לייף צ'יינג'ז וזכה בפרס בתחום החינוך בתחרות הסרט הגלובלי. במקביל לספר הגשם את חלומך הוציא ד"ר דראגוס גם את הסדרה התיעודית "הגשם את חלומך", הזמינה באתר האינטרנט שלו ובחנויות. 
בימים אלה נמצא ד"ר דראגוס, בעיצומו של מסע ברחבי העולם שמגמתו להעצים בני אדם להפוך את חלומותיהם למציאות בכל נקודה שהם מתחילים, ולהשיב אותנו לאלוהים -המקום היחיד שבו אנחנו יכולים למצוא ריפוי, מחילה, מטרה ואהבה.



מתוך הסדרה הגשם את חלומך. 




"הגשם את חלומך" מאת ד"ר ברטסאנו. הוצאת אור-עם. כריכה רכה, 200 עמודים, מחיר: 98 שקל
להשיג בחנויות, ברשתות הספרים ובאתר
























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה